ריינאייר מציגה: טיסות מאילת לאירופה, החל מכ-50 אירו לכיוון

ריינאייר מציגה: טיסות מאילת לאירופה, החל מכ-50 אירו לכיוון

טיסות ריינאייר לאירופה לאילת וחזרה יופעלו ל-4 יעדים, ביניהם צרפת ובלגיה. האם ישתלם לכם לטוס משדה התעופה רמון? הצצה למחירים

טיסות ריינאייר לאירופה - מגדל אייפל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת הלואו קוסט ריינאייר חוזרת לטוס משדה התעופה רמון, כרגע ל-4 יעדים: צרפת (פריס), בלגיה (בריסל), ליטא (קובנה) ופולין (קרקוב). זאת, כחלק מהשקת לוח הטיסות החדש שלה לחורף הקרוב – שהוא הגדול ביותר שאי פעם ריינאייר הפעילה בישראל (200 טיסות שבועיות מנתב"ג ומרמון). הטיסות הראשונות מאילת ייצאו ב-16 בדצמבר. קהל היעד הוא בעיקר תיירים מאירופה שמחפשים יעד חמים בחורף, אבל כמובן שגם ישראלים שמחפשים טיסות לואו קוסט לאירופה.

עם זאת, כדאי לזכור שהלואו קוסט של היום הוא לא הלואו קוסט של פעם… אם אתם חולמים על טיסות ריין אייר ב-15 אירו כפי שאפשר היה למצוא בעבר, זה כבר לא יקרה בקרוב. מה כן? אפשר למצוא כרטיס בכ-52 יורו משדה התעופה רמון שבאילת לבריסל שבבלגיה. כרטיס חזור יעלה כבר 145 יורו. בכל מקרה בחברה מבטיחים שבימים הקרובים אפשר יהיה לקנות כרטיס ב-89 ש"ח לכיוון (או 25 יורו), לזמן קצר מאוד, ליציאות בין התאריכים 22 באוקטובר 2022 עד 23 במארס 2023.

נזכיר כי המחיר הנמוך ביותר מתייחס גם לכרטיס הבסיסי ביותר – שלא כולל אפילו מזוודת טרולי שניתן לעלות עמה למטוס. כזכור, ריינאייר שינתה את נהליה וכדי לעלות עם מזוודת טרולי למטוס יש לשלם תוספת (היכנסו לכתבה על מחיר עלייה עם טרולי למטוס).

טיסות ריינאייר – לואו קוסט למי שמוכן לטוס עם תיק בלבד

מי שמזמין טיסות ריינאייר יכול לבחור בין 4 דרגות של כרטיסים. הדרגה הבסיסית (VALUE) מתאימה למעט מאוד אנשים שיכולים לטוס עם תיק בלבד. אם אתם רוצים לקחת אתכם גם טרולי – המחיר יקפוץ, ואם אתם רוצים מזוודה – הוא יקפוץ משמעותית.

בכמה המחיר יקפוץ? זה תלוי ביעד. הנה למשל המחירים שרלבנטיים לטיסות מאילת לפריז במועד שבדקתי.

  • דרגת ה-REGULAR מאפשרת לקחת את טרולי – והיא מייקרת את הכרטיס לטיסות שבדקנו ב-20 יורו לכיוון (כ-40 דולר לטיסה הלוך-חזור).
  • דרגה PLUS מאפשרת לשלוח גם מזוודה – אבל לשם כך תידרשו להוסיף כ-33 אירו לכיוון, כלומר 66 אירו לשני הכיוונים.
  • דרגת פלקסי פלוס תאפשר לכם בנוסף לכל זה גם לעשות שינויים בכרטיס ללא קנס, אבל לשם כך תשלמו תוספת של 72 יורו לכיוון על המחיר הבסיסי, כלומר עוד 144 יורו – מה שהופך את הטיסה לטיסה שהיא ממש לא לואו קוסט.

נזכיר עוד כי מומלץ לעשות צ'ק אין אונליין… מי שעושה צ'ק אין בשדה התעופה משלם גם על כך, ולא מעט. המחיר הוא 55 יורו.

דוגמאות למחירי טיסות ריינאייר מאילת לפריז

סוג כרטיס מה כולל הכרטיס? הלוך חזור הלוך-חזור
VALUE תיק שנכנס מתחת למושב בלבד כ-130 אירו כ-112 אירו כ-242 אירו
REGULAR -תיק+טרולי 
-בחירת מושב בשורות מסוימות
-עדיפות בבורדינג
כ-150 אירו כ-132 אירו כ-284 אירו
PLUS -תיק+טרולי למטוס+מזוודה
-בחירת מושב בשורות מסוימות
-צ'ק אין חינם בשדה עד 40 דקות לפני
כ-166 אירו כ-145 אירו כ-309 אירו
FLEXI PLUS יק+טרולי למטוס+מזוודה
-בחירת מושב בכל המטוס
-צ'ק אין חינם בשדה
-אפשרות שינוי טיסה ללא קנס
כ-202 אירו כ-184 אירו כ-386 אירו

פואנטה בטלגרם

מנכ"ל Ryanair לפואנטה: "מחיר ממוצע של כרטיס בריינאייר הוא 40 יורו"

בתשובה לשאלתי במסיבת עיתונאים שנערכה בנתב"ג לרגל השקת הקו, הבהיר מנכ"ל ריינאייר אדי ווילסון כי המחירים שהכרנו לפני הקורונה לא יחזרו. עם זאת, לטענתו עדיין טיסות ריינאייר הן טיסות זולות: "המחיר הממוצע של כרטיס עבור טיסות ריינאייר הוא 40 יורו".

טיסות ריינאייר - מנכ"ל החברה אדי ווילסון
מנכ"ל ריינאייר אדי ווילסון. צילום: דפנה הראל כפיר

כמובן, מר וילסון מתכוון לכרטיס לכיוון אחד בדרגת VALUE…

לדבריו, ההחלטה לשנות את מודל התמחור נועדה לאפשר לכל אחד לבחור בכרטיס שמתאים לצרכים שלו ולתקציב שלו.

"זה כמו שאנחנו מזמינים פיצה. אנחנו מאפשרים למי שרוצה להזמין פיצה מרגריטה, ולמי שרוצה תוספות – לבחור אילו תוספות הוא רוצה". 

טיסות ריינאייר משדה התעופה רמון: הבעת אמון בישראל

ריין אייר מתאוששת במהירות ממשבר התיירות שאפיין את תקופת הקורונה, והיא מגדילה את פעילותה ב-8% בהשוואה לפעילותה לפני הקורונה בחורף הקרוב. בהיבט הזה ישראל חריגה מבחינת תוכנית העבודה של RyanAir, כי כאן בארץ החברה האירית מתכוונת להגדיל את נפח הפעילות ב-25%. זה אומר שריינאייר מאוד מאמינה בפוטנציאל התיירותי של ישראל. "יש לישראל בכלל, ולאילת בפרט, הרבה מאוד מה להציע לתיירים מאירופה", אמר במסיבת עיתונאים חגיגית מנכ"ל ריינאייר, אדי ווילסון. "עם זאת, ישראל חייבת להשקיע בשיווק של אילת כיעד תיירותי".

ריינאייר היא חברת התעופה הבינלאומית הראשונה שבוחרת לחזור לטוס אל אילת וממנה, דרך שדה התעופה רמון. לדברי חגי טופולנסקי, המנכ"ל החדש של רשות שדות התעופה, ריינאייר מזהה את הפוטנציאל הגדול שיש באילת ובישראל בכלל.

נזכיר כי ריינאייר טסה מישראל באופן כללי ליעדים רבים, ורק לאחרונה הוסיפה גם יעד באיטליה: העיר בארי. הישראלים מאוד אוהבים טיסות ריינאייר, והמספרים מדברים בעד עצמם. מתחילת השנה ועד ספטמבר (כולל), כ-230,000 נוסעים טסו מנתב"ג ואל נתב"ג בטיסות ריינאייר. זו החברה השנייה בנתב"ג מבחינת נתח שוק (אחרי אל על).

לפני הקורונה השיקה ריינאייר מגוון קווים בישראל, ביניהם למשל טיסות לממינגן שבגרמניה, כשעה מערבית למינכן. הבחירה בעיר הזו נובעת מהביקוש ליעדים כמו היער השחור וטירול שבאוסטריה. המחיר בעת ההשקה בספטמבר 2018 היה כזה שהיום רק נחלום עליו, למשל טיסה הלוך ושוב במחיר של כ-55 אירו (כלומר, כ-27.5 אירו לכיוון) עבור כרטיס שהוגדר "סטנדרט" (ללא מזוודה אבל עם טרולי למטוס). כרטיס שכלל מזוודה עלה כפול – ועדיין היה זול – 95 אירו לכרטיס הלוך-חזור. הכרטיס היקר ביותר של ריינאייר (Flexi Plus) נכון לעת ההשקה עלה כ-150 אירו הלוך ושוב – מחיר שהיום אפשר לקנות בו כרטיס לכיוון אחד בלבד מאילת לפריס למשל.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות