קים קרדשיאן נכנסת כשותפה לקרולינה למקה, לצד בר רפאלי - פואנטה

קים קרדשיאן נכנסת כשותפה לקרולינה למקה, לצד בר רפאלי

בר רפאלי גייסה את חברתה קים קרדשיאן, וכעת יש לרשת המשקפיים שותפה חדשה, שגם לעצב ליין משלה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי חודשים של חיזורים, זה קורה. רשת המשקפיים קרולינה למקה מתחילה לפעול גם בארצות הברית, כאשר קים קרדשיאן תחזיק ב 10% מהרשת.
החברה האמריקאית תהיה חברה בת, ותפעיל כמובן אתר סחר שבחברה מבטיחים כי הוא יהיה המתקדם בתחומו.

כזכור  קרולינה למקה היא חלק מקבוצת קסטרו-הודיס. רשת האופטיקה הוקמה על ידי יוסי גביזון, ואחת השותפות בה היא בר רפאלי – אשר הייתה גם המתווכת העיקרית בעסקה. רפאלי היא גם חברתה של קרדשיאן, ובפברואר 2019 הן יצלמו יחד קמפיין. לאחר מכן, בחודש מרץ הקרוב, תגיע קרדשיאן לביקור בישראל.

בנוסף, קרדשיאן תעצב ליין משקפיים שיכלול מהדורה מוגבלת של מוצרים, ותקבל 5% מהמכירות.

בר רפאלי: דוגמנית, שותפה ומתווכת…

קים קרדשיאן רון רוטר בר רפאלי קרולינה למקה
רון רוטר ובר רפאלי במסיבת העיתונאים של קרולינה למקה

במסיבת עיתונאים לרגל חתימת ההסכם, סיפרה בר רפאלי על התהליך הממושך שבסופו הסכימה קרדשיאן להצטרף לקבוצה. לדברי רפאלי, היא יצרה קשר ועניינה את קרדשיאן לאחר שיוסי גביזון ביקש זאת ממנה. בשלב מסוים, המו"מ עם קרדשיאן נתקל בקשיים ובר נסעה אל קרדשיאן הביתה ופישרה בין הצדדים.

רפאלי מספרת כי היא עצמה מעורבת מאוד בעיצוב הדגמים. בנוסף, כידוע, רפאלי היא הפרזנטורית של הודיס.



לדברי רפאלי, קרדשיאן שאלה לא מעט שאלות במטרה לוודא שהעסקה שהיא נכנסת אליה אכן כדאית. רפאלי מצדה הבהירה לגביזון כי היא תתווך את העסקה רק בתנאי שכל הפרטים ודאיים וסגורים, כי אינה מתכוונת לשרוף את קשריה עם קרדשיאן על עסקה שהתנאים שלה לא בשלים.

כעת, בקבוצת קסטרו הודיס מביעים סיפוק רב מהעסקה. לדברי רון רוטר, סמנכ"ל הכספים של קבוצת קסטרו-הודיס, בקרולינה למקה רואים חשיבות רבה בגיוסה של קים קרדשיאן: "מדובר באישה המפורסמת ביותר בארצות הברית, ויש אליה אינספור פניות. זו מחמאה גדולה עבורנו שהיא בחרה בקרלינה למקה".

קבוצת הודיס כוללת חמישה מותגים: הודיס, טופ טן, קרולינה למקה, פאלו ריטייל במסגרת המותג "אורבניקה" ואיי.סי.סי תחת הסכמי זיכיון ורישיון למותג Accessorize. כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה הושלמה עסקת מכירתה לקבוצת קסטרו, מה שהופך אותה לאחת משתי קבוצות האופנה הגדולות בארץ, לצד קבוצת פוקס.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות