החלפת מט"ח: עכשיו גם דואר ישראל מאפשר להזמין מט"ח ולאסוף אותו בנתב"ג - פואנטה

החלפת מט"ח: עכשיו גם דואר ישראל מאפשר להזמין מט"ח ולאסוף אותו בנתב"ג

לא רק דולר, אירו וליש"ט. הזמנת מט"ח לנתב"ג בדואר ישראל אפשרית גם למטבעות נוספים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דואר ישראל מרחיב את שירותי המט"ח שלו ומתחיל לאפשר הזמנת מט"ח אל שדה התעופה. ניתן להזמין לא רק דולר, אירו או ליש"ט, אלא גם מגוון מטבעות נוספים. זאת, לאחר ההצלחה של שירות הזמנת מט"ח שמציע בנק הפועלים.

שירות הזמנת מט"ח של הדואר זמין למטבעות הבאים: החלפת דולר, אירו, ליש"ט, זלוטי פולני, דולר אוסטרלי, לב בולגרי, ריאל ברזילאי, דולר קנדי, פרנק שוויצרי, יואן סיני, קורונה צ'כית, קורונה דנית, דולר הונג קונג, קונה קרואטית, פורינט הונגרי, דינר ירדני, יין יפני, וון קוראני, פזו מקסיקני, קורונה נורווגית, דולר ניו-זילנד, פזו פיליפיני, לאו רומני, רובל רוסי, קורונה שוודית, דולר סינגפור, באט תאילנדי, לירה טורקית, דולר טאיווני, ראנד דרום אפריקני.

יש להדגיש כי לקוחות שמגיעים לבנק הדואר ורוצים לרכוש את הכסף במקום – עדיין יכולים לרכוש רק דולר, אירו או ליש"ט. במידה שהם משתמשים בשירות הזמנת מט"ח לנתב"ג, הם יכולים גם להזמין מטבעות אחרים שימתינו להם בשדה.

קבלת הכסף בנתב"ג מותנית בהצגת הקבלה המקורית מהדואר ובהצגת דרכון אישי.

לדברי אבי בלו, מנהל בנק הדואר, בתקופת הקיץ וחגי תשרי חל גידול של 40% ברכישת מטבע חוץ בסניפי הדואר. קניית מט"ח בדואר ישראל מתבצעת ללא עמלה – והשער משתפר מעל סכום מסוים.

שערי ההמרה של המטבעות העיקריים מתפרסמים באתר דואר ישראל אך מי שמבקש לברר מה השער של מטבעות שאינם דולר / אירו / ליש"ט, יצטרך להגיע אל סניף הדואר הקרוב לביתו משום שהם אינם מופיעים באינטרנט.

המרת מט"ח דואר ישראל

במסגרת השירותים שמציע דואר ישראל לנוסעים לחו"ל, קיימת גם אפשרות לרכוש כרטיס נטען.

כזכור וכפי שפורסם בפואנטה, בחודש מרץ האחרון השיק דואר ישראל כרטיס נטען ששמו סמארטקארד, הכולל שלושה מטבעות: שקל, אירו וליש"ט, ללא צורך בחשבון בנק. הכרטיס נטען עד 20,000 שקל, ואפשר למשוך בו מזומן בסכום מירבי של 4,400 שקל (בהשוואה ל-400 שקל בכרטיס של דיסקונט או לאומי).

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות