טיסות זולות, בר רפאלי וקים קרדשיאן, תלונות על איקאה ואייפונים חדשים - פואנטה השבוע - פואנטה

אייפונים חדשים, טיסות זולות, תלונות על איקאה וקרולינה למקה – פואנטה השבוע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד שבוע מסתיים לו עם לא מעט עניינים צרכניים שהעסיקו אותנו. אם אתם חובבי אייפון – חיכיתם ודאי להכרזת האייפונים החדשים, וייתכן שגם התאכזבתם. אם אתם קונים באיקאה מדי פעם, אולי תשקלו אם להזמין הובלה, ואם אתם אוהבים חובבי טיסות זולות – תשמחו לשמוע על היעד החדש והזול של ריינאייר באירופה.
לא שכחנו גם השבוע לסקר את התופעה המכוערת של פגיעה בקשישים, ולדווח על בקשה מעניינת לייצוגית נגד רשת מיניסו (MINISO). הנה הצצה:


אפל השיקה אייפונים חדשים: אייפון Xs, אייפון Xs Max ואייפון XR

3 דגמים של אייפון השיקה אפל באירוע החגיגי שלה השבוע, אבל רבים מלקוחותיה הנאמנים מאוכזבים. החידושים מועטים וזניחים, והמחירים של של שניים מתוך שלושת האייפונים החדשים גבוהים מאוד.

אז מה כן מציעה אפל? הפרטים המלאים בכתבה על האייפונים החדשים >

טיסות זולות לגרמניה: היעד החדש של ריינאייר הוא העיר מנינגן

רוב הישראלים לא שמעו עד כה על העיירה מנינגן, אבל יש להניח שבקרוב מאוד היא תהפוך ליעד מבוקש. הכרזת חברת הלואוקוסט ריינאייר על טיסות זולות למנינגן צפויה לא רק לעורר את התחרות על טיסות לגרמניה, אלא לאפשר לישראלים רבים נקודת מוצא נוחה ליער השחור ולאוסטריה.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על טיסות ריינאייר למנינגן >

עוקץ קשישים: חברת ביג סייל נקנסת ב-5.2 מיליון שקל על-ידי הרשות להגנת הצרכן

כל כך הרבה דובר על התופעה המכוערת של עוקץ קשישים, אך במקום שהיא תהפוך לנחלת ההיסטוריה, התופעה עדיין קיימת. החברות מחליפות שמות, אך השיטות נותרות יחסית דומות. אחת החברות הללו היא חברת ביג סייל, שנקנסה השבוע על-ידי הרושת להגנת הצרכן ביותר מ-5 מיליון שקל.

האם הקנס הזה מספיק? ומה צריך להדליק נורות אדומות כאשר הטלפון מצלצל ונציג מכירות על הקו? כל הפרטים בכתבה המלאה על עוקץ הקשישים >

תלונות על שירות לקוחות באיקאה: מה קורה ברשת הריהוט החביבה על הישראלים?

איקאה משקיעה הון בפתיחת חנויות חדשות, הישראלים נוהרים לחנויות איקאה מכל הארץ ומחכים בכיליון עיניים לאיקאה סייל המתקיים פעם בחצי שנה. אלא שבמבחן המציאות, שירות ההובלות של איקאה נכשל.

שימו לב לתלונה של לקוחת איקאה ולתלונות הנוספות, לפני שאתם ממהרים להזמין הובלה (במיוחד אם הפריטים דרושים לכם בדחיפות). כל הפרטים – בכתבה המלאה על התלונות נגד איקאה >

החלפת מט”ח: עכשיו גם דואר ישראל מאפשר להזמין מט”ח ולאסוף אותו בנתב”ג

לא מעט ישראלים כבר השתמשו בשירות שמציע בנק הפועלים, שמאפשר להזמין מט"ח בארץ ולקבל אותו בנתב"ג . עכשיו גם דואר ישראל מציע להזמין מט"ח בארץ ולקבל בשדה התעופה – ולא רק בדולר / אירו / ליש"ט כמו בסניפי הדואר, אלא במגוון מטבעות.

כל הפרטים – בכתבה על הזמנת מט"ח לנתב"ג בדואר ישראל >

גם רשת מיניסו חוטפת בקשה לייצוגית: לא מתרגמת לעברית את הכיתוב על המוצרים באופן שיטתי

מה יותר בסיסי מאשר לקנות מוצר עם כיתוב בעברית על האריזה? מן הסתם, כך גם קובע חוק הגנת הצרכן, במטרה לא רק לאפשר לצרכן לדעת מה בדיוק הוא קונה, אלא גם להימנע ממוצרים המסוכנים לבריאתו (למשל מוצר המכיל גלוטן לחולה צליאק).

לאחרונה הוגשה בקשה לייצוגית נגד רשת מיניסו שהחלה לפעול בארץ – בדיוק בגלל הנושא הזה. אלפי המוצרים שהרשת משווקת בישראל נמכרים עם כיתוב בסינית. אגב, מיניסו היא לא הראשונה. גם רשת דייסו יפן (Daiso Japan) לא מתרגמת לעברית את המוצרים. דייסו, שפתחה בארץ לאחרונה שלושה סניפים, מתמודדת עם בקשה דומה לייצוגית.

היכנסו לכתבה וקראו את הכתבה על הייצוגית נגד מיניסו >

האם תוכלו להוזיל משמעותית את ביטוח הרכב דרך חברת הביטוח ליברה?

חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל יצאה לדרך. מדובר בחברת הביטוח ליברה, שבשלב זה מציעה רק ביטוחי רכב ובהמשך תציע גם ביטוח דירה וביטוח לעסקים.

החברה מנסה לנפץ כמה תפיסות עולם בעולם הביטוח – הראשונה שבהן היא לגבי האופן שבו נקבע המחיר. אז מי אלה שיוכלו להוזיל את ביטוח הרכב דרך ליברה ומה עוד היא מבטיחה כדי לעודד אנשים להמשיך ולבטח את עצמם אצלה גם אחרי השנה הראשונה?

כל הפרטים – בכתבה המלאה על חברת הביטוח ליברה >

מה הקשר בין קים קרדשיאן, קסטרו וקרולינה למקה? בר רפאלי

רשת קרולינה למקה היא אמנם רשת צעירה שפעילה רק כשבע שנים, אבל היא מצליחה להיות פורצת דרך, בין היתר בזכות המייסד יוסי גביזון והשותפה המפורסמת בר רפאלי. קרולינה למקה היא חלק מקבוצת הודיס, וכפי שפורסם בפואנטה, הודיס נרכשה על-ידי קסטרו

הצעד המשמעותי האחרון של הרשת הוא צירופה של קים קרדשיאן לחברה, ולא רק כפרזנטורית, והכול בתיווכה של בר רפאלי. שאר הפרטים על השותפות המסקרנת שמכניסה את החברה הישראלית אל לבה של ארצות הברית – בכתבה המלאה על קרולינה למקה וקים קרדשיאן >

ה-FDA במלחמה חזיתית נגד חברות סיגריות אלקטרוניות

הכרזה דרמטית וצעדים חסרי תקדים של ה-FDA מעמידים את עתיד הסיגריות האלקטרוניות בטעמים בסכנה, בשל התפשטות השימוש בהן בקרב קטינים. לפי ה-FDA, עישון סיגריות אלקטרוניות בקרב בני נוער הפך למגפה.

מה דורש ה-FDA מיצרניות הסיגריות האלקטרוניות לבצע תוך 60 יום? ומה קורה עם סיגריות JUUL בישראל? כל התשובות בכתבה המלאה על המלחמה בסיגריות האלקטרוניות >

הנחות על אטרקציות ובילויים בסוכות

אטרקציות, בילויים והצגות לא בעיה למצוא כדי להעביר בנעימים את חופשת סוכות, השאלה היא איך לצאת מזה בזול. הנחות להנחות למופע האילוזיות, גוליבר, לייזר סיטי, גרפיטי ועוד – בכתבה המלאה על הנחות לבילויים בסוכות >

חברת TAP Air Portugal פותחת טיסות ישירות לליסבון

לא מעט ישראלים מבקשים לבקר בפורטוגל, ולקראת הקיץ הקרוב יוכלו ליהנות מתחרות גדולה יותר על הטיסות הישירות לליסבון. חברת Tap Air Portugal תחל להפעיל טיסות יומיות.

היכנסו לכתבה המלאה כדי לראות דוגמאות למחירים לטיסות לפורטוגל >


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות