מיניסו פותחת חנות שנייה ובה מחלקת צעצועים במחירים של עד 70 שקל - פואנטה

מיניסו פותחת חנות שנייה ובה מחלקת צעצועים במחירים של עד 70 שקל

אחרי מיניסו נתניה, צפויה MINISO לפתוח עוד 6 סניפים עד סוף 2018 בקניונים ובמיקומים מרכזיים. מה אפשר למצוא בחנות הסטוק הגדולה?

חנות מיניסו נתניה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כפי שהובטח – סניף שני של רשת MINISO היפנית נפתח היום בנתניה, במסגרת התוכנית לפתוח 8 סניפים של הרשת עד סוף שנת 2018. הסניף הראשון של מיניסו בקניון עזריאלי בתל אביב נפתח לפני כחודש, וגם החנות השנייה ממוקמת במיקום אסטרטגי – קניון עיר ימים, קרוב לציר המרכזי של מחלף פולג.

מיניסו היא רשת שמגדירה את עצמה כרשת עיצוב, אך נכון יותר להתייחס אליה כאל רשת סטוק, לפחות בהיבט של התמהיל הרחב של המוצרים. מבחינת מחירים, היא שונה מרשתות סטוק, כשיש בה גם מוצרים שעולים כ-150 שקל.

חנות מיניסו בעיר ימים היא חנות גדולה שמתפרסת על פני 250 מ"ר, ויש בה כ-50,000 פריטים בכ-3,000 דגמים במגוון קטגוריות, בהן: עיצוב הבית, דיגיטל, טיפוח ובישום, צעצועים, כלי כתיבה ומתנות, מוצרי טיולים וספורט, תיקים ארנקים, אקססוריז ועוד.




לאחרונה הוגשה תביעה ייצוגית נגד מיניסו, על כך שהיא לא מתרגמת לעברית את הוראות השימוש ואת האזהרות על אריזות המוצרים – וזאת, בניגוד לחוק הגנת הצרכן. יהיה מעניין לעקוב אם כתוצאה מהבקשה, מיניסו תחל לתרגם לעברית את הכיתוב כחוק.

מיניסו נתניה
חנות מיניסו בקניון עיר ימים בנתניה. צילום: יח"צ

צעצועים במיניסו

בהשקת החנות בנתניה, Miniso מציגה מחלקת צעצועים חדשה עם כ-150 דגמי צעצועים, לרבות צעצועים מעץ, מכוניות, בובות, בצקים צבעונים למשחק ויצירה, צעצועי הרכבה, משחקים חינוכיים לגיל הרך, פאזלים תלת ממד ועוד. רוב המוצרים מיועדים לגילאי 3+, אך ישנם גם צעצועים המתאימים לתינוקות מגיל 0.

במיניסו מציינים כי כל הצעצועים עומדים בסטנדרטים בינלאומיים ונבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי.

מחירי הצעצועים נעים בין 5 שקלים ל- 69 שקל, כאשר מרבית המוצרים בעלות של 10-29 שקל.

מחירים לדוגמה: פאזל תלת ממד ב-15 שקל, מכונית ב-15 שקל, ג'ירפה מעץ ב-15 שקל, רובוטריק ב-15 שקל, בובת כבשה ב-20 שקל. בהמשך תציע הרשת גם מוצרים ממותגים בדמויות האהובות של הפנתר הוורוד, דיסני ועוד.

מיניסו
בובת פרווה במיניסו – 20 שקל

 

דוגמאות למחירי מוצרים במיניסו: 

מעצור לדלת, בצורת דובי , צבע כחול 10 שקל
ערכת תפירה 10 שקל
בושם לגבר 20 מ"ל 10 שקל
בקבוק 250 מ"ל 10 שקל
כרית טיסה 15 שקל
מבשם ריח 15 שקל
תיק יד קטן 15 שקל
בושם לאישה 30 מ"ל 15 שקל
חזיית ספורט 20 שקל
אוזניות 29 שקל
מנורת לד 29 שקל
נעלי בית פרווה 29 שקל
מטען נייד 4000 mAh 49 שקל

אודות מיניסו

MINISO היא רשת בינלאומית שנמצאת בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN. הרשת הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה, ו-Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו.

למיניסו יש  4,105 חנויות ב-60 מדינות ברחבי העולם וכ-100 חנויות נפתחות מדי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. מיניסו מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר.

MINISO ישראל היא רשת בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין ומקדמים שיתופי פעולה עסקיים, והאחים איציק ושרון ניסנוב – אנשי עסקים, יהלומנים לשעבר מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב.

חנות מיניסו בנתניה היא השנייה מבין 8 חנויות שצפויות להיפתח עד סוף 2018 בקניונים בערים מרכזיות, בהם: גרנד חיפה, קניון עזריאלי באר-שבע, קניון רחובות, מלחה ירושלים, קניון חיפה ועוד.

מנכ"לית MINISO ישראל היא עינת פורטוגלי, שהייתה מנהלת השיווק של קבוצת פוקס. בעת ההשקה אמרה פורטוגלי: "אנו נרגשים מאוד לפתוח את החנות השנייה של MINISO. לאחר קבלת הפנים החמה לה זכה המותג בהשקת החנות הראשונה בעזריאלי ת"א והמוני המבקרים והקונים, אין לי ספק כי MINISO מביאה בשורה חדשה לקהל בישראל. היעד של MINISO בעולם וגם שלנו כאן בישראל להנגיש את המותג לכולם, ולכן אנו פועלים להגיע לפריסת חנויות ארצית מצפון ועד דרום בהקדם".



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות