קולקציית קפסולה של ינאי פרישר גוטמן בגולף & קו: הפריטים, המחירים ומה שביניהם - פואנטה

קולקציית קפסולה של ינאי פרישר גוטמן בגולף & קו: הפריטים, המחירים ומה שביניהם

הפריטים בקולקציה המשותפת של מעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן עם גולף&קו מתאפיינים בעיצוב מינימליסטי ויימכרו בעיקר בחנות הדגל של הרשת

קולקציית הקפסולה של ינאי פרישר גוטמן וגולף & קו
קולקציית הקפסולה של ינאי פרישר גוטמן וגולף & קו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רוב הישראלים התוודעו לינאי פרישר גוטמן בעיקר כבעלו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, אשר סיפור מותו הטראגי לא הותיר עין אחת יבשה. אלא שינאי פרישר גוטמן הוא מעצב פנים מצליח בלי שום קשר לחייו האישיים, והיום הוא השיק שיתוף פעולה מעניין ותקדימי עם רשת גולף & קו.
מדובר בקולקציית קפסולה הכוללת ריהוט, טקסטיל וכלי בית שעיצב פרישר-גוטמן בשיתוף סטודיו גולף & קו. הקולקציה מתאפיינת בצבעים מונוכרומטיים, בעיקר אפור, שחור ולבן, ובמראה אלגנטי ומינימליסטי – ובכך היא שונה מאוד מקולקציות בלעדיות אחרות שמוצגות בגולף אנד קו, כמו זו של רוברטו קוואלי למשל, אשר מתאפיינת בצבעוניות עזה.

בעת השקת הקולקציה, התייחס גוטמן-פרישר לטרגדיה שפקדה אותו: "זו התגשמות חלום עבורי, להיות חתום על ליין מוצרים שאני עיצבתי. צריך הרבה אומץ וביטחון לעצב משהו שיכנס לאנשים הביתה. טרגדיה כזו שמטלטלת אותך, גורמת לך להבין שחייבים להגשים חלומות, גם אם מדובר בחלום שאתה לא מעז להגיד בקול רם".



הקולקציה כוללת ריהוט, מצעים, צלחות, כוסות, כלי הגשה וסכו"ם, וכן פריטים משלימים לחדר האמבטיה, ואלה המחירים:

צלחות – 30-50 שקל; כלי הגשה – 100-120 שקל; כוסות – 50-70 שקל; אביזרי אמבטיה – 50-100 שקל; רהיטים – 260-2,320 שקל; סכו"ם – 350 שקל; מגבות חלקות – 30-180 שקל; כוסות – 50-70 שקל; שטיחונים 170-190 שקל; סט מצעי סאטן: 800-1,200 שקל.

הקולקציה של ינאי פרישר גוטמן וגולף & קו
הקולקציה של ינאי פרישר גוטמן וגולף & קו. צילום: ערן סלם

באירוע ההשקה סיפר גוטמן-פרישר כי הקולקציה החדשה נולדה מתוך צורך אישי שלו כמעצב, לייצר פריטים להלבשת הבית ברמה גבוהה ומוקפדת ובניחוח שונה מהשפה המקובלת בארץ, וכי ההשראה לקולקציה היא הבית הפרטי שלו וטיולים שלו בעולם.

ינאי פרישר גוטמן בגולף אנד קו
מינימליסטי ומונוכרומטי – קולקציית הקפסולה של ינאי פרישר גוטמן בגולף אנד קו. צילום: אורי אקרמן

את הקולקציה אי אפשר יהיה להשיג בשלמותה בכל חנויות הרשת. למעשה, היא נמכרת בשלמותה בחנות הדגל החדשה של Golf & Co, שאותה סיקרתי בפואנטה לאחרונה, ושאותה רוצה רשת גולף לבדל משאר חנויותיה בארץ.

כמו כן, היא נמכרת באתר של גולף אנד קו, וחלקים ממנה יימכרו בחלק מחנויות גולף & קו ברחבי הארץ.

מקוואלי ועד פרישר-גוטמן: גולף אנד קו מציגה קולקציות בלעדיות

כפי שפורסם בפואנטה, האסטרטגיה החדשה של גולף & קו, במיוחד בחנות הדגל שהיא בבני ברק לאחר שסגרה את החנות בהדר יוסף, היא להציע מגוון רחב של פריטים לבית, גם מעולמות שבעבר לא נמכרו ברשת (למשל גופי תאורה). בנוסף, גולף & קו מבדלת את עצמה מרשתות אחרות באמצעות שיתופי פעולה עם מעצבים שונים ומכירת קולקציות בבלעדיות.
כך כאמור, היא משווקת בבלעדיות קולקציה יוקרתית ומרהיבה של רוברטו קוואלי וגם את קולקציית הקפסולה הזאת של מעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן. לדברי אבי וזנה, סמנכ"ל חטיבת הבית קבוצת גולף & קו, "החיבור לפרישר-גוטמן היה טבעי. ינאי, כמעצב פנים, אחראי על הגשמת בית החלומות שלקוחותיו מחפשים, ויחד עם סטודיו גולף & קו נוצרה קולקציה מוקפדת במחירים אטרקטיביים".



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות