אוברול לתינוק באתר קרטרס הישראלי: 129 שקל. באתר האמריקאי: 8 דולר - פואנטה

אוברול לתינוק באתר קרטרס הישראלי: 129 שקל. באתר האמריקאי: 8 דולר

לראשונה הושק בישראל אתר סחר למותגים קרטרס ואושקוש – אבל נראה שאשת H&O בטוחה שהצרכן הישראלי עדיין פראייר כמו לפני כמה שנים

קרטרס אונליין
חנות אושקוש קרטרס בגן העיר בתל אביב. צילום: לם וליץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שנים שבהם הישראלים מזמינים מחו"ל את המותגים קרטרס ואושקוש (Carters ו-Oshkosh), כעת אפשר לקנות קרטרס אונליין גם דרך אתר ישראלי. חנויות של קרטרס-אושקוש קיימות בישראל כבר מספר שנים, כאשר בעלת הזיכיון היא רשת H&O, אבל רק כעת היא משיקה גם אתר סחר בישראל, שבו הפריטים מוצגים בעברית, המחירים בשקלים והמשלוח עד שלושה ימים.



כל פריט שנרכש דרך האתר, ניתן להחלפה דרך האתר או באחת מחנויות קרטרס, וניתן גם להזמין דרך האתר ולאסוף באחת מחנויות קרטרס שבוחרים.

לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O היבואנית הבלעדית של המותגים קרטרס ואושקוש בישראל: "קרטרס ואושקוש הם מותגי אופנת הילדים המובילים בעולם. האפשרות לרכוש את מוצרי קרטרס ואושקוש באינטרנט בארץ, באופן סדיר, מיבואן רשמי, במחירים הוגנים ובלי הסרבול של שירותי כתובת בחו"ל או תשלום מופרז על שילוח הוא צורך שעלה מהשטח. כל המוצרים נמצאים בארץ, ההזמנות יטופלו באופן מיידי, והאספקה תוך 3 ימים".

אלא שההבטחה למחירים הוגנים לא תמיד מתקיימת. שימו לב לפערי המחירים בין המחיר שישלם צרכן אמריקני לצרכן ישראלי על פריטים זהים שיזמין אונליין מאתר קרטרס-אושקוש.

אוברול לתינוק, למשל, עולה בישראל 129 שקל, כאשר באתר האמריקני הוא עולה 8 דולר בלבד, כלומר – כ-30 שקל, ומעיל לילדות שעולה בארץ כ-140 שקל – עולה באתר קרטרס האמריקני 15 דולר (כ-60 שקל).

זוג פיג'מות לילד עולה בארץ כ-160 שקל, ובאתר האמריקני 13.60 דולר (כ-50 שקל).

מחיר המשלוח מהאתר האמריקני לצרכן האמריקני עומד על 6 דולר (22 שקל) – כך שהוא יכול לסכם את קניית הפיג'מה בפחות מ-20 דולר – כ-72 שקל.

עלות המשלוח בישראל עומדת על 24 שקל (או חינם בהזמנה מעל 250 שקל), כך שהפיג'מה לאחר משלוח תעלה 180 שקל. 

 

כמובן שצרכן ישראלי לא יכול ליהנות מהמחיר שנהנה ממנו צרכן אמריקני, כי אם הוא ירצה לקנות אונליין את מוצרי קרטרס בחו"ל, יתווספו על מחיר המוצר גם עלויות שילוח. מה שמרגיז בדוגמאות הללו הוא הפער בין המחיר לצרכן וההבנה שמשום מה נראה שצרכן ישראלי צריך לשלם פי ארבעה מצרכן אמריקני על פריט זהה.

צריך גם לזכור כי בפני הצרכן הישראלי יש שפע של חלופות זולות ואיכותיות לבגדי ילדים הן בארץ והן בחו"ל, הן בחנויות האונליין והן בחנויות הפיזיות. בעידן הנוכחי, שבו הצרכן הישראלי מזמין אונליין בכמויות עתק ובקלות רבה מאי פעם, לא ברור מה עומד מאחורי החלטת H&O לתמחר את המוצרים במחירים כה גבוהים, שפשוט הופכים את ההזמנה אונליין מאתר קרטרס הישראלי ללא כדאית.

לדברי עמיר משה, ב-H&O צופים כי המכירות דרך האינטרנט יהוו כ 10% מכלל המכירות בשנת 2019. ימים יגידו.



קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות