דקטלון תל אביב בדרך... והפעם חנות קונספט עירונית. מה מגלה השוואת מחירים? - פואנטה

דקטלון תל אביב בדרך… והפעם חנות קונספט עירונית. מה מגלה השוואת מחירים?

דקטלון הכריזה רשמית על פתיחתה הצפויה של חנות עירונית – דקטלון תל אביב. מתי זה יקרה, וכמה עולה ציוד הספורט בישראל לעומת גרמניה ואנגליה?

דקטלון ראשון לציון
חנות דקטלון בראשון לציון.
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שמועות של מספר חודשים, השבוע הכריזה רשת דקטלון (DECATHLON) באופן רשמי כי היא תפתח חנות בלב תל אביב. דקטלון תל אביב תהיה החנות הרביעית של הרשת, ומי שכבר מתחיל לפנטז איך הוא מסתער עליה יצטרך לחכות עוד כשנה בערך, כי החנות תיפתח רק בשנת 2019 והמועד טרם נקבע.

ענקית מוצרי הספורט דקטלון פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל לפני פחות משנה וחצי, בסוף אוגוסט 2017 – והישראלים הסתערו עליה כמוצאי שלל רב, בשל המגוון הרחב והמחירים הנמוכים של המוצרים.

החנות בראשון לציון היא חנות עצומה, למעשה חנות הספורט הגדולה ביותר בישראל, שבה נמכרים אך ורק מוצרי המותג הפרטי של דקטלון – החל מאופני שטח, דרך נעליים ועד כדור רגל וחליפת ג'ודו.



כפי שפורסם בפואנטה, דקטלון מתכננת חנות שנייה – דקטלון חוצות המפרץ, וחנות שלישית – דקטלון כפר סבא. החנות בתל אביב תהיה החנות הרביעית, כך שמדובר בקצב פתיחה יחסית מהיר של סניפים.

דקטלון תל אביב תהיה שונה, משום שלא תוכל להשתרע על פני שטח כה עצום כמו באזורי תעשייה. היא תיפתח בלב הסיטי של תל אביב, במגדל מאייר-רוטשילד, והקונספט שלה יהיה עירוני יותר.

שטחה יהיה 1,400 מ"ר, וב-DECATHLON מגדירים אותה "חנות בעלת קונספט חדש וייחודי שתציע שירותי חנות קלאסית משולבת עם חוויה חדשנית: "החנות תתמקד בצרכנים התל אביביים ותנגיש את סוגי הספורט הפופולריים ביותר בעיר. בחירת הציוד והמוצרים תשקף ותייצג את הצרכים הספורטיביים של תל אביב ותציע מגוון רחב של סוגי ומוצרי ספורט שונים לכל הגילאים החל מרמת ספורטאים מתחילים ועד מומחים". ברשת מדגישים שלאזור יש תחבורה ציבורית נוחה, ובנוסף יהיה שם חניון ציבורי תת קרקעי עם למעלה מ-150 מקומות חניה.

האם דקטלון שומרת על המחירים הנמוכים בישראל?

כאשר דקטלון הגיעה לישראל, הצרכנים הישראלים שפשפו את עיניהם בתדהמה. למרבה הצער, בישראל אנו רגילים לשלם יותר כמעט על כל מותג בינלאומי – החל ממוצרי טואלטיקה ועד מוצרי איקאה), והנה הגיעה רשת שהכריזה במוצהר על מדיניות של מחירים נמוכים ודומים בכל העולם – כולל ישראל. השוואה שביצענו אז גילתה שהיו אפילו מוצרים שנמכרו בישראל במחיר נמוך יותר מזה שבאירופה.
אז מה קורה כעת עם המוצרים? בדקנו, ומסתבר שישראל יקרה יותר מגרמניה ומאנגליה, לעתים בפער קטן ולעתים גדול יותר. הנה כמה דוגמאות:

בשורה התחתונה, המחירים בדקטלון נמוכים יחסית למוצרי ספורט אשר בארץ נמכרים במחירים גבוהים (הרי בארץ אי אפשר למצוא נעלי ריצה ב-140 שקל), אבל ביחס לחנויות דקטלון בעולם – הם מעט גבוהים יותר.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות