דקטלון תפתח חנות בבאר שבע - פואנטה

דקטלון תפתח חנות בבאר שבע

דקטלון באר שבע תהיה החנות החמישית של רשת הספורט הבינלאומית בישראל, אולם מועד הפתיחה אינו מיידי

פתיחת דקטלון בראשון לציון, אוגוסט 2018
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת הספורט הבינלאומית לא נחה. רק לפני כחודש התבשרנו כי היא צפויה להקים חנות קונספט עירונית בלב תל אביב, וכעת מסתבר שתוכניותיה ממש לא מסתכמות בזה.

בשנת 2020 תפתח דקטלון חנות במתחם  ביג בבאר שבע, ותהיה זו החנות החמישית של רשת Decathlon בישראל. פתיחת החנות היא חלק מההרחבה העתידית של ביג באר שבע והחנות תשתרע על שטח של כ-3,150 מ"ר.

ברשת מציינים שהמטרה היא לתת מענה לביקוש גם בקרב תושבי הדרום למוצרי Decathlon, וזה תואם את האסטרטגיה שאנחנו עדים לה מבחינת המיקומים שדקטלון ישראל בוחרת בהם: חנות דקטלון ראשונה נפתח בראשון לציון באוגוסט 2018, ובהמשך ייפתחו דקטלון בביג קריות כדי לשרת את תושבי הצפון, דקטלון כפר סבא עבור תושבי השרון, דקטלון תל אביב, וכאמור, דקטלון באר שבע.



רוב חנויות הרשת הן חנויות בשטחי מסחר פתוחים מחוץ לערים, ואילו הסניף התל האביבי, שייפתח במקום שבו פעל שוק רוטשילד-אלנבי, אמור להתאפיין בקונספט שונה, אורבני יותר, עם דגש על תחומי ספורט החביבים על תושבי תל אביב, כמו ריצה, אופניים וספורט ימי.

Decathlon גם שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג (מחסן לוגיסטי) באשדוד – מה שאמור לפתור את בעיית המלאי שאפיינה אותה בעת פתיחת החנות בראשון לציון.

האם המחירים בישראל זהים לאירופה? לא ממש

כאשר Decathlon פתחה את הסניף הראשון בישראל, היא התגאתה בכך שהמחירים זהים לאלה של אירופה ואף נמוכים לעתים בכמה שקלים. השוואת מחירי דקטלון שביצעתי לאחרונה, מגלה שכעת זה לא ממש כך ובכל הפריטים שבדקנו המחירים בישראל היום גבוהים יותר.

הנקודה הזאת חשובה במיוחד לאור ריבוי הנסיעות של ישראלים לחו"ל, כאשר לעתים קרובות ביקור בחנות דקטלון הוא כמעט ביקור חובה במהלך הנסיעה. במידה שהישראלים יזהו מחירים נמוכים יותר בחנויות דקטלון בהשוואה לחנויות דקטלון בישראל – הם כמובן יקנו שם.

לכניסה להשוואת המחירים – היכנסו לכתבה על פתיחת דקטלון תל אביב.

ישראל היא המדינה ה-34 שבה פתחה רשת דקטלון חנויות. בחנות מוצעים פריטים לכ-60 תחומי ספורט שונים, במחירים נמוכים יחסית. בניגוד לסניפים של דקטלון באירופה, למשל בברלין, אין בחנויות דקטלון בישראל פריטים של מותגים כמו נייקי, אדידס וכו', אלא רק את המותג הפרטי של דקטלון עצמה.

Decathlon נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת ומונה כיום כ-1388 סניפים ב-42 מדינות. החברה מונה קרוב ל-85,000 אנשי צוות ברחבי העולם. את החנויות בישראל היא לא פותחת באמצעות זכיין (בניגוד למשל למותגי בינלאומיים כמו נייקי, אמריקן איגל או פוט לוקר, שהחלו לפעול בישראל באמצעות זיכיון שניתן לקבוצת פוקס).



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות