מותג האופנה RESERVED מתרחב בישראל ופותח חנות שנייה מוקדם מהצפוי - פואנטה

מותג האופנה RESERVED מתרחב בישראל ופותח חנות שנייה מוקדם מהצפוי

החנות החדשה תכלול רק קולקציית נשים, ותציע פריטים מקולקציית המסיבות במחירים של עשרות שקלים לפריטי מסיבות לקראת סוף השנה האזרחית

חנות ריזרבד בקניון גבעתיים
חנות ריזרבד Reserved
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בקיץ האחרון נפתחה בישראל חנות ראשונה למותג האופנה הבינלאומי RESERVED, אשר אימץ את הכינוי "זארה במחירים נמוכים". הסניף הראשון, שנפתח בקניון איילון, עורר לא מעט סקרנות – וכעת מכריזה הזכיינית H&O על פתיחת חנות RESERVED נוספת, מוקדם מהצפוי – בקניון גבעתיים.

החנות הייתה אמורה להיפתח רק בחודש מרץ 2019, אבל היא תיפתח ב-3.12.2018 ותנצל את העיתוי למכיר קולקציית חורף עם דגש על קולקציית מסיבות לקראת הסילבסטר ומסיבות סיום השנה האזרחית.

ריזרבד- קולקציית פרימיום: חולצה: 200 שקל, מעיל: 350 שקל, מכנסיים: 160 שקל, מגפיים: 200 שקל

לרגל הפתיחה תינתן הנחה של 20% על כל החנות ביום הפתיחה, ותתקיים הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ.

הסניף החדש ישתרע על שטח של 1,500 מ"ר וימוקם בקומה השלישית. זהו הסניף השני שייפתח במתכונת אפנת נשים בלבד, החל מהסניף השלישי שמיועד להיפתח לקראת חודש מרץ 2019, יכללו הסניפים החדשים גם מחלקות ייעודיות לאפנת גברים וילדים.

קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ 30 חנויות של המותג בארץ, שטח כל חנות יעמוד על 1,500 מ"ר.

שנות ה-80 חוזרות?

כאמור, לרגל הפתיחה תושק קולקציה חדשה לחורף 2019. גולת הכותרת תהיה קולקציית הקפסולה Sisters of the Moon – קולקציית מסיבה במיוחד עבור אירועים לתקופת הסילבסטר ומסיבות סוף השנה האזרחית. הקולקציה מאופיינת בנראות שנות ה 80, עידן הדיסקו והמועדונים מלאי האנרגיה וסדרות מזוהות מהתקופה כמו "שושלת". מי שמחפשת מראה שמשלב זהב, כסף ובדי סאטן – תמצא זאת בקולקציה הזאת, לצד מעיל קטיפה או פרווה. הצבעים של האוסף מבוססים על שחור לגווניו, זהב, ורוד אצילי, כסף קריר וגוון חם מאוד של ירוק כהה.

דוגמאות למחירים של הקולקציה החדשה: שמלות, סריגים וקרדיגנים החל מ-60 ₪, ג'קטים ומעילים – החל מ-80 ₪, סווטשרטים – החל מ-50 ₪, ג'ינס – החל מ-70 ₪ ועוד.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות