תואר בכלכלה ונדל"ן

תואר בכלכלה ונדל"ן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ענף הנדל"ן הוא אחד התחומים המרתקים במשק הישראלי, השינויים התהומיים החלים בתחום הדיור למגורים ולמסחר משפיעים על כל אדם בישראל. זו הסיבה שתואר בכלכלה ונדל"ן הוא אחד התארים החדשניים והנחשקים בישראל. תואר בכלכלה ונדל"ן מתאים מאד למי שמבקש לעסוק בתחום הכלכלה ובתחום הנדל"ן  – אשור משיקים זה לזה. התואר מאפשר חשיפה לרבדים הרבים של ענף הנדל"ן.

תואר בכלכלה ונדל"ן

תכנית לימודית יוצאת דופן שנפתחה לא מכבר לקהל הרחב וכבר יוצרת הדים רבים היא תואר בכלכלה ונדל"ן. הסטודנטים לומדים את תחומי הלימוד הייחודים של ניהול וכלכלה ומשולבים בהם לימודים מקיפים על תחום הנדל"ן על כל רבדיו.

לימודי תואר בכלכלה ונדל"ן מקיפים היבטים רבים שלו כמו לדוגמה שיווק, תכנון הנדסי, יזמות, עיצוב ופיננסים. מידע חיוני עבור כל אדם אשר בשלב מסוים של חייו ירצה לרכוש דירה למגורים או להשקעה ולבטח עבור מי שמעוניין לעסוק בכך. התחום מקיף תת נושאים רבים, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ויש לדעת את כולם כדי להבין את התמונה במלואה.



התמחות במהלך הלימודים

כדי להבין את עולם הנדל"ן במישוריו השונים, הסטודנטים הלומדים תואר בכלכלה ונדל"ן יעברו תקופת התמחות בחברות נדל"ן שונות כדי להפנים את הפעילות הפנימית בהן ואת החשיפה לעולם הכלכלי והמסחרי שיחד יוצרים מעטפת מורכבת שמשתנה בתכיפות. לכן כדאי לעקוב באופן מתמיד על ענף זה, להבין את השינויים ולהכיר את כל השחקנים הן הגדולים והן הקטנים כמו יזמים, חברות ציבוריות העוסקות בבנייה, קבלני ביצוע ועוד.

המרצים השונים בקורס זה מגיעים מחברות הבנייה המובילות במשק. רבים מהם עוסקים שנים רבות בתחום מרתק זה ויודעים להגדיר ולתת הסברים מלאים כדי שהסטודנטים יבינו את הדברים לעומקם.

הלימודים כוללים את המקצועות הנלווים לנדל"ן כמו שוק ההון, מימון בנקאי, ליווי בנקאי של פרויקטים בתחום הנדל"ן, יזמות ומיזמים ייחודים כמו פינוי ובינוי ותמ"א 38.

למה נדל"ן?

לא במקרה מתפרסמים כל יום מאמרים חדשים על נדל"ן בישראל ובעולם. כמו בעולם, גם בישראל, תחום הנדל"ן מעסיק רבות את המשק הישראלי, מכיוון שהוא נוגע בהרבה מאוד חברות ציבוריות ופרטיות ובמקצועות נלווים כמו מודדים, שמאים, מהנדסים, מעצבים, קבלנים, יבואנים ותחומים נוספים רבים.

לכל מה שקורה בנדל"ן יש השפעה גדולה על המשק ועל הציבור כולו. כשיש תנופת בנייה כולם נהנים מהעוגה הגדולה וכשיש עצירה בהתחלות הבנייה נוצר מצב בעייתי עבור זוגות צעירים המעוניינים לרכוש דירה ועבור משפרי דיור שלא מוצאים דירה. כל המעגלים העסקיים שסביבם נפגעים גם הם, כמו יבואני ריהוט, תאורה מעצבים, מהנדסים וכו'.

כידוע, קיימים כמה סוגים של נדל"ן כמו למגורים, למשרדים, לתעשייה עתירת ידע, למבני ציבור, למסחר ועוד. משקיעים ויזמים רבים משקיעים בנדל"ן כיוון שברוב המקרים השקעה זו היא הדרך הטובה ביותר להניב רווחים נאים, הן במקרה של מכירת הנכסים והן במקרה של השכרת הנכסים המייצרים לבעליהם הכנסה חודשית קבועה של שכר הדירה.



תגובות: 0

נגישות