התגעגעתם למותג האופנה גאפ? בקרוב הוא שוב בישראל, וגם בננה ריפבליק - פואנטה

התגעגעתם למותג האופנה גאפ? בקרוב הוא שוב בישראל, וגם בננה ריפבליק

מאז שנסגרו חנויות גאפ בישראל, חובבי המותג הזמינו אותו מחו"ל. בקרוב אפשר יהיה לקנות גאפ בארץ דרך אתר טרמינל X

גאפ טרמינל X
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

המכירה החלה – לכתבה מעודכנת על גאפ בטרמינל X לחצו כאן

כשנתיים חלפו מאז שנסגרו חנויות גאפ בישראל, אך מי שהתגעגע אל המותג האמריקני יוכל לשוב ולרכוש אותו בישראל. הפעם הוא לא יימכר בחנויות פיזיות – אלא רק אונליין. זאת, לאחר שאתר טרמינל X (מקבוצת FOX) חתם על הסכם בלעדי להפצת המותגים GAP ובננה ריפבליק בישראל (Banana Republic) החל מחודש מאי 2019.

אתר טרמינל X הושק בנובמבר 2017 בקונספט ייחודי וחסר תקדים בישראל – מדובר באתר שהוקם על-ידי קבוצת FOX ומשמש מעין קניון של מותגים ישראלים ובינלאומיים, החל מפוקס, דרך אמריקן איגל ועד יוניקלו (UNIQLO). חלק מהמותגים, כמו המותג היפני הפופולרי יוניקלו, נמכרים בישראל רק דרך אתר טרמינל X.



בין המותגים האמריקנים המוכרים שנמכרים בישראל באמצעות זיכיון של קבוצת פוקס, אפשר למצוא גם את אורבן אאוטפיטרס (Urban Outfitters) ואנתרופולוג'י (Anthropologie), אשר הושק בישראל באוקטובר האחרון.

מנכ"ל טרמינל X: מחירי גאפ בישראל – כמו בארה"ב

רשת הביגוד האמריקנית GAP עברה תקופה לא קלה וחלק מחנויותיה בעולם נסגרו בשנתיים האחרונות. עדיין, מדובר באחד ממותג האופנה החזקים והמוכרים בארה"C ובעולם. לחברה כ-3,300 חנויות ב-90 מדינות, והיא מפעילה תחתיה את המותגים בננה ריפבליק, אולד נייבי, Athleta ו-Intermix.

בגלגול הקודם של רשת גאפ בישראל, אשר הזכיינית שלה הייתה קבוצת גוטקס מותגים (המחזיקה גם ברשת זארה),  המחירים בחנויויתיה היו גבוהים. גם בארה"ב לא מדובר ברשת זולה, אבל כאן בארץ נראה היה שמנסים לתפוס טרמפ על הצרכנים הישראלים (שמצדם הצביעו ברגליים ולא הציפו את החנויות). בכלל, בעידן שבו קל מאוד להזמין מותגים אמריקנים כמו GAP מחו"ל, אין היגיון למכור את המותג במחירים גבוהים משמעתית כאן בארץ. ככל הנראה, זה גם מה שעומד מאחורי הבטחתו של ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X, למחירים זהים בישראל ובארה"ב: "גילינו כי יש שני מותגים חזקים שהישראלים אוהבים ומחפשים שוב ושוב – גאפ ובננה ריפבליק. המחירים יהיו זהים למחירי האון ליין של המותגים בארה"ב".
באתר יימכר מגוון רחב של פריטים לנשים, גברים, וילדים, במשלוח מהיום למחר – חינם עד הבית. בנוסף, ניתן כמובן שירות לקוחות בעברית. כל אלה אמורים להפוך את הבחירה בטרמינל X כדאית יותר עבור הצרכן הישראלי שמחפש ומזמין את מוצרי גאפ ובננה ריפבליק באינטרנט.

קראו עוד באתר חדשות הצרכנות פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות