נועה קירל או במבי? הצצה לתחפושות שמגיעות לחנויות בימים אלה - פואנטה

נועה קירל, במבי, בית הנייר או פורטנייט? הצצה לתחפושות של פורים 2019

בין אם אתם מחפשים רעיונות לתחפושת ובין אם כבר החלטתם – ביקור באולם התצוגה של היצרנית שושי זוהר נותן מושג לגבי המחיר שתשלמו על תחפושת השנה והמבחר שתראו בחנויות בפורים 2019, החל מהפסטיגל ועד חד קרן

תחפושת במבי
תחפושות במבי במגוון דגמים - פורם 2019, קולקציית שושי זוהר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה רק נראה לכם רחוק… חג פורים יחול השנה בתאריכים 21-22.3.19, ובימים הקרובים יגיעו אל החנויות התחפושות שיתחרו על לבכם ועל לב ילדיכם. גם מי שמתכנן להזמין מחו"ל – כדאי שיעשה זאת בימים הקרובים, כדי להיות בטוח שהתחפושת מגיעה בזמן ושהיא אכן מתאימה מבחינת מידה, עיצוב וכו'.

יצרנית התחפושות העיקרית בישראל היא שושי זוהר, כך שחלק גדול מהתחפושות שנראה ברחובות, בבתי הספר, בגני הילדים ובאירועי העד-לא-ידע, יהיו תחפושות שלה. באירוע חשיפת התחפושות של שושי זוהר לפורים 2019 אפשר היה לשים את האצבע על המגמות השולטות: נועה קירל במגוון דוגמאות, כולל שתי הדמויות שהיא מגלמת בסדרה כפולה; כוכבי הפסטיגל; במבי ואיילות במגוון דוגמאות, גיבורי על וגיבורות על, חד קרן בכל הצורות והדוגמאות וגם בובות LOL.



לצד אלה, כמובן יהיו בחנויות כל התחפושות הקלאסיות של הנסיכות, סמי הכבאי, פיראטים, אלות יווניות, זומבים ועוד ועוד.
ומה טווח המחירים של תחפושות שושי זוהר? החל מ-40 שקל ועד ל-180 שקל.

שמוליק זוהר, בעלה של שושי זוהר, המנהל לצדה את החברה, אמר היום ל"פואנטה" כי במטרה להתחרות בתופעת הזמנת תחפושות זולות מחו"ל, מציעה "שושי זוהר" תחפושות שונות שנמכרות בכ-40 שקל, למשל תחפושת של ספיידרמן. לעומת זאת, התחפושות שהחברה מניחה כי יהיו התחפושות המבוקשות – כמו דמויות הפסטיגל או נועה קירל – נמכרות בכ-180 שקל.

הנה כמה דוגמאות:

אילו תחפושות מחפשים ב-eBay, עלי אקספרס ואמזון?

כידוע, הורים רבים רוכשים תחפושות באתרים בינלאומיים כמו איביי, אמזון ועלי אקספרס. לפי נתוני eBay, הזמנת התחפושות מתחילה כבר באוקטובר ומגיעה לשיאה בינואר. בחודשיים האחרונים המחיר הממוצע לתחפושת היה 14.3$ לעומת 12.6$ שנה שעברה באותה התקופה, עלייה של 13%.

מניתוח קניית התחפושות בשלושת החודשים האחרונים עולה כי תחפושות של סדרת הטלוויזיה בית הנייר הן אחד הלהיטים הגדולים. באתר איביי, למשל, היא מככבת בראש רשימת החיפושים עם למעלה מ- 10,000 חיפושים בחודשיים האחרונים וכבר נקנו אלפי מסכות סלבדור דאלי וסרבלים אדומים של כוכבי הסדרה.

כמו כן, תחפושות של דמויות מפורטנייט, משחק המחשב שמשגע את העולם, נקנות בכמויות גבוהות ומסתמנות כלהיט בקרב הילדים השנה. דמויות הפורטנייט נמצאות בראש הטבלה של תחפושות הילדים עם למעלה מ- 5,000 חיפושים בחודשיים האחרונים ומכירות של מאות תחפושות החל מאוקטובר השנה.

בכל מקרה, כאשר מזמינים מחו"ל, יש לקחת בחשבון את זמן המשלוח. באיביי למשל אומרים כי מרבית התחפושות יגיעו לישראל בטווח של כ-10-14 ימי עסקים, אולם לעתים השליחויות עלולות להתעכב, מסיבות שונות. קניות של הרגע האחרון ייאלצו אתכם להעדיף שליחות בהולה או להשתמש בדואר שליחים בעלויות גבוהות יותר מאשר דואר רגיל.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות