סלקום TV מוסיפה ל-VOD סרטים חדשים בתשלום, במסגרת שירות סינמה TV - פואנטה

סלקום TV מוסיפה ל-VOD סרטים חדשים בתשלום, במסגרת שירות סינמה TV

סלקום TV אמנם התחייבה על חבילת טלוויזיה שכוללת את כל ה-VOD במחיר של 99 שקל, אך במסגרת Cinema TV היא תציע סרטים חדשים למספר חודשים בתשלום

הטבת סלקום TV חינם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שנים של חבילה שכוללת ה-כול, כולל סרטים ב-VOD, ב-99 שקל בחודש – החלה סלקום TV להציע גם סרטים בתשלום – במסגרת שירות שנקרא CINEMA TV. מדובר בסרטים חדשים, כלומר, כאלה שחלפו רק שלושה חודשים מיום עלייתם לאקרנים, אשר חלקם עדיין מוקרנים בבתי הקולנוע (כעת למשל מוצעים סרטים כמו פדינגטון 2, משפחת סופר-על 2 ועוד).

סרטים אלה יוצעו בתשלום למשך תקופה של כתשעה חודשים, עד שתחול עליהם סוג של התיישנות והם כבר לא יוגדרו סרטים חדשים. לאחר מכן, במשך שלושה חודשים, הם לא יוצעו למנויים כלל – ולאחר מכן יוכנסו לספריית ה-VOD החינמית של סלקום TV (כלומר, זו שכלולה בחבילת הסיס של 99 שקל בחודש).

כמה עולה VOD בסלקום?

מחירו של כל סרט ב-VOD עומד על כ-20 שקל. כלומר, מי שיזמין חמישה סרטים כאלה ישלם 100 שקל – שזה מחירה של חבילת סלקום TV כולה לחודש.



עם זאת, יש לציין כי לא מדובר במחיר חריג להזמנת סרט ב-VOD. למעשה, המחיר זהה למחיר סרטים אלה בפרטנר TV ומעט נמוך יותר מהמחיר שגובות yes והוט.

ההבדל בין סלקום TV להוט ו-yes הוא שבחברה מתחייבים שכעבור שנה, אותם סרטים יוצעו במסגרת ה-VOD חינם – ואילו המתחרות נוהגות לגבות תשלום גם על סרטים ישנים.

השירות יושק באופן מדורג, ואת הסרטים ניתן יהיה לשכור ל-48 שעות דרך השלט.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות