לראשונה - דקטלון בירושלים. שעות הפתיחה קצת שונות

לראשונה - דקטלון בירושלים. שעות הפתיחה קצת שונות

אחרי דקטלון פתח תקווה וסניפים בכל הארץ, הרשת עולה לבירה. הצצה לשעות הפתיחה וגם תזכורת: מחירי דקטלון ישראל גבוהים יותר מבחו"ל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

6 שנים אחרי פתיחת החנות הראשונה של דקטלון בראשון לציון, הרשת ממשיכה להתרחב ופותחת את דקטלון ירושלים. שעות הפתיחה של דקטלון ירושלים יהיו דומות לשאר הסניפים – עם הבדל מהותי. החנות תהיה פתוחה בימי חול מ-09:00 עד 21:30, ביום שישי עד 15:00 וזהו. היא לא תהיה פתוחה במוצאי שבת. רוב סניפי דקתלון פתוחים במוצאי שבת (וסניף ראשון לציון פתוח גם בשבת). מבחינת המגוון, בחנות יימכרו כמובן כל פריטי הרשת (ראו בהמשך).

נזכיר כי בניגוד לחלק מחנויות דקטלון בעולם – בחנויות דקטלון בישראל לא נמכרים מוצרים של אדידס, נייקי, ברוקס או מותגים בינלאומיים אחרים. ניתן למצוא בחנות מותגי הרשת בלבד.

אחרי דקטלון פתח תקווה, הגיע תור דקטלון ירושלים

פתיחת דקטלון ירושלים מתרחשת בדיוק שנה אחרי פתיחת דקטלון פתח תקווה ומהווה מעין השלמה של פריסה במיקומים המרכזיים בארץ. לאחר הפתיחה, ל-DECATHLON יהיה 10 סניפים בישראל – מאילת ועד אזור הקריות. המיקום של חנות דקתלון ירושלים יהיה בתלפיות (רחוב פייר קניג). לא מיקום נוח במיוחד, מאוד עמוס ופקוק, אבל כזה שמרכז הרבה מאוד תנועה של קהל פוטנציאלי אשר מגיע לאזור כדי לעשות קניות של מזון, ריהוט ומוצרי חשמל.

תושבי ירושלים והסביבה נאלצו להמתין עד כה בסבלנות ולראות בינתיים כיצד נפתחים סניפים אחרים, כמו דקטלון פתח תקווה, דקטלון חיפה, דקטלון נתניה ודקטלון תל אביבדקטלון כפר סבא, דקטלון תל אביב, דקטלון באר שבע ועוד. החנות התל אביבית, אגב, נפתחה בלב הסיטי של תל אביב, במגדל מאייר-רוטשילד, בקונספט עירוני שונה מעט מהקונספט של דקטלון ראשון לציון, כאשר יש הרבה דגש על ספורט ימי, אופניים וענפים אורבניים.

דקטלון ירושלים - מתחם בתוך החנות
דקטלון ירושלים. צילום: אנטון צ'יקישב

בשורה התחתונה, רשת ציוד הספורט דקטלון בהחלט יכולה להיות מרוצה מהצלחתה בארץ, וממצב של חנות אחת אשר נפתחה באוגוסט 2017 בראשון לציון, היא חולשת על חנויות בכל הארץ, על אתר דקטלון אונליין וגם על מכירות של המותג דקטלון בטרמינל X. זאת, למרות שמחירי DECATHLON ישראל יותר גבוהים ממחירי הרשת בחו"ל.


אוהבים להיות מעודכנים על חנויות חדשות? עקבו אחרינו בטלגרם. לחצו כאן >


כמו בשאר הסניפים, למשל דקטלון פתח תקווה, גם במקרה של דקטלון ירושלים המיקום שנבחר משלב בין הצורך בשטח גדול לבין ציר מרכזי. כך למשל, המיקום שבחרה רשת Decathlon לחנות דקטלון פתח תקווה הוא ציר התחבורה המרכזי ברחוב ז'בוטינסקי, במרכז המסחרי דן טאון שמעל פרויקט BSR.

החנות של DECATHLON בירושלים נפתחת באזור תלפיות המתחדש בפרויקט Ashtrom Comm-U מבית אשטרום נכסים. החנות מונגשת לכל הקהלים עם מסדרונות רחבים, דרגנועים ומעליות. החנות נבנתה בצורת האות I וכוללת אזור משחק לילדים ושולחנות פינג פונג. חלל התצוגה גדול יותר מבסניפים אחרים, ומחלקות הטיולים והכושר במרכזו.

קיים גם אזור Click and Collect המאפשר הזמנה מהאתר של מוצרים שאינם נמצאים במלאי החנות ואיסופם.

מחירי דקטלון בישראל – נמוכים או גבוהים?

מה שמייחד את רשת DECATHLON הוא המגוון הרחב של פריטי הספורט שהיא מציעה מ-60 קטגוריות שונות, החל מרכיבה על אופניים וריצה ועד ג'ודו וספורט ימי. כל הפריטים מיוצרים ע"י דקטלון ומשווקים תחת המותג הפרטי שלה, כך שבניגוד לחלק מחנויות דקטלון בעולם – בחנויות דקטלון בישראל לא ניתן מוצרים של אדידס, נייקי, ברוקס או מותגים בינלאומיים אחרים.


ומה עם האינסטגרם? עקבו אחרינו גם שם. לחצו כאן >


המחירים בדקטלון ישראל נמוכים ביחס לרשתות ספורט אחרות כאן בארץ, אבל גבוהים ביחס לחנויות דקטלון בעולם. כך למשל, נעלי ריצה לגברים נמכרות במחירים שמתחילים בעשרות שקלים בודדים ומגיעים לכל היותר ל-380 שקל; חולצת ריצה מסננת קרינה לנשים נמכרת בכ-50 שקל; אוהל לשלושה אנשים נמכר ב-280 שקל ועוד.

כאמור, מחירי דקטלון בישראל כבר לא נמוכים ביחס לעולם, ובמקרים רבים אפילו קצת יותר גבוהים. עליית המחירים מאכזבת ומקוממת, משום שכאשר הרשת פתחה את החנות הראשונה בראשון לציון, המחירים הפתיעו לטובה וחלקם היו אפילו נמוכים יותר מאשר באירופה.

אגב, בניגוד לרשתות בינלאומיות אחרות שפועלות בישראל באמצעות מתן זיכיון (למשל נייקי שהזיכיון שלה נמצא בידי קבוצת פוקס), דקטלון פועלת בישראל באופן ישיר ולא באמצעות חברה מקומית.

Decathlon היא המדינה ה-34 של רשת הספורט הבינלאומית, אשר נוסדה בשנת 1976 בעיירה בצרפת, ומונה כיום כ-1388 סניפים ב-42 מדינות. החברה מונה קרוב ל-85,000 אנשי צוות ברחבי העולם, ומייצרת מדי שנה 2,800 מוצרים חדשים בממוצע.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


דקטלון תל אביב

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות