Everlast של Rocketbook: מחברת חכמה שאפשר לכתוב בה לנצח ולהעלות לענן - פואנטה

Everlast של Rocketbook: מחברת חכמה שאפשר לכתוב בה לנצח ולהעלות לענן

הרבה יותר סביבתית, הרבה יותר משתלמת לטווח ארוך: המחברת החכמה Everlast לא נגמרת אף פעם ומתאימה לכל שימוש. בדיקת פואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עם כל הכבוד לסמארטפון, ויש הרבה כבוד, לא הכול נוח לנו לכתוב בו ולא תמיד נוח לנו לכתוב בו. מחברת מדגם Everlast של חברת Rocketbook היא פתרון מעולה: מדובר במחברת חכמה, אבל באמת חכמה – כזו שאפשר לכתוב בה בעט בכתב יד, לסרוק את התוכן ישירות לתיקייה ייעודית באחד משירותי הענן הגדולים, למחוק את התוכן וחוזר חלילה.

איך זה עובד? מדובר במחברת סליל שנראית כמעט כמו מחברת רגילה, אך דפיה אינם עשויים מנייר אלא מחומר מיוחד שיוצר מתרכובת של פוליאסטר. הכתיבה מתבצעת בעט פיילוט מסוג Frixion – שאותו ניתן למחוק באמצעות המחק שבקצה העט, מגבון לח או מטלית מיקרופייבר לחה.

הדפים עבים יותר ונוקשים יותר מדפי נייר, וניתן לכתוב בקלות ובאופן ברור משני צדי הדף.



נסיינים בגילאים שונים שכתבו במחברת, ציינו שהכתיבה נוחה וחלקה, ואין שום הבדל בין הכתיבה בה לכתיבה במחברת רגילה. גם המחיקה מהירה ונוחה, בין אם באמצעות המחק של העט ובין אם באמצעות המטלית. בשני המקרים אין צורך להשקיע מאמץ ולאחר המחיקה לא נותר זכר למה שהיה כתוב קודם לכן על הדף.

מה הופך את המחברת של Rocketbook למחברת חכמה?

מעבר ליכולת המחיקה המושלמת, היתרון המשמעותי של מחברת Everlast של רוקטבוק הוא ביכולת להעלות את כל מה שנכתב בה ישירות לשירות אחסון, כמו גוגל דרייב או שירות אחר. המחברת נתמכת באפליקציית Rocketbook, שמחוברת לענן. בתחתית כל עמוד מופיעים שורה של סמלים, והמשתמש יכול לשייך כל אחד מהם לתיקייה בענן, כך שלשם יישלח הקובץ. הסריקה מתבצעת באמצעות ה-QR CODE המוטבע בתחתית כל עמוד.

האפליקציה לא רק שומרת את החומרים הכתובים לפי התיקיות שנקבעו, אלא גם מאפשרת את שליחתם דרך המייל של בעל המחברת.

שירותי הענן הנתמכים הם Box, Dropbox, Google Drive, Evernote, iCloud, OneNote, Slack ואימייל.

בבדיקת פואנטה, הסריקה התבצעה במהירות רבה (אך לעתים נדרש יותר מניסיון אחד). בעת הסריקה מתבצע גם שיפור של המסמך.

השורה התחתונה היא שלמעשה כבר לא צריך לקנות עוד ועוד מחברות, לא צריך לחפש פתקים או רשימות שכתבנו לעצמנו וגם לא צריך להקליד פתקים והערות בסמארטפון – מחברת Everlast של Rocketbook מייתרת את כל אלה, מפני שהיא משלבת בין מחברת קלאסית וכתיבה בכתב יד, לבין שמירה, אחסון ושימוש חוזר.

המחברת משווקת בישראל דרך אתר https://getrocketbook.co.il/. באתר נמכרים 3 גדלים של מחברות וכן עטי פיילוט בצבעים שונים ובעוביים שונים (0.5 ו-0.7).

  • פנקס – 48 עמודים: 80 שקל.
  • מחברת מנהלים A5 – עם 36 עמודים: 145 שקל.
  • מחברת A4 עם 32 עמודים – 150 שקל.
  • עט פיילוט: 11 שקלים (3 ב-30 שקל).
  • מרקר: 6 שקלים.
  • מטלית מיקרופייבר – 15 שקל.

פואנטה

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות