המלצות צפייה בנטפליקס: הסרטים החדשים והסדרות בנטפליקס לאוגוסט 2019 - פואנטה

המלצות צפייה בנטפליקס: הסרטים החדשים והסדרות בנטפליקס לאוגוסט 2019

נטפליקס מציעה גם החודש סדרות חדשות ומתחדשות, כמו GLOW. אילו סדרות בנטפליקס כדאי לראות החודש ואילו סרטים בנטפליקס יצודו את עיניכם? פואנטה עם המלצות צפייה בנטפליקס

המלצות צפייה בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לסרטים מומלצים בנטפליקס בקיץ 2020 – לחצו כאן




כמדי חודש, מגוון הסרטים בנטפליקס ומגוון הסדרות בנטפליקס לא ישאיר אף אחד משועמם. אז במה תרצו לצפות? סדרות מקור של נטפליקס? פנטזיה? או שאולי אתם מחפשים סדרה מצחיקה שתעביר לכם טיסה? המלצות הצפייה בנטפליקס לחודש אוגוסט 2019 מגוונות. אחרי שבחודש יולי חזרו שתי סדרות אהובות כמו "דברים מוזרים" ו"בית הנייר", אוגוסט מביא איתו עוד כמה עונות חדשות לסדרות מקור של נטפליקס, כמו הסדרה GLOW שצברה לה מעריצים. כמובן, לא שכחנו לבדוק את הסרטים בנטפליקס.

נזכיר כי נטפליקס סיפקה דוחות פחות טובים מהצפוי ומספר המנויים שלה בארה"ב לא עולה בקצב המתוכנן, כמו גם מספר המנויים בעולם. זאת, לאחר שלא רק בישראל נטפליקס העלתה מחירים, אלא במקומות רבים בעולם. לאור התחרות הצפויה לה מצד אפל TV פלוס ובעיקר מצד דיסני פלוס – שירותי הטלוויזיה בסטרימינג שיקומו בקרוב – כעת בנטפליקס עושים מאמץ עצום להגדיל את התוכן המקורי של החברה.

בסדרות החדשות בנטפליקס ובסרטי המקור בנטפליקס שיצולמו מעתה, החברה התחייבה שיופיעו פחות סיגריות ועישון – וזאת בגלל הביקורת החריפה שנמתחה על נטפליקס על השימוש המוגזם בסיגריות בסדרה דברים מוזרים ובתכנים אחרים – שימוש שמשפיע ישירות על הקהל הצעיר שצופה בתוכן הזה.

עוד נזכיר כי כפי שפורסם כאן במדור הסלולר והטלוויזיה של פואנטה, נטפליקס פרסמה לאחרונה את הרשימה השנתית של "טלוויזיות מומלצות נטפליקס". אם אתם בדרך לקנות טלוויזיה, אולי תרצו להציץ בה.

הנה חלק מהמלצות הצפייה בנטפליקס לחודש אוגוסט 2019:

המלצות צפייה בנטפליקס – סדרות

GLOW, עונה 3

ב-9.8 תעלה העונה השלישית של אחת הסדרות האהובות על מנויי נטפליקס – GLOW – ורק טבעי שהיא תיכנס לרשימת המלצות צפיה בנטפליקס לחודש אוגוסט 2019. סדרת הקומדיה האמריקנית, העוקבת אחר דמויות מעולם היאבקות הנשים, יצאה לראשונה ב-2017, והעונה השנייה שלה שודרה ב-2018. כעת יוצאת עונה שלישית של GLOW, ובה הנשים יוצאות לסדרת הופעות בלאס וגאס הנוצצת. בינתיים, מאבקי כוח, מתחים מיניים וסדרי עדיפויות משתנים מעיבים על הקשרים ביניהן.

נערות דרי (Derry Girls), עונה 2

עוד לפני כן, ב-2.8.2019, תוכלו להתענג על קצת מבטא אירי. הסדרה Derry Girls חוזרת לעונה שנייה, ובה נראה שהשינוי בצפון אירלנד עומד בפתח. להתבגר באירלנד של שנותה-90 היה לא פשוט – לאור השילוב בין הקשיים הלאומיים לקשיי התבגרות רגילים, והשינוי שבפתח לא פתר את הבעיות עבור ארין וחבריה בבית הספר התיכון.

 



13 דיברות (13 Commandments)

אם אתם בעניין של קצת מתח ואקשן – ולא באנגלית – קבלו את הבלשים הבלגים, שהצליחו בקלות להיכנס לרשימת המלצות הצפייה בנטפליקס לחודש זה.

בעיצומה של סערה תקשורתית, שני בלשים בלגיים מנסים ללכוד רוצח סדרתי שפועל בהשראת עשרת הדיברות ומתכנן לערוך מפגן ראווה.

הקריסטל האפל: עידן המרד (The Dark Crystal: Age of Resistance)

אם אתם בעניין של קצת פנטזיה, תוכלו לקבל מנה הגונה ב"קריסטל האפל".

הסדרה היא פריקוול לסרט הפנטזיה הקלאסי "הקריסטל האפל". שלושה גלפינגים צעירים מגלים סוד נורא וקוראים למרד נגד הקיסר האכזר.

נערות הכבלים (Cable Girls), עונה 4

אם מתחשק לכם לשמוע דווקא קצת ספרדית, אל תחמיצו את העונה הרביעית של נערות הכבלים (Cable Girls), המתרחשת במדריד של שנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת.

ארבע נשים בחברת הטלפון הלאומית שומעות את המהפכה מתרחשת ומנהלות רומנים, חברויות ואת מקום העבודה המודרני. על רקע שינויים חברתיים ב-1931, החברות מסתבכות בתעלומת רצח וחייבות לשתף פעולה כדי לפענח אותה, אחרת אחת מהן תמצא את עצמה נידונה למוות.

המשפחה: פונדמנטליזם ופוליטיקה באמריקה (The Family)

סדרת דוקו מקורית של נטפליקס, בהשראת ספרו של ג'ף שארלט, "המשפחה: הפונדמנטליזם הסודי בלב הכוח של אמריקה". בסדרה עיתונאים חוקרים חושפים את "האחווה", ארגון נוצרי קיצוני שפועל בחשאי במסדרונות השלטון בוושינגטון די-סי.

המלצות צפייה בנטפליקס – סרטים

לצד סרטי דוקו וסרטים מקוריים בנטפליקס, שבדרך כלל מצליחים לרתק את הצופים, תמצאו גם סרטים מכל הז'אנרים ומכל התקופות:

שוויצריה הקטנה (The Little Switzerland)

סרטים בנטפליקס
The Little Switzerland (שוויצריה הקטנה): נטפליקס

סרט מקורי של נטפליקס.

קברו של הבן של וילהלם טל מתגלה בעיירה בחבל הבסקים בספרד, וכעת דורשים תושביו הממורמרים להסתפח לשווייץ.

שישייה (Sextuplets)

סרטים בנטפליקס
שישייה – סרט חדש בנטפליקס

סרט מקורי של נטפליקס.

אב לעתיד מגלה שהוא חלק משישייה ויוצא למסע מטורף כדי לחפש את אחיו ואחיותיו. בכיכובו של מרלון ואיאנס, המגלם את דמויותיהם של כל השישה

סרטים קנויים

  • קצין וג'נטלמן, 01/08/19 (דרמה אמריקאית, 1982)
  • בוס בייבי, 15/08/19 (ארה"ב, ילדים, 2017)
  • בייבי דרייבר 01/07/19 (בריטניה, פעולה, 2017)
  • שייקספיר מאוהב 16/08/19 (בריטניה, דרמה, 1998)
  • הענק הירוק 16/08/19 (ארה"ב, פעולה, 2008)

סדרות בנטפליקס



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות