גולן טלקום מגיבה ל-We4G ומציעה במבצע חבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל לחודש - פואנטה

גולן טלקום מגיבה ל-We4G ומציעה במבצע חבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל לחודש

הפעם גולן טלקום מציעה חבילה ללא הגבלת זמן, בניסיון לתת מענה לחבילה של We4G המבטיחה מחיר לכל החיים. האם החבילה של גולן טלקום משתלמת?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות בסלולר חוזרת, והסנונית הראשונה היא החבילה של גולן טלקום. יומיים אחרי הצגת החבילה לכל החיים של We4G, גולן טלקום מציעה מבצע מוגבל בזמן לחבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל מהמנוי הראשון, ללא הגבלת זמן. מתניידים חדשים יקבלו גם חבילה של 1 ג'יגה לגלישה בחו"ל, או 99 שקל לשימוש בחבילת גלישה אחרת בחו"ל.

בכך, גולן טלקום מציעה אלטרנטיבה זולה יותר מהחבילה של We4G, אשר העלתה מעט את מחיר החבילה מ-29 שקל בחודש עבור חבילת 80 ג'יגה. עם זאת, בניגוד לחבילה של We4G, אשר מתוכננת להיות על המדף עכשיו לאורך תקופה של חודשים ארוכים, המבצע של גולן טלקום מוגבל מאוד בזמן, ואפשר להצטרף לחבילה הזו רק בשבועיים הקרובים, עד 14.3.2019.

בנוסף, קיימת עלות הצטרפות שהיא גבוהה יותר ממחיר החבילה לחודש: 19 שקל על כרטיס סים ועוד 30 שקל דמי הצטרפות.



נזכיר כי כפי שפורסם בפואנטה, גולן טלקום העלתה מחירים בחודשים האחרונים, ולא רק היא. התהליך התחיל עם העלאת מחירי בסלקום, המשיך עם העלאת מחירים ב-012 מובייל והגיע להעלאת מחירים בהוט מובייל ובגולן טלקום. אלא שהעלאות המחירים האלה הביאו לנטישת מנויים – והחברה היחידה שממש חגגה בחודשים האחרונים הייתה We4G. לכן, אין פלא שכעת החבילה של We4G על הכוונת של גולן טלקום – ואחריה ודאי יגיעו חברות הסלולר האחרות.

כמה עולה חבילת 100 ג'יגה?

החבילה של גולן טלקום ללא ספק אטרקטיבית, אם כי מבחינת רוב המשתמשים אין כבר הבדל בין חבילת 80 ג'יגה או חבילת 100 ג'יגה, משום שבכל מקרה הם לא יחרגו מנפח הגלישה העצום הזה.

בכל מקרה, כאשר משווים את החבילה של גולן טלקום לחברות אחרות, אין ספק שמדובר במחיר אטרקטיבי. מי שניסתה לאחרונה להציע מבצע אטרקטיבי דומה היא הוט מובייל – אבל לשלושה מנויים בלבד. כעת חבילת 100 ג'יגה בהוט מובייל עולה כ-40 שקל בחודש – למשך שנה בלבד.

חבילת 100 ג'יגה בפלאפון עולה 60 או 70 שקל – בהתאם לסוג החבילה (המחיר קבוע ל-5 שנים), וחבילת 100 ג'יגה בפרטנר עולה יותר מפי שניים מזו שבמבצע של גולן טלקום: כ-80 שקל בחודש.

נזכיר כי גולן טלקום הייתה החברה הראשונה שהציעה חבילת הכול כלול ובמשך זמן רב הובילה את מהפכת הסלולר. לפני כשנתיים וחצי נמכרה גולן טלקום לחברת אלקטרה, אשר מחזיקה גם ברשת חנויות החשמל מחסני חשמל ושקם אלקטריק. לגולן טלקום יש כיום כ-900,000 לקוחות, אך עליה להתאמץ מאוד לשמור עליהם. כך למשל, בחודש ינואר 2019 היא סבלה מניוד שלילי של כמעט 3,000 לקוחות. יש להניח שהיא תמשיך להציע מדי תקופה מבצע כסאח כדי ליצור ניודים חיוביים.

אולי גם הכתבות האלה בפואנטה יעניינו אתכם?

דפנה הראל כפיר



תגובות: 0

נגישות