טיסות ישירות לשיקגו: אל על משיקה קו חדש ב-2020 - פואנטה

טיסות ישירות לשיקגו: אל על משיקה קו חדש ב-2020

הטיסות הישירות לשיקגו באל על מצטרפות לשורת יעדים שהחברה הכריזה עליהם, כמו טיסות ישירות לאורלנדו, טיסות ישירות לסן פרנסיסקו וטיסות ישירות ללאס וגאס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנתיים האחרונות אל על פותחת בקצב מואץ קווי טיסות ישירות לארצות הברית, וההכרזה האחרונה היא על טיסות ישירות לשיקגו. טיסות ישירות לשיקגו של אל על יופעלו שלוש פעמים בשבוע, אל שדה התעופה הבינלאומי או'הייר O'Hare International Airport החל ממרץ 2020, כאשר מכירת הכרטיסים מתחילה כבר בשבוע הבא, ב-27.3.2019.

הטיסות לשיקגו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787, ויציעו 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. כמובן, ניתן לטוס משיקגו ולשוב מיעדי אל על השונים בארה"ב (ולהפך). הטיסה לשיקגו נמשכת 12 וחצי שעות.

בשיקגו וסביבותיה יש קהילה יהודית גדולה של 300,000 איש, ובאל על אומרים כי הקו החדש נולד בעקבות דיאלוג עם עיריית שיקגו. ראש עיריית שיקגו הוא הפוליטיקאי היהודי רם עמנואל, אשר בתקופת הנשיא אובמה היה ראש הסגל בבית הלבן. לדברי אביב עזרא, קונסול ישראל בשיקגו, עמנואל עבד יחד עם הקונסוליה כדי להפוך את חזון הקו הישיר תל אביב-שיקגו למציאות.

מעבר לנסיעות תיירות וביקורי משפחה, באל על מציינים כי קיים ביקוש לטיסות ישירות לשיקגו גם בקרב אנשי עסקים. לדברי מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, החברה קיבלה פניות מלקוחות עסקיים.



כזכור וכפי שפורסם בפואנטה, אל על הצטיידה ב-16 מטוסי דרימליינר, והיא משתמשת בהם לטיסות לארצות הברית.

הטיסות הישירות לשיקגו מצטרפות לטיסות ישירות למגוון יעדים בארצות הברית שאל על השיקה. על רקע התחרות המאוד קשה בטיסות לאירופה, אל על הולכת ומרחיבה את מספר היעדים בארצות הברית. כזכור, בטיסות לאירופה ובטיסות לאפריקה אל על עברה למודל לואו קוסט – אך הטיסות לארצות הברית הן מחוץ למשחק התמחור המדורג.

שיקגו היא היעד תשיעי לאל על בארצות הברית, אשר מתווסף–לניו יורק (JFK וניוארק), בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו, לאס וגאס ואורלנדו. הטיסות הישירות ללאס וגאס באל על והטיסות הישירות לאורלנדו באל על יחלו לפעול בקיץ הקרוב.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות