תקלה בנוזל הכביסה פרסיל: עלול לגרום גירוי בעור או בעיניים - פואנטה

תקלה בנוזל הכביסה פרסיל: עלול לגרום גירוי בעור או בעיניים

מדובר בשתי אצוות של נוזל הכביסה פרסיל, המיוצר ע"י חברת הנקל סוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת הנקל סוד, יצרנית פרסי, אוספת מהמדפים חלק ממוצרי פרסיל ג'ל לאחר הכרזה על ריקול לפרסיל ג'ל משתי אצוות. נוזל הכביסה פרסיל הוא אחד הפופולריים על המדף, ויש להניח שלא מעט צרכנים קנו את המוצר. מדובר בשתי אצוות ייצור של פרסיל ג'ל סנסיטיב 2.5 ליטר, שמספריהן GC30193001 ו-GC31193101.

בהודעת החברה נמסר כי שתי מנות ייצור ספציפיות של פרסיל ג'ל סנסיטיב 2.5 ליטר לא עומדות בתקן של המוצר לעור רגיש, ובמקרה של מגע ישיר של העיניים או העור עם ג'ל הכביסה, אנשים בעלי רגישות עלולים לחוות גירוי בעור או גירוי בעיניים. בהנקל סוד אומרים כי קיימת בעיה בהפרדת נוזלים במוצר, בעיה שהתגלתה בבדיקות פנימיות שנעשו בדוגמאות מהייצור.

צרכנים שברשותם המוצר ממנות הייצור עם אחד ממספרי האצווה המפורטים לעיל, מתבקשים שלא להשתמש במוצר ולהתקשר לשירות הלקוחות טלפון מס' 03-5772002 (24 שעות) או לשלוח דוא"ל אל consumers-il@henkel.com לקבלת הוראות כיצד להחזיר את המוצר ולקבל שובר החלפה.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות