אפל משיקה את שירות הטלוויזיה Apple TV PLUS עם ג'ניפר אניסטון, ספילברג ועוד - פואנטה

אפל משיקה את שירות הטלוויזיה Apple TV PLUS עם ג'ניפר אניסטון, ספילברג ועוד

אפל נכנסת רשמית לענף הטלוויזיה בסטרימינג עם שירות Apple TV Plus שיתחרה ראש בראש בנטפליקס ובגופים אחרים

השקת אפל TV PLUS
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עכשיו זה סופי: אפל משיקה את שירות אפל TV PLUS – שירות טלוויזיה בסטרימינג שיתחרה בנטפליקס, באמזון פריים וידיאו ושאר המתחרות. ההשקה לא הפתיעה אמנם אף אחד בשל ההדלפות הרבות שקדמו לה ופורסמו גם כאן באתר פואנטה, אבל עדיין – מדובר באירוע חשוב מאוד בענף הטלוויזיה.

באירוע ההשקה הציגה אפל את הכוכבים שגייסה, ובראשם אופרה ווינפרי. עוד נכחו ונאמו באירוע ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון, אשר ינחו תוכנית יחד עם סטיב קארל.

ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון וסטיב קארל בהשקת אפל TV PLUS
ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון וסטיב קארל בהשקת אפל TV PLUS

כוכב נוסף שגויס הוא סטיבן ספילברג, אשר נשא דברים גם הוא. לפי הדיווחים, אפל משקיעה כמיליארד דולר בתוכן, שיכלול לא מעט הפקות מקור.

סטיבן ספילברג בהשקת אפל TV PLUS

 

אופרה ווינפרי בהשקת אפל TV PLUS
אופרה ווינפרי בהשקת אפל TV PLUS 



ווינפרי, אשר התקבלה בתשואות, סיפרה לקהל על הפרויקטים שהיא עובדת עליהם, והוסיפה: "השקת אפל TV PLUS היא רגע מיוחד. הפלטפורמה של אפל תאפשר לי לעשות את מה שאני עושה בצורה אחרת. אני גאה להיות חלק מהפלטפורמה הזאת שבאמצעותה אוכל ליצור קשר עם אנשים בכל העולם ולהשפיע. דמיינו לעצמכם מצב שבו בחנויות אפל ישודר בסטרימינג ראיון שלי עם סופר, ואת הראיון הזה יראו מיליונים בכל העולם. התקווה הכי גדולה שלי היא שכולנו כבני אדם נתגייס כולנו להפוך את העולם הזה לטוב יותר".

אפל הציגה גם את התוכן לילדים, הכולל בין היתר את רחוב סומסום.

השירות יושק בסתיו הקרוב ב-100 מדינות בעולם, ובקרוב נדע אם ישראל תהיה ביניהן. אפשר יהיה לצפות בתכנים בכל המסכים – החל מסמארטפון ועד טלוויזיה חכמה, כולל במחשבי מק.

כל התכנים ניתנים להורדה למחשב והשירות יהיה ללא פרסומות. באפל מדגישים שמצד אחד תהיה התאמה של התוכן בהתאם להעדפות צפייה קודמות (כמו למשל בנטפליקס), אך מצד שני לא יהיה מעקב אחרי הצופים ופרטיותם תישמר. עוד מדגישים שהמידע לא יועבר למפרסמים.

אפל הכריזה גם על שדרוג האפליקציה Apple TV app ועל Apple TV Channels – שירות שמאפשר לצפות במגוון רחב מאוד של תכנים תחת מנוי אחד, למשל תכנים של HULU ושל HBO.

אפל משיקה גם כרטיס אשראי, משחק וידאו ושירות חדשות

האירוע של אפל היה עתיר חידושים והכרזות, ביניהן הכרזה מסקרנת על כניסה של אפל לתחום הפיננסי באמצעות השקת כרטיס אשראי ששמו Apple Card.

טים קוק, מנכ"ל אפל, הכריז גם על שירות חדשות שאפל תתחיל להציע, שייקרא Apple News ובאמצעותו יוכלו המשתמשים לעשות מנוי לגופי תקשורת רבים, החל מ-NBC ועד לוס אנג'לס טיימס – ולקבל גישה לתכנים של כל אלה בתמורה למנוי חודשי שיעלה כ-10 דולר (תשלום על כל מנוי בנפרד לכל המגזינים וכלי התקשורת יכול לעלות כ-800 דולר לחודש).

בנוסף, אפל ככל הנראה לא רואה בעין יפה את הצלחת המשחק פורטנייט, והיא מכריזה על משחק חדש ששמו Apple Arcade, שמציע עלילה מורכבת וגרפיקה מעולה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות