פרטנר מדווחת על 140 אלף מנויים לפרטנר TV ב-2018, ורווח נקי של 56 מיליון שקל - פואנטה

פרטנר מדווחת על 140 אלף מנויים לפרטנר TV ב-2018, ורווח נקי של 56 מיליון שקל

פרטנר חזרה להציע את הטבת נטפליקס ללא התניות. בשילוב עם מחיר נמוך, היא מגייסת אלפי מנויים בחודש. ומה לגבי הסלולר? שם האתגר הוא לשמר לקוחות

תקלה בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מחיר חודשי נמוך ומנוי חינם לנטפליקס… נראה שפרטנר עלתה על הנוסחה שמזרימה אליה לקוחות, וזה עובד לה טוב מאוד. דוחות 2018 של פרטנר מראים כי פרטנר TV ממשיכה לצמוח בקצב מהיר, ויש לה כעת כ-140,000 לקוחות. בשנת 2018 כמעט 80,000 מנויים הצטרפו אליה, והיא עמדה בסוף השנה על 122,000 לקוחות.

החבילה שפרטנר TV מציעה היום היא הכי זולה בענף (למעט חבילות סציפיות של סטינג TV), ועומדת מאז הקמתה על מחיר של כ-70 שקל בחודש.

בנוסף, פרטנר החזירה לאחרונה את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה, ולא רק למי שיתחבר לטריפל (כפי שהיה לפני מספר חודשים), אלא לכל מי שיצטרף לחבילת הטלוויזיה.

פרטנר: ההכנסה ממנויי הסלולר ירדה

ומה קורה בגזרת הסלולר? שם התחרות קשה יותר, וההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר ירדה ב-4 שקלים למנוי, מ-62 שקל ב-2017 ל-58 שקל ב-2018. בסיס מנויי סלולר עומד על כ-2.65 מיליון מנויים נכון לסוף השנה, ירידה של 1%, ושיעור הנטישה ירד ברבעון הרביעי של שנת 2018 ל-8.5% בהשוואה ל-9.9% ברבעון המקביל אשתקד.

תשתית הסיבים האופטיים מתקדמת

אחד המהלכים שפרטנר מקדמת הוא פריסת סיבים אופטיים (פרטנר פייבר). תשתית פרטנר פייבר מאפשרת גלישת אינטרנט מהירה ותמיכה במכשירים רבים במקביל. בחברה מדווחים כי התשתית של פרטנר מגיעה כבר ליותר מ-350 אלף משקי בית, המהווים קרוב ל- 20% מפוטנציאל השוק.

החבילה שמציעה היום פרטנר ללקוחות שיש באזור שלהם תשתית פרטנר פייבר היא ספק ותשתית אינטרנט במהירות הורדה 200 מגה, במחיר של 90 שקל לחודש למשך שנה.

בשלב זה, פריסת הרשת נעשתה בשכונות מרכזיות בערים: אור יהודה, ירושלים, כפר סבא, תל אביב יפו , ראשון לציון, רחובות, רמלה, מודיעין ועוד.


פרטנר סיימה את 2018 ברווח של 56 מיליון שקל

מהדוחות שמפרסמת פרטנר על התוצאות הכספיות שלה לרבעון הרביעי ולשנת 2018, עולה כי פרטנר סיימה את השנה ברווח נקי של 56 מיליון ש"ח, מהם 19 מיליון ש"ח ברבעון 4. מדובר בצניחה של 51% בהשוואה לרווחי 2017, אך עדיין בהישג יפה בשוק התחרותי שבו נמצאת פרטנר.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר: "תוצאות 2018 מבטאות את חוסנה של חברת פרטנר בשוק התקשורת הישראלי. במציאות התחרותית המורכבת הצליחה פרטנר לסיים את הרבעון הרביעי ברווח של 19 מיליון שקל, וברווח שנתי של 56 מיליון שקל. אנחנו ממשיכים להתמקד, בין היתר, בהשאת ערך ללקוח בין היתר באמצעות טכנולוגיות בלעדיות כמו VoLTE ו- WiFi Calling ובהשקעת משאבים משמעותיים לשמירה על שביעות רצון הלקוחות הקיימים שלנו, על מנת לשמור על שיעורי נטישה נמוכים. בנוסף, ולנוכח האתגרים הניצבים כיום בפני החברות הפועלות בענף התקשורת, הצלחנו בשיתוף עם ועד העובדים וההסתדרות, להגיע בתחילת החודש להסכם קיבוצי חדש שדואג לרווחת העובדים, וקושר ישירות בין הצלחתה של פרטנר לתגמול העובדים".

התוכניות של פרטנר: כרטיס אשראי ומועדון לקוחות

כפי שפורסם בפואנטה, לפרטנר יש תוכניות להתרחב אל מעבר לתחום התקשורת ובעוד כמה חודשים נראה כרטיס אשראי של פרטנר ומועדון לקוחות של פרטנר. לשם כך, פרטנר יצאה לאחרונה במכרז לחברות האשראי הקיימות.

אם בתחילה החיבור בין פרטנר לכרטיס אשראי נשמע מוזר, השבוע הסתבר שגם חברת אפל עושה מהלך דומה, כאשר היא הכריזה על Apple Card – כרטיס אשראי שהיא תנפיק בשיתוף עם גולדמן סאקס. הכרטיס ייצא בשלב זה רק בארה"ב.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות