מפריחים את השממה? ישרוטל תפתח מלון בשדה בוקר, סמוך לצריף בן גוריון - פואנטה

מפריחים את השממה? ישרוטל תפתח מלון בשדה בוקר, סמוך לצריף בן גוריון

אחרי הצלחת מלון בראשית במצפה רמון, ישרוטל ממשיכה באסטרטגיה המדברית. בנוסף, היא פותחת מלון יוקרה בים המלח ומלון עירוני בדיזנגוף 99 בתל אביב

מלון קדמא בשדה בוקר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ליד הצריף הצנוע של בן גוריון בשדה בוקר, ימצאו המבקרים בשנה הבאה מלון. מדובר במלון קדמא, אשר מקימה רשת ישרוטל על דרך הבשמים ומבטיחה עיצוב שמשתלב בנוף המדברי. המלון יכלול 163 חדרים, סוויטות ברמת 4 כוכבים ומרכז כנסים ואירועים. המטרה היא לתת מענה למשפחות ולחובבי הטיולים והאטרקציות המדבריות.

בנוסף, ישרוטל מכריזה היום על הקמת שני מלונות נוספים – האחד הוא מלון יוקרה והשני הוא מלון בוטיק.

מלון עין בוקק: מלון יוקרה בים המלח

מלון היוקרה של ישרוטל הוא מלון עין בוקק בים המלח – ובנייתו תסתיים רק בעוד 3 שנים. מדובר במלון סוויטות (הראשון של ישרוטל בים המלח) הכולל רצועת חוף צמודה, 43 סוויטות יוקרתיות וסוויטה נשיאותית עם בריכה פרטית. גם כאן, בישרוטל מבטיחים מבנה שישתלב בנוף הערבה וים המלח, וישמור על בנייה נמוכה של שתי קומות.
בהקמת מלון עין בוקק בים המלח ממשיכה ישרוטל אסטרטגיה שהיא החלה כבר לפני כמה שנים, שהיא הרחבת קטגוריית היוקרה, הכוללת את מלונות רויאל ביץ' אילת ותל אביב, בראשית, כרמים, אוריינט ירושלים, מצפה הימים ואחוזת יערות הכרמל.

מלון דיזנגוף 99: מלון עירוני במיקום נוסטלגי

הדמיה: מלון דיזנגוף 99 של ישרוטל

גם תל אביב ממשיכה לככב בתוכניות של ישרוטל, והרשת מכריזה היום על "דיזנגוף 99" – מלון עירוני ברחוב דיזנגוף 99 בבעלות משותפת עם חברת 'בנייני העיר הלבנה'. במקרה הזה העיצוב יותאם למשמעות ההיסטורית של הבניין בתרבות הקולנוע הישראלית (הסרט "דיזנגוף 99" אשר צולם באתר זה). את הפרויקט יוביל האדריכל בר אוריין שיקפיד על שימור המבנה. תהליך בניית המלון צפוי להסתיים בעוד כשלוש שנים.



הקמת מלונות אלה מתווספת לחמשת המלונות שאת תכנונם ובנייתם החלה הרשת כבר בשנה שעברה: מבנה השק"ם ביפו, מגדל ליאון בטיילת תל אביב, צפון הירקון, אחד העם פינת נחלת בנימין והמלון בכיכר ציון בירושלים.

2018 בישרוטל: עלייה בהכנסות, עלייה ברווח

הישראלים מתלוננים לא מעט על מחירי הלינה במלונות בישראל, אבל הם לא מצביעים ברגליים. למרות המחירים הגבוהים, הם ממשיכים להגיע ולשלם. הדבר בא לידי ביטוי בתוצאות הכלכליות שמדווחת עליהם ישרוטל היום: שנת 2018 הייתה שנת שיא עבור ישרוטל. מחזור ההכנסות של הרשת הסתכם בכ- 1.44 מיליארד שקלים, לעומת כ-1.32 מיליארד שקלים בשנת 2017, עליה של 9%. הרווח התפעולי של שנת 2018 צמח ל- 357 מיליון שקל, לעומת 317 מיליון אשתקד, גידול של 12%, והרווח הנקי קפץ ב- 22% מ-134 מיליון שקל ב-2017, ל-164 מיליון שקל ב-2018. גם מניית החברה מציגה עלייה משמעותית, והיא נסחרת בבורסה במחיר של 55 שקלים, זינוק של כ-50% מסוף שנת 2017.

ישרוטל, שהוקמה בשנת 1984 על ידי היזם הבריטי דיויד לואיס עם מלון ישרוטל המלך שלמה באילת, היא אחת משלוש רשתות בתי המלון הגדולות בישראל (השתיים האחרון היא רשת פתאל ורשת דן). הרשת כוללת 19 בתי מלון בפריסה ארצית בהיקף של 4222 חדרים ולמעלה מ-5200 עובדים. מלונות הרשת באילת; רויאל ביץ' אילת, ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל אגמים, ישרוטל ים סוף, ישרוטל ספורט קלאב, ישרוטל לגונה וישרוטל ריביירה קלאב. במצפה רמון; בראשית וישרוטל פונדק רמון. בים המלח; ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים. בירושלים והסביבה; כרמים ואוריינט. בתל אביב והסביבה; רויאל ביץ' תל אביב, ישרוטל טאוור תל אביב וישרוטל פאבליקה בהרצליה. בצפון; אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל ומצפה הימים.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות