מה כדאי שתדעו על השכרת ציוד לאירועים

מה כדאי שתדעו על השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים היא הדרך ההגיונית ביותר להתמודד עם אירוע משפחתי או כל אירוע אחר תחת כיפת השמיים. מה צריך לבדוק מול החברה?

הופעה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

כל מי שארגן אירועים, ובמיוחד אירועים שונים בטבע, יודע שכדי לארגן אירוע מוצלח צריך לא מעט ציוד. השכרה של ציוד לאירועים זה לא עניין של מה בכך, מפני שצריך לדאוג לרשימה ארוכה של פריטים – החל מהצללה, דרך שולחנות וכיסאות ועד פריטים משלימים. לכן, מומלץ להכין מבעוד מועד רשימת ציוד, לדעת מה דרוש לכם ולהתייחס בכובד ראש לכמויות. תמיד כדאי לזכור שעדיף שלא יחסר מאשר לעמוד במצב מביך שחסר משהו. האמת היא שאדם שמעולם לא הפיק אירוע, ככל הנראה יתקשה להתמודד לבד עם כל העניין הזה.

בין אם אתם מתכננים חתונה, בר מצווה או אירועים אחרים, כדאי לדעת שהיום הרבה חברות שמציעות שירותי השכרת ציוד לאירועים מציעות גם עזרה בהכנת רשימת הציוד. כלומר, אפילו אם אתם לא יודעים לומר בצורה וודאית מה דרוש לכם, אתם לא צריכים לדאוג. אנשי המקצוע שאליהם תפנו יידעו לשאול אתכם את כל השאלות החשובות ובהתאם לתשובות שתיתנו להם, הם יוכלו לעזור לכם להחליט מה אתם באמת צריכים.

אל מי כדאי לפנות לצורך השכרת ציוד לאירועים?

חברות רבות מציעות שירותי השכרה של ציוד לאירועים, אך לא בטוח שכל חברה שנותנת שירותי השכרת ציוד לאירועים מציעה בדיוק את אותו הדבר.

מן הסתם, קיימים הבדלים בין החברות השונות, ולכן עדיף לוודא שמדובר בחברה עם ניסיון וכזו שיש עליה חוות דעת חיוביות. בנוסף, חשוב לבדוק את עניין הזמינות, ולא פחות חשוב, את איכות השירות.

חשוב לברר אם אתם צריכים ללכת לנקודה מסוימת כדי לקחת את כל הציוד הדרוש לכם, או שהחברה, כחלק מהשירות שהיא מציעה, מובילה את הציוד למקום שבו תעשו את האירוע.

במידה רבה, הבחירה בחברת השכרת ציוד לאירועים תתבסס גם על מספר האורחים שיש לכם ועל אופי המקום שבו תתקיים החגיגה. כך למשל, חשוב לוודא מה מידת הנגישות לאתר האירוע ומי יוביל לנקודה זו את כל הציוד. חשוב גם לוודא שפני השטח מותאמים לאירוע ושהציוד שאתם רוצים להזמין מתאים לשם.

כך למשל, אם מדובר באזור שטוף שמש באמצע הקיץ, ייתכן שתרצו להזמין אוהל או פתרונות הצללה.

במילים אחרות, חשוב לתכנן את הדברים מספיק זמן מראש ולהגיע לאתר האירוע מספר פעמים במספר שעות כדי לדעת בדיוק איזה ציוד צריך להזמין.

כמה תשלמו על השכרת הציוד?

מן הסתם, אחד השיקולים בבחירת חברה שמתמחה בהשכרה של ציוד לאירועים הוא המחיר. כמו בכל ענף אחר, גם כאן צרכן נסון חייב לקבל הצעות ממספר חברות. חשוב להבין לאיזו הוצאה אתם נכנסים ואין ספק שאם תדברו עם שלוש חברות שונות של השכרת ציוד, תקבלו שלוש הצעות מחיר מגוונות.

ההצעה משתנה בהתאם לסוג הציוד שתרצו לשכור, החל מאוהל לאירועים, דרך שולחנות וכיסאות ועד מערכת הגברה. מן הסתם, גם בתוך כל קטגוריה כזאת יש פערים שנובעים מסוג הציוד. כך למשל, ייתכן שהזמנת שולחנות עגולים גדולים תעלה סכום שונה מהשכרת כיסאות בר.

בשורה התחתונה, עלות הציוד משתנה מאוד לא רק בהתאם לכמות הפריטים, אלא לסוג הפריטים. אל תשכחו לברר גם את נושא ההובלה.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

     





    1
    נגישות