ממשחקי הכס עד VEEP, סלקום TV משיקה את ערוץ HBO - פואנטה

ממשחקי הכס עד VEEP, סלקום TV משיקה את ערוץ HBO

הערוץ ישדר את עונת הסיום של משחקי הכס, לצד סדרות חדשות ומוכרות, סרטים, תוכניות אירוח וספיישלים עם סטנד-אפיסטים אמריקאים

ערוץ HBO בסלקום TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רגע לפני עונת הסיום של "משחקי הכס" מבית HBO, הושק בסלקום TV ערוץ HBO, הכולל את מגוון התכנים של מותג הטלוויזיה. כמו כן, לרגל העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", ערוץ HBO בסלקום tv ישדר מרתון של כל 7 העונות של "משחקי הכס", וכמובן את עונת הסיום עצמה (ב-15 באפריל 2019).




הערוץ כלול במחיר החבילה של סלקום TV, שעלותה כ-100 שקל בחודש. לוח השידורים בערוץ מורכב מתמהיל קטלוג HBO, עם עונות חדשות של סדרות כמו "שקרים קטנים גדולים" (עונה 2 תעלה ביוני), "בארי" (עונה 2), VEEP (עונת הסיום), וסדרות חדשות כדוגמת "לוחם", "ג'נטלמן ג'ק", "צ'רנוביל" ו"השומרים". זאת לצד סדרות כמו "בלש אמיתי", "ווסטוורלד", "בולרז", "סדר אותי", "חדר 104", "נופל וקם", "לא בטוחה", "חפצים חדים", "מכת מחץ", "סאלי לנצח", "קמפינג".

עוד ישודרו בערוץ HBO בסלקום TV סדרות מיתולוגיות כדוגמת "הסופרנוס", "עמוק באדמה", "הסמויה", "הפמליה", "דם אמיתי".

מלבד סדרות, ישודרו סרטים וסדרות דוקו, ספיישלים של סטנד-אפיסטים אמריקאים, סרטי טלוויזיה של HBO ותוכניות אירוח כדוגמת "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" ,"זמן אמיתי עם ביל מאהר", "שתי קרועות", "ספיישל מייקל דרו", "טיסת הקונקורד: לונדון" ועוד.

אגב, תכני HBO נכנסו לסלקום TV כבר ביוני 2017, כפי שגם פרסמנו כאן במדור הסלולר והטלוויזיה של פואנטה, אלא שרק כעת מוקדש לתכנים הרבים הללו ערוץ ייעודי.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות