חידוש אמבטיה: מציפוי ועד החלפה - כל הדרכים להתמודד עם אמבטיה ישנה - פואנטה

חידוש אמבטיה: מציפוי ועד החלפה – כל הדרכים להתמודד עם אמבטיה ישנה

חידוש אמבטיה הוא משימה מאתגרת, אך הבשורות הטובות הן שיש יותר מדרך אחת לעשות זאת, החל מציפוי אמבטיה, דרך הלבשת אמבטיה ועד החלפתה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

מאת: צחי פיינר, מנכ"ל ובעלים חברת צחי אמבטיות

במאמר זה אסביר מה האפשרויות השונות כדי לחדש אמבטיה ישנה, מה הן העלויות ומהם זמני העבודה הכרוכים בחידוש אמבטיה.

רוב האמבטיות נראות שחוקות ושרוטות אחרי שנים של שימוש, ניקיון בחומרי ניקוי חזקים כמו דטרגנטים חזקים, חומצות שונות, מכות כתוצאה מנפילת חפצים ובלאי טבעי. כל אחת מהסיבות גורמת לאמבטיות השונות (אמבטיית יציקה, אמבטיית פח, אמבטיה אקרילית) להיראות בלויות, מלוכלכות ושחוקות. בדרך כלל, התוצאה הסופית היא שכל חדר האמבטיה נראה מוזנח.

יש כמה פתרונות להחזיר את האמבטיה הישנה למצב תקין:

  • ציפוי האמבטיה מחדש
  • הלבשת אמבטיה
  • החלפת האמבטיה

ציפוי אמבטיה

כשבוחרים בציפוי אמבטיה, מורידים את כל הציפוי הישן ומצפים את האמבטיה מחדש בציפוי על בסיס חומרים פולימרים מרוכבים, אקריל, פוליאסטר ואפוקסי.

ציפוי כזה אורך כשלוש שעות עבודה, ולאחריהן יש להמתין 16 שעות לפני השימוש הראשון. האמבטיה שמתקבלת היא אמבטיה מחודשת, בוהקת ומוכנה לשימוש.

יש לקחת בחשבון שבדרך כלל אורך חיי הציפוי הוא כארבע שנים בהתאם לשימוש ולשמירה על האמבטיה.

מבין כל האפשרויות של חידוש האמבטיה מדובר באפשרות הזולה ביותר. מאחר שהציפוי רלבנטי לתקופות של עד ארבע שנים, מדובר בפתרון מועדף על שוכרי דירות לטווחים קצרים.

הלבשת אמבטיה

בפתרון של הלבשת אמבטיה, מולבשת אמבטיה חדשה שעשויה בעיקר מחומרים אקריליים (יש איכויות שונות של חומרים אקריליים ולכן גם מחירים שונים להלבשות) על האמבטיה הישנה או הפגומה.

ההלבשה היא בעצם אמבטיה חדשה המוכנסת לתוך האמבטיה הפגומה. מדובר בדרך כלל בעלויות יקרות יותר מהציפוי אבל בהחלט משתלמות לטווחים ארוכים. זמן העבודה אינו עולה בדרך כלל על שלוש שעות.

הלבשת אמבטיה היא הפתרון המוצלח ביותר למי שמעוניין בפתרונות לטווח ארוך. אמבטיה אקרילית איכותית שמולבשת בצורה מקצועית ונכונה יכולה להחזיק בשימוש נכון עשרות שנים.

חידוש אמבטיה

האפשרות של חידוש האמבטיה משמעותה החלפת האמבטיה על ידי עקירת האמבטיה הישנה והתקנת אמבטיה חדשה במקומה (שיפוץ אמבטיה). פעולה זו אורכת מספר ימים (לפחות שבוע) ועלותה גבוהה מאוד. בנוסף, היא כרוכה במספר רב של בעלי מקצוע.

ברוב המקרים, מדובר בשיפוץ שכולל שבירת חרסינות, חציבות שונות, פעולות בנייה, אינסטלציה וכל מה שקשור לפעולות של בנייה, כולל הזמנת עגלה לפינוי הפסולת.

שיפוץ כזה גורר בעקבותיו כמעט תמיד הוצאות גדולות שיכולות להגיע לסכומים גבוהים מאוד (עבור החלפת האמבטיה בלבד ושתי שורות חרסינה או קרמיקה). לא פעם שיפוץ כזה נגרר לשיפוץ מלא של חדר האמבטיה בעלויות של עשרות אלפי שקלים.

מי שמעוניין בשיפוץ כללי של חדר האמבטיה, צריך לפנות לקבלן שיפוצים, לקבל הצעות מחיר, לבחור קבלן אמין ולקחת בחשבון ברוב המקרים סטייה של עד 20% מהמחיר שסוכם.

אתר: www.zbath.co.il





תגובות: 0

נגישות