רנואר תשווק כלי בית ומצעים כחלק מ-RENUAR & MORE

רנואר מתחילה לשווק כלי בית ומצעים כחלק מ-RENUAR & MORE

בעיתוי לא מקרי, לפני חג הפסח, רנואר משיקה בחלק מסניפיה ובאתר שלה את RENUAR & MORE – קולקציית טקסטיל וכלי בית. מה היא כוללת ובאילו מחירים?

כלי בית רנואר
מצעים מקולקציית RENUAR&MORE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת האופנה רנואר מוסיפה למגוון שלה קולקציית הלבשת בית: מצעים, כלי בית ופריטים לעיצוב הבית. מי שמצפה למצוא את הפריטים בסניף הקרוב לביתו, כדאי שיידע שבשלב ראשון תיכנס קולקציית RENUAR & MORE רק ל-15 סניפים מרכזיים ולאתר רנואר, במסגרת פיילוט שמתחיל כעת לפני פסח. יש להניח שבהתאם להצלחת הקולקציה, היא תורחב לסניפים נוספים.

ההחלטה של רנואר להיכנס לתחום הלבשת הבית לא אמורה להפתיע, מפני שיש לא מעט רשתות אופנה ישראליות ובינלאומיות שיש להן גם תת רשת או מחלקה לכלי בית. בישראל אנחנו מכירים את כבר שנים את גולף & קו, רשת כלי הבית של קבוצת גולף, שפועלת ליד רשת האופנה גולף. רק לאחרונה עבר סניף הדגל של גולף & קו לאזור מתחם העיצוב בבני ברק משכונת הדר יוסף התל אביבית, ואף השיק קולקציה בלעדית עם מעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן.
לפני כ-6-7 שנים השיקה פוקס את FOX HOME – רשת כלי בית בפריסה ארצית, ושתי הרשתות הישראליות הללו לא המציאו את הגלגל – שכן גם לזארה יש חנות כלי הבית. על פתיחת זארה הום בקניון TLV דיווחנו באתר חדשות הצרכנות פואנטה בהרחבה, והתרשמנו כי המחירים גבוהים בארץ בהשוואה לחו"ל. רשת בינלאומית מצליחה אחרת שמפעילה בעולם, ולאחרונה גם בארץ, רשת כלי בית היא H&M. גם על H&M HOME, שהושק בחנות הרשת בקניון עזריאלי, כתבנו כאן בהרחבה.

הקולקציה של רנואר עדיין לא מאוד גדולה, וכוללת טקסטיל לבית, מצעים ופריטי עיצוב ואווירה לבית.

טווח המחירים נע בין כ-30 שקל ל-180 שקל – מה שמצביע על החלטה מכוונת לשמור על מחירים לא גבוהים. הנה כמה דוגמאות:

רנואר כלי בית
נר מקולקציית Renuar & More: כ-30 שקל
Renuar & More
סדין זוגי – כ-100 שקל
סט מצעים זוגי ב-Renuar & More
סט מצעים זוגי ב-Renuar & More – כ-180 שקל

רשתות אופנה בינלאומיות רבות נכנסו לתחום עיצוב הבית בהצלחה והקימו מחלקות או רשתות מתמחות, המשווקות מוצרים לבית בקו עיצובי המתכתב עם הקו האופנתי שלהן", אומר סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר. "כחלק מהיותנו מותג אופנה מתרחב וגדל, רנואר תשווק פריטי עיצוב מרהיבים לבית, התואמים את הקו האופנתי הצעיר הבועט והטרנדי שלה – במחירים נגישים".

החברה תשקיע 3 מיליון שקלים בפיילוט, אבל ההנחה היא שההשקעה תשתלם. לפי נתוני רנואר, תחום עיצוב הבית מגלגל מיליוני שקלים בשנה. בין השחקניות הבולטות בתחום: גולף אנד קו, פוקס הום, איקאה, מיניסו, מקס סטוק ועוד.

הסנונית הראשונה שתיכנס לחנויות כבר בחג הפסח הקרוב תהיה קולקציית חג, הכוללת סטים של מצעים מכותנה בעלי הדפסים וסטים מבד ג'רזי בשלושה צבעים של אפור מלאנג'. לאלו יצטרפו נרות בתוך קופסאות מעוצבות, כריות נוי ושטיחים אתניים לבית.

אודות רנואר

חברת האופנה רנואר, שהוקמה בשנת 1993, היא בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל החברה סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות של המותג רנואר, המונה כ-150 סניפים לאופנת נשים וגברים, את אתר הסחר RENUAR.CO.IL ואת רשת החנויות של המותג TWENTYFOURSEVEN – המיועד לצעירות ומונה כ-50 בפריסה ארצית.

לאחרונה החלה רנואר לספק באתר הרשת משלוחים מהיום למחר – בדומה לאתר טרמינל X.

הקבוצה מעסיקה כ- 1600 עובדים, מתוכם כ-300 במטה החברה ובמרכז הלוגיסטי הממוקמים באזור התעשייה מעוין שורק בראשון לציון.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות