מחפשים המלצות על סרטים וסדרות דיסני פלוס? קבלו הצצה אל דיסני+ ישראל

סדרות מומלצות בדיסני+ / סרטים מומלצים בדיסני פלוס

דיסני פלוס בישראל הוא תחרות ישירה לנטפליקס. קבלו המלצות צפייה – סדרות מומלצות בדיסני פלוס וסרטים בדיסני+, החל מהמנדלוריאן ועד האנטומיה של גריי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סרטים מומלצים בדיסני + הרי לא חסר, וגם כאשר מדובר בסרטים שכבר ראינו פעם, בדרך כלל נשמח לראות אותם שוב, אבל דיסני הוא תאגיד תקשורת עצום שמציע הרבה מאוד תוכן חוץ מסרטי וולט דיסני הקלאסיים והאהובים. מי שמחפש סדרות מומלצות בדיסני פלוס, יגלה כנראה הרבה מאוד סדרות שהוא פשוט לא ידע שהן בלעדיות ל-DISNEY. סדרות דיסני פלוס כוללות תוכן מקורי שהחברה יוצרה במיוחד עבור השירות, תוכן לילדים, תוכניות ריאליטי, וכמובן קלאסיקות. בחברה מאפשרים צפייה במקביל בארבעה מכשירים, וגם מתגאים בכך שהם מספקים בקרת הורים פשוטה ואינטואיטיבית. לרגל כניסת שירות הטלוויזיה לישראל, הנה רשימה של סרטים מומלצים בדיסני פלוס ושל סדרות מומלצות בדיסני+ (הרשימה מתעדכנת מדי כמה שבועות).

דיסני + יס

 

רגע לפני כן נזכיר שיש כבר הרשמה לדיסני פלוס ישראל במחיר מוזל, היכנסו לכתבה זו ההנחה למצטרפים אל דיסני פלוס. בנוסף נזכיר כי חברת יס מציעה חבילה משולבת. פרטים בכתבה יס ודיסני + בחבילה אחת – ב-yes מבטיחים הנחה. על רקע התחרות, הושקה גם חבילה זולה של פרטנר TV שהיא חבילה מבוססת אינטרנט בלבד, ללא ממיר, תחת המיתוג FUTURE TV. המחיר- כ-50 ש"ח בחודש.

פואנטה בטלגרם

תוכן בדיסני פלוס – החל ממנדלוריאן ועד אובי-וואן קנובי – הציצו ברשימה

ביום ההשקה יהיו זמינים למעלה מ-1,000 סרטים, יותר מ-400 סדרות, ומעל 120 תכנים מקוריים (Originals), החל מקלאסיקות ועד סרט המתח "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות.

המנויים של דיסני+ ייהנו, בין השאר, מגישה לכותרים כמו "הספר של בובה פט" עטור השבחים ו"המנדלוריאן" של המפיק והיוצר ג'ון פאברו, שניהם מקטגוריית "מלחמת הכוכבים", כמו גם הסדרה החדשה "אובי-ואן קנובי". למנויים תהיה גם גישה לכל פרקי 1-9 של סאגת מלחמת הכוכבים.

בנוסף: הסדרה "מון נייט" של מארוול, בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, המספרת על עובד בחנות מתנות שנתקף בגלי זיכרונות מחיים אחרים, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה, שיהיו זמינים גם הם בזמן ההשקה.

המנויים לשירות דיסני+ יוכלו גם ליהנות מסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר, וכן קלאסיקות של דיסני כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע", ו"בת הים הקטנה".

כל אלו יהיו זמינים לצפייה בשירות לצד שוברי-קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון", ו"מולאן (2020)". שירות הסטרימינג יאפשר גישה לעוד מאות כותרים של ערוץ דיסני, ובהם סדרות, סרטים קצרים וספיישלים, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג", ו"פיניאס ופרב".

אילו עוד סרטים וסדרות בדיסני+ ?

כאמור, יש שפע של סדרות מומלצות בדיסני+ וסרטים בדיסני פלוס – הנה כמה מהם:

  • מארוול: רשימת התכנים הזמינים כוללת יותר מ-40 סרטי מארוול, כולל המועמדים לפרס האוסקר, "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", ה"נצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק", ו"קפטן מארוול", וכן ביותר מ-70 סדרות ועונות של מארוול, ובהן "מון נייט", "לוקי", ו"וונדה וויז'ן".
  • דיסני פיקסאר: למנויי דיסני+ תהיה גישה לכ-100 כותרים של דיסני פיקסאר, ביניהם "צעצוע של סיפור", "נשמה" (Soul), "אדומה אש", והמועמד לאוסקר "לוקה".
  • וולט דיסני: תינתן כמובן גישה לסרטי וולט דיסני, ובהם זוכה האוסקר "אנקאנטו".
  • נשיונל ג'אוגרפיק: בין היתר, תהיה גישה לסרטים הדוקומנטריים "החילוץ", ו"סולו חופשי", שבויימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסארהילי וג'ימי צ'ין. לצדם יעלו סדרות פופולריות כמו “העולם על פי ג'ף גולדבלום”, ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה”.
  • בידור (סטאר): מגוון כותרים, ביניהם הסדרה הקומית המקורית המצליחה "רק רוצחים בבניין" (Only Murders in the Building), הסדרה פאם וטומי (Pam and Tommy) שמספרת את עלילות זוג הסלבריטאים פמלה אנדרסון וכוכב הרטק טומי, משפחת קרדשיאן, קווינז, וכן הסדרות "משפחת סימפסון", "האנטומיה של גריי", '9-1-1' ו'שחור-כזה' (Black-ish).

סדרות דיסני פלוס

Obey-Wan Kenoby

 

לפני מספר שבועות עלתה הסדרה המדוברת Obey-Wan Kenoby לשידור בדיסני+ בארה"ב, ועם ההשקה של דיסני+ בישראל – היא נכנסת מיד לרשימת הסדרות המומלצות של השירות. מדובר מעשה במיני סדרה, המתרחשת במהלך גלותו של אובי ואן קנובי (ממלחמת הכוכבים, כמובן) על כוכב הלכת טטואין, 10 שנים לאחר אירועי "נקמת הסית'" ו-9 שנים לפני אירועי "תקווה חדשה".


 

מיס מארוול

 

סדרת הטלוויזיה מיס מארוול (Ms. Marvel) שמשתייכת כמובן לז'אנר גיבורי העל. הסדרה מתרחשת ביקום הקולנועי של מארוול, והיא עלתה ממש לאחרונה לשידור ב-8 יוני 2022, כחלק מהשלב הרביעי של היקום הקולנועי של מארוול. במרכז הסדרה עומדת קמלה קאן, מעריצה בת 16 של צוות "הנוקמים", ובמיוחד של קרול דנברס / קפטן מארוול, אשר חייה משתנים ללא הכר לאחר שהיא מקבלת את היכולת לרתום אנרגיה קוסמית.


מון נייט / Moon Knight

 

זו אחת הסדרות החדשות ביותר שתוכלו לראות בדיסני פלוס. הסדרה, המופקת ע"י אולפני MARVEL, מבוססת מן הסתם על דמותו של גיבור העל מון לייט: שכיר חרב ששמו מארק ספקטור, הסובל מהפרעת זהות דיסוציאטיבית (מה שנהוג לכנות "פיצול אישיות"). ספקטור נמשך לתעלומה קטלנית, המערבת אלים מצריים עם הזהויות הרבות שלו.

הסדרה, שעלתה לשידור ב-30.3.2022, היא חלק מהשלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול. מככבים בה אוסקר אייזק, מיי קלמאווי, כארים אל חאקים, פ. מארי אברהם ואית'ן הוק.


פאם וטומי / Pam &Tommy

 

בסיפור אהבתם, נישואיהם הפרועים ופרידתם של פמלה אנדרסון וכוכב להקת הרוק טומי לי – יש את כל מה שצריך בשביל ליצור סדרה טובה. שני הסלבריטאים שהיו כוכבי על בשנות ה-90 המאוחרות והתחתנו כעבור ארבעה ימי היכרות, היו במוקד הרכילות הבינלאומית מהרגע הראשון. במקום טבעות נישואים, היא קעקעה את השם שלו על האצבע שלה. הוא קעקע את שלה על איבר מינו.

אבל כאשר דלפה קלטת הסקס שלהם – כל הסיפור קיבל קפיצת מדרגה. סדרת הדרמה הקומית עוקבת אחרי מעללי הזוג המפורסם ומאפשרת להסתכל על פמלה אנדרסון בעיניים חומלות ומכילות יותר, בזכות המשחק המשכנע של לילי ג'יימס. אמנם יש לסדרה גם חולשות, אבל בהחלט אפשר להכניס אותה לרשימת הסדרות המומלצות בדיסני פלוס.


המנדלוריאן / The Mandalorian

 

מרגע שהסדרה הזו הושקה בשנת 2019, היא הפכה לסדרת קאלט. אירועי הסדרה מתרחשים ביקום של מלחמת הכוכבים, אחרו אירועי ״שובו של הג׳דיי ״ ואחרי אירועי ״הכוח המתעורר”. במרכז עומד צייד הראשים מהגזע המנדלוריאני, שפועל הרחק מעיניה הבוחנות של הרפובליקה.


משפחת סימפסון / The Simpsons

 

מבין סדרות דיסני פלוס – אם יש סדרה שללא ספק חובה לראות מבין סדרות דיסני, הרי זו "משפחת סימפסון". את הסדרה משפחת סימפסון לא באמת צריך להציג. מדובר באחת הסדרות הוותיקות והמצחיקות ביותר בתולדות הטלוויזיה, והיא משודרת כבר משנת 1989. ב-26 בספטמבר 2021 עלתה לשידור העונה ה-33 שלה בארצות הברית, ונכון למאי 2022 כבר שודרו יותר מ-720 פרקים שלה!

במרכזה עומדת משפחת סימפסון מהעיר ספרינגפילד (עיר בדיונית), שחווה מצבים מצחיקים אשר בתוכם יש לא פעם גם סאטירה וביקורת על תופעות שונות.


האנטומיה של גריי / Grey's Aanatomy

 

גם את סדרת הדרמה הרפואית "האנטומיה של גריי" לא צריך להציג. הסדרה הזאת משודרת כבר משנת 2005 והגיעה לעונה ה-18. בארץ אפשר לראות חלק מהעונות שלה גם בהוט, יס, סלקום TV ופרטנר TV (ב"יס" משודרות כל העונות).

הסדרה עוקבת אחר חייהם של רופאים מתמחים ובכירים במחלקה הכירורגית של בית החולים הלימודי בסיאטל שבוושינגטון.


יומנה של נשיאה לעתיד / Diary of a Future President

 

כל מנהיג או מנהיגה מתחילים את דרכם איפשהו… הסדרה הזאת, שעלתה לראשונה בתחילת 2020 ויש לה שתי עונות, מסופרת בקולה של נערה בת 13 בחטיבת ביניים, אלינה – הקוראת קטעים מהיומן שלה. היא סדרה מהנה ומעוררת השראה. אחת הסיבות שהיא נכנסת לרשימת "סדרות מומלצות בדיסני+" היא שדיסני שילבה כאן לראשונה מנהיגה ממוצא לטיני, וכן דמויות מהקהילה הלהט"בית – כך שקהל היעד מוצא ייצוג חשוב בדמויות הסדרה.


סרטים דיסני פלוס

אז הבטחנו כאן רשימה של סדרות וסרטים מומלצים דיסני פלוס. מאחר שהרשימה המלאה ארוכה מאוד, קבלו רק טעימה קטנה ממגוון הסרטים שמציע השירות.

החילוץ

 

אם יש סרט שאתם חייבים לראות בדיסני פלוס, זהו הסרט החילוץ. זה לא סרט אנימציה, לא סרט נסיכות ולא סרט גיבורי על דמיוניים. זה סרט על גיבורי על אמיתיים – כאלה שהמציאות הפכה אותם לכאלה בעל כורחם. במרכז הסרט עומד סיפור הילכדותם וחילוצם של קבוצת נערים ומאמן הכדורגל שלהם ממערה מוצפת בתאילנד – סיפור שריתק את כל העולם בשנת 2018, והסוף שלו, כנגד כל הסיכויים (בדומה לסרטי דיסני) הוא סוף טוב.

מוזמנים לקרוא עליו קצת יותר במסגרת המלצות צפייה בדיסני פלוס שפרסמנו כאן בפואנטה.


נצחיים / Eternals

 

עבור מי שאוהב את גיבורי העל והיקום הקולנועי של מארוול, הסרט ETERNALS הוא מן הסתם נציג מאוד בולט ברשימת הסרטים המומלצים בדיסני פלוס. הסרט "נצחיים" מציג צוות חדש של גיבורי-על. מדובר בגיבורים בני אל-מוות היוצאים מהצללים ומתאחדים אל מול האויב העתיק ביותר של האנושות, הסטיות. עם צוות השחקנים שמככב בסרט הזה, קשה לפספס: ריצ'רד מאדן בתפקיד איקאריס העוצמתי, ג'מה צ'אן בתפקיד סרסי אוהבת האדם, קומאיל נאנג'יאני בתפקיד קינגו בעל הכוחות הקוסמיים, לורן רידלוף בתפקיד מאקארי בעלת מהירות העל, בריאן טיירי הנרי בתפקיד הממציא המבריק, פאסטוס, סלמה הייק בתפקיד המנהיגה הרוחנית החכמה, אג'אק, ליה מקהיו בתפקיד הצעירה הנצחית בעלת הנשמה העתיקה, ספרייט, דון לי בתפקיד גילגמש רב העוצמה, בארי קאוגן בתפקיד המתבודד האדיש, דרויג, ואנג'לינה ג'ולי בתפקיד הלוחמת הנועזת ת'נה.


 

אדומה אש / Turning Red

 

אם פספסתם בקולנוע את הסרט "אדומה אש" מבית PIXAR, תוכלו לצפות בו בדיסני פלוס. במרכז הסרט עומדת מיי לי (קולה של רוזלי צ'יאנג), ילדה בת 13 בטוחה בעצמה, חנונית, הנקרעת בין הבת הנאמנה של אמה לבין הכאוס של גיל ההתבגרות. אמה המגוננת, אם לא מעט שתלטנית, מינג (קולה של סנדרה אוה), תמיד נשארת קרובה לבתה – מציאות מצערת עבור המתבגר. וכאילו שהשינויים בתחומי העניין, מערכות היחסים והגוף שלה לא הספיקו, בכל פעם שהיא מתרגשת מדי (וזה כמעט תמיד), היא הופכת לפנדה אדומה ענקית.

הבימוי נעשה על ידי זוכת פרס האוסקר דומי שי והפקה על ידי לינדזי קולינס. את המוזיקה הלחינו פיניאס או'קונל, בילי אייליש ולודוויג גוראנסון, אז שימו לב גם לפסקול… בגרסה העברית תזהו את קולה של משי קליינשטיין.


 

אנקאנטו / Encanto

 

אנקנטו של אולפני האנימציה של וולט דיסני מספר את סיפורה של משפחה בלתי רגילה, המדריגלים, שגרה במחבוא בהרים של קולומביה, בבית קסום, בעיר תוססת, במקום פלאי ומכושף שנקרא אנקנטו. הקסם של אנקנטו העניק לכל הילדים במשפחה מתנה מיוחדת, מכוח-על ועד לכוח לרפא. לכולם חוץ מילדה אחת, מירבל. אבל כשמירבל מגלה שהקסם שמקיף את אנקנטו נמצא בסכנה, היא מבינה שהיא, בת המשפחה היחידה הרגילה, היא התקווה האחרונה של משפחתה יוצאת הדופן.

הסרט כולל שירים חדשים של זוכה פרסי האמי, גראמי וטוני, לין מנואל מירנדה, האחראי לפסקול של "המילטון" ושל "מואנה".


המילטון

המחזמר המילטון הוא אחד ממחזות הזמר האהובים ביותר של השנים האחרונות, וזכה בפרסים רבים. המוזיקה המקורית, הרקדנים וכמובן סיפור העלילה סוחפים את הצופים, ויש להניח שאחרי שתצפו בו לא תפסיקו לזמזם את המנגינות… במרכזו עומד המילטון, אחד מהאבות המייסדים של ארצות הברית, שהיה יד ימינו של וושינגטון.


דיסני + בישראל – קצת רקע

דיסני הכריזה על שירות הטלוויזיה בסטרימינג שלה תחת השם הלא יצירתי "דיסני פלוס" באפריל 2019. המחיר מלכתחילה היה נמוך יותר מהמחיר של נטפליקס: כ-7 דולר בחודש (או מנוי שנתי ב-70 דולר) – וגם כיום אחרי שהוא עלה מעט, הוא עדיין זול יותר מנטפליקס. בעת ההשקה מחיר השירות הבסיסי של נטפליקס בארה"ב היה 9 דולר לחודש (המנוי היקר ביותר עמד על כ-16 דולר בחודש, עבור שירות 4K).

השירות של דיסני + כמובן זמין באמצעות מכשירים מגוונים: טלוויזיות חכמות, סמארטפונים, טאבלטים, כרומקאסט, סטרימרים כמו אפל TV ו-Roku, וקונסולות כמו XBOX ONE, פלייסטיישן ונינטנדו סוויטץ.

כפי שסוקר בהרחבה במדור הטלוויזיה של פואנטה, דיסני הצטרפה לזירת תחרות צפופה, כאשר היא מתחרה כמובן לא רק בנטפליקס, אלא גם באפל – אשר השיקה שבועיים לפניה את אפל TV+.

מתחרה אחרת (שגם היא פעילה בארץ אבל פחות בולטת) היא אמזון,  עם שירות אמזון פריים וידאו. בקרוב יצטרפו שחקניות לא פחות חזקות ומסקרנות, כמו HBO כאן בארץ.

התוכן הוא לא רק של דיסני

כשמדובר בשירות תוכן, המחיר הוא ממש לא החלק היחיד שחשוב, אלא כמובן התוכן.דיסני פלוס DISNEY PLUS כאן, יש לדיסני יתרון עצום –  כשבאמתחתה כל הסרטים והמותגים החזקים של כמעט 100 שנות קולנוע, ביניהם "לשבור את הקרח", מכוניות, צעצוע של סיפור, היפהפייה והיחפן ועוד ועוד.

יש לזכור כי דיסני מחזיקה במותגי הקולנוע החזקים פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק, ודיסני יהיה המקור היחיד לצפייה בכל הסרטים והתכנים הללו. חברת דיסני תפסיק לספק את כל התוכן הזה למתחרות, ובראשן נטפליקס כמובן.

מבחינת עיצוב, הממשק מזכיר את ממשק האריחים של נטפליקס, כאשר כל אריח מיועד למותג אחר של דיסני: פיקסאר, STAR WARS, נשיונל ג'יאוגרפיק, MARVEL, פיקסאר ודיסני עצמה.

 

מן הסתם, גם את התוכן החדש של דיסני, כמו החידוש לסרט מלך האריות או הסרט לשבור את הקרח 2, יוכלו לראות בסטרימינג רק מנויי דיסני.

ב-20 במרץ 2019 דיסני סיימה את עסקת הרכישה של 21st Century Fox (אשר מחזיקה באולפנים רבים בהוליווד וברשת הטלוויזיה פוקס), בתמורה לסכום עצום של 71.3 מיליארד דולר. אחת הסדרות הפופולריות ביותר של FOX היא משפחת סימפסון, ובאירוע ההכרזה הכריזה דיסני כי כל 30 העונות של משפחת סימפסון ישודרו בלעדית רק בשירות הסטרימינג של דיסני. בשנה הראשונה, לגולשים תהיה גישה לתכנים של פוקס שכוללים סרטים כמו "צלילי המוזיקה" ו"הנסיכה הקסומה".

דיסני פלוס מול נטפליקס, אפל TVּ ושאר המתחרות

התוכן בדיסני הוא למעשה תוכן מוכר לצופים – ואילו אצל המתחרה נטפליקס יש תוכן מקורי לצד תוכן קנוי, כך שיהיו כנראה הרבה צרכנים שלא יבחרו בין שני השירותים, אלא יצטרפו לשניהם. זה כמובן עניין של תקציב, כי אחרי שמחירי נטפליקס עלו, מחיר חבילת נטפליקס פרימיום הוא כבר די גבוה ועומד על כ-70 ש"ח. דיסני+ לעומת זאת הוא שירות שמחירו כ-40 ש"ח לחודש ובמחיר הזה מקבלים את איכות הצפייה המקסימלית.

להרגבוה שצרכנים לא יבחרו בין שני השירותים, אלא ירכשו את שניהם ואולי אף יוסיפו את

שירות 4הרבה יותר זול ויש לו תוכן מתורגם לעברית מהרגע הראשון. אפל גייסה לשורותיה כוכבים אהובים מאוד על הקהל האמריקני, כמו אופרה וינפרי, ג'ניפר אניסטון וסטיבן ספילברג.

בכל מקרה, בדיסני כמובן לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה ויצאו כבר בקמפיין פרסום ובהרשמה מוקדמת שמוזילה את מחיר המינוי. כבר בשנה הראשונה, לאחר העלייה לאוויר ב-12 בנובמבר 2019 עלו בדיסני פלוס יותר מ-25 סדרות מקור ו-10 סרטי מקור, סרטים דוקומנטריים וספיישלים.

בעת ההשקה, דיסני צפתה שעד שנת 2024 יהיו לשירות דיסני 60-90 מיליון מנויים, אשר שני שלישים מתוכן יהיו מחוץ לארה"ב. באתר דיסני בעברית אפשר להירשם כדי לקבל עדכונים.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות