לא רק חניה, גם ביטוח: פנגו הופכת לסוכנות ביטוח דיגיטלית ומתחילה לשווק ביטוח רכב - פואנטה

לא רק חניה, גם ביטוח: פנגו הופכת לסוכנות דיגיטלית ותשווק ביטוח רכב

פנגו הקימה סוכנות ביטוח דיגיטלית בשותפות עם מנורה, ודרכה יוצע ביטוח רכב של מספר חברות ביטוח

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

קשה שלא להבחין שמשהו שעובר על ענף הביטוח, ופתאום יותר ויותר חברות מציעות הצטרפות מהירה באמצעות אפליקציה. גם פנגו – שאותה אין כמעט נהג שלא מכיר (לחברה יש כ-2 מיליון לקוחות) – מצטרפת לחגיגה, ומעכשיו היא לא רק אפליקציית חניה אלא גם סוכנות ביטוח דיגיטלית. הכוונה היא שדרך האפליקציה שלה הלקוח יוכל להיכנס לאפליקציית סוכנות פנגו ביטוח לצורך קבלת הצעות ורכישת פוליסת ביטוח רכב.

פנגו עצמה אינה חברת ביטוח – כך שהיא צריכה גוף מבטח מאחוריה. את סכונות הביטוח הדיגיטלית היא הקימה בשותפות עם מנורה מבטחים החזקות, וכל אחת מהן מחזיקה כמחצית ממנה.

בתחילה אפשר יהיה לרכוש רק ביטוח רכב של מנורה וגם ביטוח רכב של שומרה, ובהמשך יימכרו פוליסות של חברות ביטוח אחרות.


למצטרפים כעת לביטוח דרך פנגו מוצעת הטבת הצטרפות – איך היא מוגבלת: חניה לחצי שנה בחינם בכחול לבן (ללא חניונים) עד לסכום חצי שנתי מצטבר של 250 שקל.

ביטוח רכב בפנגו

היתרון של פנגו הוא שאין צורך להוריד שום אפליקציה נוספת או ליצור קשר עם גורם חיצוני, משום שיש כמעט 2 מיליון נהגים שכבר מותקנת אצלם האפליקציה בכל מקרה.

נכנסים לאפליקציית פנגו, ממלאים שאלון דיגיטלי קצר ובסופו מקבלים הצעת מחיר לרכישת פוליסה. אם הלקוח מעוניין בפוליסה, הוא צריך לקבל אישור של חברת הביטוח. בחברה מבטיחים שבכל שלב אפשר גם לקבל מסוכנות הביטוח מענה אנושי מהיר לכל שאלה או דרישה. בעתיד תאפשר סוכנות פנגו ביטוח לנהל כל תהליך הנוגע לשירות הביטוח דרך האפליקציה, כולל הגשת תביעות ביטוח.

בפנגו אומרים כי ההחלטה להיכנס גם לעולם הביטוח נובעת מהאסטרטגיה שהתוותה לעצמה – מתן פתרון כולל לנהגים בכל העולמות הסובבים רכב: חניה, רכב ודרך. בתחילת השנה הכריזה פנגו גם על כניסה לעולם השירות לרכב כשהשיקה את שירות "פנגו עד הבית" המציע איסוף והחזרה של הרכב פעמיים בשנה: פעם אחת לטיפול שנתי ופעם נוספת לטסט. הקמת סוכנות פנגו ביטוח תשלים עבור לקוח פנגו סל מוצרים מלא בעולמות החניה, הרכב והדרך: החל מתשלום על חניה בכחול לבן ובחניונים, ניווט לחניה פנויה בחניונים באמצעות צייד החניה, שטיפת הרכב (שטיפומט), שירות חילוץ, תיקון פנצ'רים, תשלום על נסיעה בכבישי אגרה ועוד.

לאחרונה: בקשה לייצוגית נגד פנגו

לאחרונה נחשפה שיטת גבייה מפוקפקת שפנגו נקטה בה. בנוסף, הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד פנגו פעמיים בסכום מצטבר של כ-50 מיליון שקל, בזו אחר זו, אשר ככל הנראה תאוחדנה לבקשה אחת.

כפי שפורסם בפואנטה, פנגו נהגה לחייב מאות אלפי לקוחות על שירות "זזתי" ו"פנגו סימפל" מבלי שהם ידעו לכך, לאחר שהם צורפו או הצטרפו לשירות מבלי לדעת.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות