הופסקה הטבת נטפליקס חינם בפרטנר TV. התחליף: ערוצי ספורט חינם לזמן מוגבל - פואנטה

הופסקה הטבת נטפליקס חינם בפרטנר TV. התחליף: ערוצי ספורט חינם לזמן מוגבל

פרטנר TV שוב מבטלת את הטבת נטפליקס חינם, ושוב מציעה הטבה לחובבי הספורט – ערוצי ספורט פרימיום חינם. האם זו הדרך להרחיב את מעגל המנויים, או להפך?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם בדיוק תכננתם להצטרף לפרטנר TV וליהנות מחצי שנה של נטפליקס חינם – איחרתם את המועד. השבוע הופסקה הטבת נטפליקס חינם בפרטנר TV, ובמקומה ניתנת הטבה אחרת: חבילת ערוצי ספורט פרימיום לחצי שנה מתנה. החבילה כוללת את ערוצים 5 לייב, 5 גולד, ספורט 5 4K, ספורט stars ו-ONE 4K, ולאחר חצי שנה המנויים ישלמו עליה כ-30 שקל בחודש.

עם זאת, ייתכן שהטבה הזאת עוד תחזור. ואם כל זה נשמע לכם מוכר, זה לא במקרה. כך בדיוק עשתה פרטנר כבר באוגוסט האחרון – כפי שפורסם אז בפואנטה. היא הפסיקה את הטבת נטפליקס חינם והחליפה אותה בהטבת ערוצי ספורט. באותה פעם, היא גם ניצלה את ההזדמנות לייקר את חבילת הטריפל ב-10 שקלים, למחיר של 139 שקל בחודש. בראשית 2019 פרטנר החזירה את הטבת נטפליקס חינם, אבל ניסתה להגביל את ההטבה רק למי שיצטרף לחבילות משולבות (באנדל או טריפל), שכוללות גם טלפון וטלוויזיה. זה כנראה לא הצליח, והיא פתחה את ההטבה לכולם – עד עתה. כעת פרטנר TV שוב מחליפה את הטבת נטפליקס בחבילת ספורט חינם, אך שוויה של ההטבה הזאת הוא נמוך יותר מהטבת נטפליקס, משום ששוויה של חבילת ספורט לחצי שנה הוא 180 שקל.

במסגרת הטבת נטפליקס בפרטנר TV, המצטרפים החדשים קיבלו למשך חצי שנה מנוי חינם לחבילת ה-HD של נטפליקס, שמחירה כ-40 שקל בחודש. המשמעות היא הטבה בשווי 240 שקל.

נטפליקס מציעה 3 חבילות:

  • חבילה בסיסית: כ-30 שקל בחודש; צפייה במסך אחד בלבד.
  • חבילה סטנדרטית: כ-40 שקל בחודש; איכות HD; צפייה ב-2 מסכים במקביל.
  • חבילת פרימיום: כ-50 שקל בחודש; איכות HD ואולטרה HD; צפייה ב-2 מסכים במקביל.




נזכיר כי המצטרפים לנטפליקס בכל מקרה מקבלים חודש ראשון חינם, כך שמי שרוצה לבדוק אם הוא אוהב את נטפליקס, יכול לעשות זאת ללא תשלום למשך חודש. עוד נזכיר כי לאחרונה עשתה נטפליקס ניסוי מעניין שבו היא בדקה את האפשרות לשנות את התעריפים בישראל ובמדינות אחרות. כל הפרטים והמחירים שנבדקו פורסמו בכתבה בפואנטה על מחירי נטפליקס.

פרטנר TV: מובילה בגיוסים של מנויי הטלוויזיה

פרטנר TV, שפועלת בזירה תחרותית מאוד מול סלקום TV, סטינג TV, הוט ו-yes, נהנית מגיוס חיובי של מנויים – כפי שפורט בהרחבה בכתבה על דוחות פרטנר.

פרטנר TV
מקור: דוחות 2018 של פרטנר TV

פרטנר TV מציעה כיום את אחת מחבילות הטלוויזיה הזולות ביותר בענף, ואם מסתכלים על מכלול החבילה – כלומר המחיר ביחס לחבילה שכוללת ממיר, אפשרויות צפייה במספר מכשירים והיקף התוכן – היא למעשה הזולה ביותר.

מחירה של חבילת פרטנר TV הוא 69 שקל בחודש בשנה הראשונה, ולאחר מכן עולה לכ-90 שקל בחודש.

בפרטנר TV סיימו את שנת 2018 עם 122,000 מנויים ובסוף מרץ 2019 עמד מספר המנויים כבר על 140,000, כך שהיא חברת הטלוויזיה הצומחת ביותר בישראל. בעת השקת פרטנר TV, היא הבטיחה שיתוף פעולה מתמשך עם נטפליקס, שיתבטא באפשרות לבחור בין שתי חבילות – האחת שכוללת את נטפליקס והשנייה ללא. בכל מקרה, פרטנר TV משווקת שלט לטלוויזיה שכולל כפתור ייעודי לנטפליקס, וללא ספק תרמה רבות לחדירה המואצת של נטפליקס לישראל.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות