ויזה דחופה לארה"ב - איך מוציאים?

כיצד תוציאו ויזה דחופה לארה"ב?

ביקור בארה"ב מגיע בדרך כלל לאחר תכנון, אבל יש גם מקרים שיש צורך בנסיעה דחופה. בשלב הזה עולה סוגיית האשרה, אבל אל דאגה – יש דרך להוציא ויזה דחופה לארצות הברית

ויזה דחופה לארצות הברית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

צריכים להגיע לארה"ב בדחיפות ואין לכם ויזה בתוקף? באפשרותכם להוציא ויזה דחופה לארה"ב.

למה למהר? לפעמים החיים מעמידים בפנינו אתגרים ואנו נדרשים לזנוח את התוכניות המקוריות שלנו, לארוז מזוודות ולטוס. לעתים מדובר על קרוב משפחה חולה מאוד שאנו רוצים להספיק להיפרד ממנו, לעתים מדובר בהזדמנות עסקית שאי אפשר לוותר עליה, ולעתים בהזדמנות לימודית של פעם בחיים, בקבלת טיפול רפואי דחוף ועוד. הבעיה היא שכדי לטוס לארצות הברית אנו נדרשים להוציא ויזה וזהו תהליך ארוך ומורכב. לא תמיד זמן זה עומד לרשותנו.

הפתרון: ויזה דחופה לארה"ב

למרות הנוקשות של ארצות הברית בהוצאת ויזות, מדובר על אנשים שמכירים בחשיבות ובדחיפות של מקרים אלו ולכן קיימת האפשרות להוציא ויזה דחופה לארה"ב. אפשרות זו פתוחה אך ורק בפני מי שיכול להוכיח את הדחיפות של מטרת הנסיעה וכך ניתנת האפשרות לקיים את הריאיון הדרוש לקבלת הויזה בהקדם האפשרי וללא דיחוי ובכך לקדם משמעותית את התהליך כולו. היות שכך, עליכם להגיש את המסמכים הדרושים להוכחת דחיפות הנסיעה כדוגמת אישור רפואי, כרטיסי טיסה וכו'.

התהליך

לפני הכול, חשוב לציין שהקדמת הריאיון אינה מהווה אישור לקבלת הוויזה. גם מי שקיבל אישור להקדמת הריאיון, עדיין נדרש להשלים את התהליך לקבלת הויזה עצמה.

אם כן, בשלב הראשון עליכם למלא את הטפסים הדרושים ולהציג את המסמכים הדרושים. לאחר מכן יש לשלם את אגרת הוצאת הוויזה ולהגיע לריאיון הדחוף.

טיפ חשוב

בעת מילוי הטפסים חשוב למלא אותם בקפדנות ולשים לב לאמינות שלכם. הטפסים האלו נבחנים בקפידה ולכן חשוב לא להקל ראש במתן התשובות. הטפסים אינם מהווים בקשה לויזה דחופה, אלו טפסים רגילים של בקשה רגילה ולכן חשוב לענות עליהם כפי שהייתם עונים במצב רגיל ולא דחוף.

כמו כן, בזמן הריאיון חשוב לנהוג בכבוד ובנימוס כלפי הקונסול המראיין ובכלל. מן הסתם, האמריקאים לא ממהרים להכניס אליהם אנשים, שעלולים לגרום לבעיות במדינתם.

בנוסף, המראיין אינו מודע לבקשת ויזה דחופה לארה"ב, אלא מקיים את הריאיון הרגיל. לכן חשוב בזמן הריאיון להציג זיקה לישראל, על מנת שהמראיין יהיה בטוח שתחזרו לארץ ולא תשתקעו בארה"ב לאחר כניסתכם.

לייעל את התהליך

בין אם אתם צריכים ויזה רגילה ובין אם ויזה דחופה לארה"ב, מומלץ לא לעשות זאת לבד, אלא בליווי של חברה מקצועית ומנוסה בכך.

האנשים העוסקים בכך באופן יום יומי, יכולים לעזור לכם בהקדמת הריאיון בזכות הידע והניסיון. באמצעותם תוכלו לדעת בדיוק מה עליכם להגיש ובמה עליכם להצטייד כשאתם מגיעים לריאיון.

בנוסף, כאשר עוסקים בכך במקצועיות הרי זה טבעי שייווצרו קשרי עבודה בין צוות החברה לבין עובדי השגרירות ועובדה זו יכולה לעזור לכם להשיג את מבוקשכם במהירות ובקלות ולאפשר לכם לקבל את הוויזה הדרושה לכם לקראת הטיסה הדחופה.

תגובות: 0

נגישות