BEKO משיקה את Hygiene Shield - מוצרי חשמל מחטאים

BEKO משיקה את Hygiene Shield – מוצרי חשמל מחטאים

סדרת Hygiene Shield של BEKO כוללת מקרר, מכונת כביסה, תנור ומכשירי חשמל לבנים נוספים שמבטיחים חיטוי יסודי, כמענה לדרישות הצרכנים בעידן הקורונה

BEKO Hygiene Shield
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




נגיף הקורונה גרם לא מעט נזקים, אבל יש ענפים שבהם הוא גם היווה זריקת עידוד לפיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. כך למשל, כחצי שנה אחרי התפרצות הנגיף, מושקת סדרת מוצרים מעניינת של BEKO – מותג מוצרי החשמל שמקורו בתורכיה ופורץ בשנים האחרונות לשווקים בכל העולם. מדובר ב-Hygiene Shield, סדרת מוצרים שכוללת מקרר, מדיח כלים, מייבש כביסה ומוצרים נוספים שמתאפיינים כולם בטכנולוגיית חיטוי.

סדרת המוצרים עושה שימוש בטכנולוגיות של קיטור וחום מבוססות UV. בחברה אומרים כי מדובר בטכנולוגיה חדשנית, המסוגלת לחסל למעלה מ-99% מהחיידקים והווירוסים (לרבות נגיף הקורונה) ולספק לצרכנים רמת ביטחון שאין לה תחרות בשוק.

ההחלטה על שיווק הסדרה מתבססת על מחקר שערכה Beko, ב-31 מדינות, אשר חשף כי היגיינה היא אחד הנושאים המטרידים ביותר את הצרכנים בתקופה זו. 75% מהנשאלים העידו כי הם מנקים את הבית לעתים קרובות יותר, 64% ממשתתפי המחקר דיווחו כי הם מכבסים בתקופה זו לעתים קרובות יותר מבעבר ו-68% שיתפו כי הם מקדישים יותר תשומת לב לניקיון האריזות של המוצרים שרכשו.

ד"ר שרה ג'ארוויס, מומחית לבריאות ורפואה, אשר השתתפה בסיבת העיתונאים של BEKO בעת ההכרזה, אמרה כי שימוש בטכנולוגיה של קרינת UV למטרות חיטוי נעשה בבתי חולים, מטוסים ומפעלים כבר כמה שנים, וגם בסין מאז אפריל האחרון. "אני ממליצה למטופלים שלי לכבס מגבות (במיוחד המגבות המשמשות בשירותי האורחים) ומטליות לעתים קרובות יותר ולכבס את מסכות הפנים המגינות מפני קורונה לאחר כל שימוש", אמרה.

סדרת Hygiene Shield של Beko

מקרר מקפיא תחתון עם מגירת חיטוי

מקרר BEKO מחטא פריטי מזון ואריזות אטומות ומחסל יותר מ-99% מהחיידקים והנגיפים בתוך כ-40 דקות. מגירת החיטוי הנפרדת, הנמצאת מעל מגירת הירקות, מחסלת נגיפים וחיידקים בטכנולוגיית תאורת UV הממוקמת מעל תא החיטוי.

מייבש כביסה עם טכנולוגיית קרינת UV

יש בגדים שאי אפשר לכבס בטמפרטורות גבוהות. מייבש הכביסה מסדרת HygieneShield מציע את תכנית UV Hygienic Refresh המרעננת עד שישה פריטי לבוש יבשים. בנוסף, התכנית מייבשת ומחטאת עד 5 ק"ג של בגדים שכובסו בטמפרטורה נמוכה.

מכונת כביסה ומכונת כביסה משולבת מייבש מסדרת HygieneShield

איננו יודעים עדיין כמה זמן נגיף הקורונה שורד על בדים. באמצעות אלגוריתם חכם, ערוץ חימום נוסף ומערכת אוורור, תכנית Hygiene Therapy ממלאת את התוף באוויר חם כדי לשמור על טמפרטורה של 60 מעלות ולחטא את הבגדים באופן יסודי ללא מים. יותר מ-99% מהחיידקים והווירוסים מחוסלים בדרך זאת מ-2 קילוגרם של כביסה במשך 58 דקות.

תנור בילט-אין עם קיטור רווי וחום

התנור מסדרת HygieneShield לא רק מבשל אלא גם מחטא. באמצעות עוצמת החיטוי יוצאת הדופן של קיטור רווי וחום, התנור מציע שתי תכניות חיטוי נפרדות הפועלות ב-70°C וב-120°C בהתאמה. שימוש של רבע שעה בתנור בטמפרטורה של70°C יחטא את משטחים של מוצרי מזון ארוזים ויהפוך את הצד החיצוני של מאפים להיגייני יותר מבלי להשפיע על הטעם והמרקם. שימוש של 20 דקות בתנור בטמפרטורה של120°C יחטא פריטים כגון קערות מתכת ומוצרי זכוכית.

מדיח כלים HygieneShield

מדיח BEKO עם טכנולוגיית חיטוי

במדיח הכלים מסדרת HygieneShield יש פונקציית היגיינה עם קיטור ופונקציות נוספות של שטיפה חמה. טכנולוגיית HygieneIntense מספקת תכנית חיטוי בטמפרטורה גבוהה מ-60°C (בשטיפה העיקרית) ו-70°C (בשטיפה החמה). כלומר, הפונקציה הייחודית לסדרת מדיחי הכלים מסדרת HygieneShield עם פונקציית HygieneIntense מאפשרים חיטוי כלי מטבח בטמפרטורה הגבוהה מ-60 מעלות למשך 50 דקות. פונקציה ייחודית זו מספקת שלב שטיפה נוסף כדי להגביר את רמת ההיגיינה.

מכשיר חיטוי בקרינת UV

מכשיר החיטוי החדש של Beko עושה שימוש בטכנולוגיית UV כדי לנקות פריטים שהשתמשתם בהם מחוץ לבית או כאלה שמהווים מגנט טבעי לחיידקים ובקטריות כגון מפתחות, טלפונים, ארנקים, מוצרים ארוזים מהסופר, שקיות ניילון, בקבוקי תינוקות וצעצועים. כל אלה ניתנים לניקוי בתכנית שנמשכת 40-20 דקות ללא כל נזק לחפצים. את המכשיר החכם והנייד אפשר להציב בכל מקום בבית וצג המגע שלו מאפשר שימוש נוח במיוחד.

אודות Beko

המותג התורכי Beko שייך לחברת ארצ'ליק, הפועלת בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם, בהן ישראל. לארץ מיובא BEKO באמצעות היבואנית ברימאג מזה כ-20 שנה. Beko מתמחה בייצור מוצרי חשמל לבנים לבית, מזגנים ומוצרי חשמל ביתיים קטנים והיא גם נותנת החסות הרשמית של קבוצת הפאר ברצלונה בכדורגל.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות