המבצע בעזה: הוארכה התקנה שמאפשרת תשלום פיצויים להורים על היעדרות - פואנטה

המבצע בעזה: הוארכה התקנה שמאפשרת תשלום פיצויים להורים על היעדרות

בכל אזור הדרום הושבתו היום הלימודים וגני הילדים בעקבות המבצע בעזה וירי הטילים. המשמעות היא שההורים לא הולכים לעבודה – ומישהו צריך לשלם על יום החופש שנכפה עליהם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

220,000 ילדים ובני נוער לא הלכו לגני הילדים ולבתי הספר בדרום הארץ, בשל מתקפת הטילים והנחיית פיקוד העורף שלא להגיע אל מוסדות הלימוד. ההחלטה להשבית את הלימודים הוכיחה את עצמה, לאחר שהסתבר שאחד ממאות הטילים נפל על גן ילדם בשדרות. עם זאת, מן הסתם – כאשר הילדים בבית, חלק מההורים נאלצים גם הם להישאר בבית.

נזכיר, כי ישנם אזורים בדרום שזהו היום ה-12 השנה שבו אין לימודים. אותם הורים לוקחים יום חופש – אך מיד מתעוררת השאלה על חשבון מי. למעשה, עד 28.2.2019 הייתה בתוקף תקנה שמאפשרת להורים ולמקומות העבודה שלא לשאת בעלות של יום החופש, אלא שלאחר שפג תוקפה – היא לא הוארכה.

היום, 5.5.2019, פרסמה רשות המסים הודעה כי שר האוצר משה כחלון ומנהל רשות המסים ערן יעקב החליטו להאריך את תוקף התקנות, שיאפשרו תשלום פיצויים בגין היעדרות הורים מהעבודה עקב סגירת מוסדות החינוך ביישובי הדרום.

התקנות יחולו על התקופה שבין ה-1 במרץ 2019 ועד ל-30 ביוני 2019.

נוסח התקנות יועבר לאישור ועדת הכספים באופן מיידי.
פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות