סלקום TV מוסיפה את נטפליקס ומשיקה ממיר אנדרואיד TV - פואנטה

סלקום TV מוסיפה את נטפליקס ומשיקה ממיר אנדרואיד TV

מעכשיו לא רק פרטנר TV מתגאה בשלט עם כפתור ייעודי לנטפליקס. הלקוחות יוכלו לקבל גישה מהירה לנטפליקס בסלקום TV, לצד ממיר 4K שהוא ממיר אנדרואיד TV בסלקום TV

נטפליקס בסלקום
נטפליקס בסלקום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סלקום TV מודיעה על שני מהלכים – האחד הוא חתימת עם הסכם נטפליקס והשני הוא השקה של ממיר מתקדם. לקוחות סלקום TV יוכלו לעבור לנטפליקס ישירות דרך כפתור ייעודי בשלט – בדיוק כמו בפרטנר TV. שירות הסטרימינג נטפליקס יוצג באופן מובנה בממיר החדש של סלקום. בכך, סלקום נותנת מענה לתחרות העזה מפרטנר TV וגם מנטפליקס עצמה – שהחדירה שלה בישראל הולכת וגוברת.
כזכור, פרטנר TV ונטפליקס שיתפו פעולה מרגע השקת פרטנר TV – והדבר בא לידי ביטוי בהטמעת כפתור netflix בשלט ובהטבת נטפליקס חינם לחצי שנה במשך תקופות ארוכות בפרטנר TV. בחודש מרץ האחרון דיווחה פרטנר TV על 140,000 מנויים, ויש להניח שהחיבור עם נטפליקס תרם לא מעט לגיוס המנויים.



נטפליקס מצדה החלה לפעול בישראל באופן רשמי (עם אתר בעברית ותשלום בשקלים) רק לפני כשנתיים, וכיום מותקנת האפליקציה במכשירים של ישראלים רבים.

כאמור, בשבועות הקרובים ישיק שירות סלקום tv גם ממיר מתקדם. הממיר החדש של סלקום TV יהיה ממיר 4K מבוסס אנדרואיד tTV, שיכלול גישה ישירה לשירות נטפליקס. הממיר יכלול מעבד מסוג S905-X2 הנחשב לחזק ומהיר, וסלקום תהיה הראשונה להשיקו בישראל. הממיר יציע ממשק משתמש מהיר ויאפשר הורדת אפליקציות מחנות אנדרואיד TV Google Play.

הממיר החדש יתווסף לפלטפורמות האחרות של סלקום TV, הכוללות אפל TV, מכשירים המבוססים על אנדרואיד TV (כגון שיאומי הנמכר על ידי סלקום), Amazon Fire, ממירים חכמים נוספים, טלוויזיות חכמות, טלפונים חכמים וטאבלטים.

סלקום TV רוצה להמשיך לצמוח

סלקום TV, אשר הושקה לפני כארבע שנים ושברה את הדואופול של הוט ו-yes, הייתה הראשונה להציע שירות טלוויזיה אינטרנטי על גבי האינטרנט. החדשנות באה גם לידי ביטוי במחיר – כ-100 שקל לחודש עבור חבילה שכוללת את ערוצי הברודקאסט הישראלים (ערוץ 11, 12, 13 וכו') ותכני VOD. נכון להיום, לסלקום TV למעלה מ-220 אלף לקוחות, והיא השחקן הגדול ביותר בשירותי הטלוויזיה החדשים על גבי האינטרנט (פרטנר TV, סטינג TV, הוט NEXT).
עם זאת, אין ספק שהצמיחה המהירה של פרטנר TV מאיימת עליה, ועל כן היא חייבת להתעדכן, להרחיב את התכנים ולשמור על שירות טכנולוגי מתקדם.
כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה הוסיפה סלקום TV את שירות סינמה TV – שבמסגרתו היא לראשונה גובה תשלום על VOD. השירות כולל סרטים חדשים – לא יותר משלושה חודשים ממועד עלייתם לקולנוע.
בנוסף, לאחרונה עלו ערוץ HBO בסלקום TV וערוץ "הכלה מאיסטנבול".

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

המלצות צפייה בנטפליקס



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות