פרויקט אזורים בשכונת הדרים בשהם: לגור במרכז עם איכות חיים ללא פשרות - פואנטה

פרויקט אזורים בשכונת הדרים בשהם: לגור במרכז עם איכות חיים ללא פשרות

למה להתפשר, אם אפשר לרכוש דירה חדשה וליהנות מכל העולמות? שכונת הדרים בשהם מציעה מיקום נוח, אוכלוסיה איכותית, דירות בסטנדרט גבוה וסביבה ירוקה

הדרים שהם
פנטהאוז של אזורים בשכונת הדרים בשהם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כשקונים דירה, קונים הרבה יותר מארבעה קירות… מדובר בפאזל שמורכב מחלקים רבים – כולם חשובים וכולם מרכיבים בסוף את תמונת החיים שלכם: מיקום הדירה, מערכת החינוך באזור, איכות האוכלוסייה ועוד ועוד. אין הרבה מקומות שבהם תוכלו להרכיב את הפאזל של חייכם בלי להתפשר. שכונת הדרים בשהם היא מקום כזה. בזכות השילוב הבלתי מנוצח בין דירות בסטנדרט גבוה, אוכלוסייה איכותית, מערכת חינוך מצוינת ומיקום אסטרטגי.

הדרים שהם
דירת גן בשכונת הדרים, פרויקט אזורים בשהם. הדמיה: 3dvision

את הבנייה בשכונת הדרים מובילה חברת אזורים, אשר בונה שם 570 יחידות דיור המהוות יותר ממחצית הדירות בשכונה. בין אם אתם מחפשים דירה קטנה של 3 חדרים, בין אם דירה גדולה יותר ובין אם דירת גן או פנטהאוז – הפרויקט כולל את כל סוגי הדירות, וכבר עכשיו מורגשת התעניינות רבה: "כבר בתחילת השיווק נרשמו ביקושים גבוהים מאוד לפרויקט, וזאת בעקבות התכנון המוקפד והמפרט היוקרתי", אומר יוני בראל, מנהל המכירות הארצי באזורים.

מפרט דירה איכותי ויוקרתי

שכונת הדרים בשהם. הדמיה: 3dvision

וכשמדברים על מפרט יוקרתי, חשוב להבין שבפרויקט הזה אזורים הפכה לסטנדרט את מה שבמקומות אחרים בארץ ניתן לרוב בתשלום נוסף: "כל אחת מהדירות – בין אם דירת 3 חדרים ובין אם פנטהאוז – מגיעה עם 2 חניות ומחסן, בלי קשר לגודל הדירה", מספר בראל. "אנחנו מספקים סטנדרט גבוה בכל הפרמטרים – החל מהמיזוג, שהוא מיני מרכזי אינוורטר, ועד הריצוף – שמגיע בגדלים מיוחדים. חשבנו על כל פרט, כולל גדול החלונות והפתחים בבית".
דבר נוסף שכלול גם הוא בסטנדרט הוא הכנה למטבח חיצוני, אשר מגיע בכל הדירות המיוחדות (מיני פנטהאוז, פנטהאוז ודירת גן). "על מנת להשלים את חווית המגורים הכפרית, החלטנו לתת בסטנדרט הדירות המיוחדות שלנו הכנה ל-Outdoor Kitchen", מסביר בראל.

    אל תחמיצו את ההזדמנות לחיות בשכונת הדרים בשהם


    אחד היתרונות שאזורים מתגאה בהם בפרויקט "אזורים שהם" הוא התכנון המוקפד של הדירות והבניינים.

    "כמו בכל הפרויקטים של אזורים, גם כאן בחרנו את מיטב האדריכלים והמעצבים על מנת להביא את המילה האחרונה בתחום העיצוב" מציין בראל ומוסיף, "אופי הבניה שומר על המסורת הקיימת של בנייה נמוכה ומדורגת, תוך שימוש בחומר סביבתי המשתלב בתכנון ואסתטיקה מודרניים".

    הדרים שהם
    דירה של “אזורים” בשכונת הדרים בשהם – הדמיה באמצעות 3dvision

    שטחים ירוקים ואגם אקולוגי

    כאמור, חיי היומיום שלנו הם פאזל, והפאזל הזה לא יהיה שלם אם נתגורר בדירה יפה, אך לא יהיו בסביבה בתי ספר, שטחי מסחר ופארק להעביר בו את שעות הפנאי. זה היתרון בפרויקט של אזורים בשכונת הדרים בשהם: אמנם מדובר בשכונה חדשה, אך הבנייה בה מתבצעת באופן מתוכנן שלוקח בחשבון את כל צרכי התושבים.

    פנטהאוס בשהם
    פנטהאוס בשהם, פרויקט אזורים בשכונת הדרים. הדמיה: 3dvision

    האזור מספק גישה מהירה לכבישים בינעירוניים (כביש 6 וכביש 1), ובקרבתו מוקם פארק העסקים פארק Air שיספק מקומות תעסוקה ואפשרות לפיתוח יזמות. אבל מעבר לכל אלה מדובר בשכונה שמיומה הראשון תבטיח נוחות לתושביה ולא תאלץ אותם לחפש פתרונות בשכונות אחרות: "אנחנו נמצאים בשכונה שיודעת לחיות stand alone", אומר בראל ומסביר: "הכוונה היא שתושבי שכונת הדרים ייהנו מכל השירותים שהם זקוקים להם ליד הבית – מוסדות חינוך, מרכזים מסחריים, פארק. בשכונה יש אגם אקולוגי, יש נחל, והיא בין היפות בארץ".

    זה המקום להזכיר כי מערכת החינוך של שהם נחשבת לאחת מהטובות בישראל. מאז היווסדה, שהם עומדת בראש רשימת הזכאים לבגרות ומתגאה בציונים הגבוהים של תלמידיה. שכונת הדרים בשהם תציע כמובן מוסדות חינוך וספורט לכל הגילאים – החל ממעונות יום ועד בתי ספר על יסודיים.

    הדרים שהם
    אזורים בשכונת הדרים בשהם. הדמיה באמצעות 3dvision

    לדברי בראל, יש בין הרוכשים לא מעט תושבי שהם, ביניהם למשל מצמצמי דיור שבעבר רכשו בתים צמודי קרקע גדולים וכעת מבקשים לעבור לדירות איכותיות אך קטנות יותר.

    אכלוס השלב הראשון של פרויקט אזורים בשכונת הדרים נמצא כבר מעבר לפינה, ויחל בשנת 2021.

      אל תחמיצו את ההזדמנות לחיות בשכונת הדרים בשהם

      נגישות