סוף סוף - גם הצרכנים הישראלים יוכלו להזמין מזארה אונליין - פואנטה

סוף סוף – זארה אונליין גם בישראל, אבל שימו לב לזמני המשלוח

באיחור (לא) אופנתי – זארה משיקה בישראל את אתר זארה אונליין – שיאפשר הזמנה הביתה או איסוף מהחנויות. זמני המשלוח ארוכים יחסית והמשלוח לא זול

זארה אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת זארה (ZARA) היא אחת הרשתות האהובות על הישראלים – אך עד עתה אי אפשר היה לקנות מאתר זארה אונליין בישראל. מי שמנסה כעת להיכנס לאתר של זארה ולסמן את ישראל – מקבל בשורה משמחת: החל ממחר, יום ה', 16.5.2019, יושק אתר זארה אונליין בישראל, והצרכנים הישראלים יוכלו להזמין כמו צרכנים בכל מדינה אחרת. מי שיש לו אייפון או אייפד של אפל – יכול כבר עכשיו להוריד את האפליקציה ולהזמין. האתר, שכתובתו www.zara.com/il, יציע לרוכשים אונליין בישראל את כל הפריטים שנמכרים בקולקציות בחנויות – כאשר הקולקציה הראשונה הזמינה היא קולקציית אביב-קיץ 2019.




הזמנה מזארה אונליין: כמה עולה משלוח ותוך כמה זמן?

כמו ברשתות אחרות בארץ (למשל קסטרו או סופר-פארם), גם כאן יש אפשרות של "קליק אנד קולקט" (Click and Collect), כלומר, הזמנה באתר ואיסוף פיזי בחנות. עם זאת, זמן האספקה למשלוח הוא ארוך – 3-6 ימי עסקים.

מבחינה זו, זארה לא עומדת בסטנדרט שהולך ותופס תאוצה בישראל – של משלוח מהיר ואפילו מהיר מאוד. כך למשל, אתר טרמינל X של קבוצת פוקס מספק משלוח מהיר חינם תוך 24 שעות לרוב חלקי הארץ, וגם באתר קסטרו ובאתר רנואר מספקים משלוח יום אחרי ההזמנה.

ומה באשר לעלויות המשלוח? גם כאן זארה אינה נדיבה במיוחד: משלוח יעלה 30 שקל בקנייה מתחת ל-200 שקל. מעל 200 שקל – המשלוח חינם.

זארה אונליין בגרמניה – המשלוח זול ומהיר יותר

בדיקה באתר זארה אונליין גרמניה, מגלה שהצרכנים הגרמנים משלמים 3.95 אירו על משלוח רגיל שמגיע תוך 2-3 ימי עסקים – כלומר כ-15 שקל בלבד, חצי מעלות המשלוח מזארה בישראל. משלוח מהיר, שמגיע תוך יום-יומיים, עולה 5.95 אירו – כלומר, כ-24 שקל. גם כאן, משלוח חינם ניתן רק בקנייה מעל 50 אירו, שהם כ-200 שקל.

כאמור, לשם השוואה, באתר טרמינל X המשלוח חינם מהשקל הראשון.

בזארה מציינים כי לקוחות זארה בישראל יוכלו להשתמש באותם ערוצי שירות הלקוחות הקיימים כיום: שירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, ולשירותים יתווסף צ׳אט און ליין. כמו כן, לקוחות יכולים לתקשר עם זארה גם באמצעות הפרופילים של המותג ברשתות החברתיות.

קניות אונליין בזארה ישראל יהיו אפשריות הן דרך האתר, המותאם לקניות מכל מכשיר נייד ומכל הדפדפנים, וכאמור גם  דרך אפליקציית זארה – שכבר פועלת באייפון ותחל מחר לפעול באנדרואיד.

זארה אונליין, כאן, אבל מה עם ברשקה ופול אנד בר?

זארה, כידוע, היא חלק מקבוצת אינדיטקס, המחזיקה גם את רשתות האופנה פול אנד בר, מאסימו דוטי, ברשקה, Stradivarius, Oysho, זארה הום ו-Uterqüe. לקבוצה יש כרגע 7490 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 79 בישראל. נכון לעכשיו, שופינג אונליין יתאפשר רק באתר של זארה ישראל.

נזכיר גם רשת H&M לא מאפשרת הזמנה אונליין בישראל.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות