לידיעת חובבי הרחפנים: חנות של DJI נפתחה לראשונה בישראל. הצצה למחירים - פואנטה

לידיעת חובבי הרחפנים: חנות של DJI נפתחה לראשונה בישראל. הצצה למחירים

בחנות נמכרים כל רחפני DJI וגם מצלמת האקסטרים החדשה Osmo Action. לרגל הפתיחה מוצעים מבצעים ליום אחד בלבד, ביניהם כ-50% הנחה על רחפן DJI Tello

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מבחינת צרכנים רבים, השם DJI הפך לשם נרדף לרחפן. המותג הסיני המצליח תופס נתח שוק נרחב כאן בישראל – והצצה באתר זאפ מגלה שמתוך עשרת החיפושים הראשונים בקטגוריית הרחפנים – תשעה הם חיפושים של רחפן DJI. מוצרי החברה נמכרים בארץ על ידי חנויות שונות, וכעת נפתחת בישראל גם חנות רשמית ראשונה של המותג DJI עצמו. החנות ממוקמת ברחוב משכית בהרצליה פיתוח, ותשמש גם כמרכז שירות ותמיכה.

בחנות נמכרים כל מוצרי החברה, ביניהם רחפני Mavic, Osmo Mobile ו- Osmo Pocket, Ronin-S, Inspire. DJI. בנוסף, נמכרת שם מצלמת האקסטרים החדשה Osmo Action. בדיקה אקראית של מחירי כמה מהמוצרים מגלה שהמחירים של רחפני DJI בחנות הרשמית של DJI הרצליה לא זולים יותר מאשר בחנויות אחרות – ואפילו להפך, לעתים אפשר להשיג אותם במחיר נמוך יותר בחנויות אחרות.

אגב, מי שרוצה להתרשם מהמחירים בחנות אינו יכול לעשות זאת אונליין, משום שלחנות אין אתר – ולכן בשלב הזה ניסיון להשוות מחירים ולבדוק אם הם משתלמים נדון לכישלון. הנה מחיריהם של כמה דגמים נבחרים:

רחפן DJI SPARK – כ-2,100 שקל

מחירו של רחפן DJI SPARK בחנות הרשמית של DJI בהרצליה זהה למחירו ברשתות כמו מחסני חשמל ואופיס דיפו, אך אפשר לקנות אותו במחיר של כ-1,850 באתרים אחרים. במחסני חשמל הוא נמכר בכ-2,030 שקל.

רחפן DJI MAVIC 2 PRO – כ-7,200 שקל

מחירו של הרחפן בחנות הרשמית של DJI בהרצליה זהה למחירו ברשת באג, במחסני חשמל ובחנויות רבות אחרות. יש כמה חנויות שמוכרות באינטרנט במחיר מעט נמוך יותר.

DJI mavic pro 2

רחפן DJI MAVIC 2 ZOOM – כ-6,100 שקל

גם כאן, מחירו של רחפן DJI MAVIC 2 ZOOM בחנות הרשמית של DJI בהרצליה דומה למחיר בחנויות אחרות.

רחפן DJI MAVIC AIR: כ-3,700 שקל

mavic air DJI

 

מצלמת אקסטרים Osmo Action: כ-1,700 שקל

לרגל הפתיחה ב-23.5.2019 ניתנים מבצעים על כמה מוצרים: רחפן DJI Tello בכ-300 שקל במקום 600, כרטיס זיכרון Extreme במתנה ברכישת מצלמת Osmo Action ועוד.

במרכז החנות, ששטחה כ-150 מ"ר, עומד כלוב טיסה בו אפשר להטיס רחפנים.

יבואנית DJI לישראל, חברת בנדא, פותחת את החנות במטרה לייצר קשר ישיר עם הלקוחות: "חנות רשמית שתשמש מרכז ידע ונקודת מפגש לקהילה שלנו, היא צעד שיאפשר לנו קשר טוב יותר עמם, בין אם בסדנאות צילום והעשרה ובין אם בביקור יומיומי בחנות", אומר פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא. בחברה מקווים שהחנות תהפוך למקום מפגש עבור קהילת הצלמים החובבים והמקצועיים.

בין הסדנאות שיתקיימו בחנות, יהיו סדנאות צילום טבע, סדנאות יצירת תוכן לרשתות חברתיות, הרצאות של צלמים בינלאומיים מובילים, מפגשי הטסה נכונה ועוד.

מרכז לימוד DJI CAMPUS

במקביל לפתיחת החנות ומתוך הרצון לחזק את הקשר עם הצרכן הישראלי ייפתח בישראל לראשונה גם DJI CAMPUS –  מרכז לימוד ראשון מסוגו בו יוצעו קורסים להטסת רחפנים, בכל הרמות, החל מחובבים ועד למקצועיים במיוחד, לרבות קורסים להוצאת רישיון להטסה מקצועית מסחרית, המאושרים על ידי רשות התעופההאזרחית (רת"א). "פתיחת הקמפוס נולדה כפתרון לחוקים המשתנים בתחום הטסת הרחפנים בישראל", אומר אריאל אמור, מנכ"ל חברת בנדא.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות