קייטרינג אסאדו - מה כדאי לדעת? - פואנטה

קייטרינג אסאדו – מה כדאי לדעת?

קייטרינג אסאדו מתאים לאירועים קטנים כמו גם לאירועים גדולים, ומביא איתו לא רק בשר משובח, אלא גם חוויה מיוחדת שמשאירה אצל האורחים טעם של עוד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אם אתם חובבי בשר מושבעים ואם זיקה לבשר מלווה את בלוטות הטעם שלכם מאז ומעולם, אתם מוזמנים להכיר מקרוב את החוויה הקולינרית המסעירה ביותר בעולם הבשר: אסאדו.

מהו אסאדו?

אסאדו היא שיטת צליית בשר קסומה וייחודית שיש בה קסם דרום אמריקאי מודגש, בשר במרקם יוצא דופן וטעם ממכר. גישת צליית בשר מבוססת על הפרטים הקטנים והנכונים, ביניהם בחירה נכונה של המרחק בין הבשר לאש הגלויה שתחתיו, יצירת טמפרטורת הצלייה הנכונה והשהיית הליך הצלייה לשעות ארוכות.

בסופו של התהליך מתקבל בשר נימוח, ייחודי ועשיר, שכבש את ענף האירועים המודרני בשנים האחרונות וזוכה לתהילת עולם בכל רחבי הגלובוס כשהוא נחשב לאחת האלטרנטיבות המועדפות על חובבי הבשר באשר הם.

מהם היתרונות של קייטרינג אסאדו?

קייטרינג אסאדו מעניק למשתתפי האירוע בשר ייחודי ובלתי נשכח, אבל הרבה מעבר לכך, דוכן האסאדו המוצב בלב זירת האירועים מתפקד על תקן של מעצב אווירה עוצמתי ובעל נוכחות בולטת, כשהוא משדרג ללא היכר את האווירה בקהל, מגבש את המוזמנים בציפייה דרוכה לסיומו של התהליך, מדיף ניחוחות כובשים והופך את האירוע מעוד אירוע סטנדרטי לאירוע שהאורחים יזכרו זמן רב לאחר שיסתיים רשמית.

עם תום הליך הצלייה נתחי הבשר נפרסים במיומנות רבה וכל אורח מוזמן לבחור את נתח הבשר שלו. לצד סלטים טריים מהבר הסמוך, החוויה הגסטרונומית משתדרגת.



לאילו אירועים מתאים קייטרינג אסאדו?

קייטרינג אסאדו מתאים לכל אירוע בכל סדר גודל, החל מחתונות ואירועים עסקיים גדולים ומרובי משתתפים ועד לאירועים קטנים ולאירועים ביתיים מצומצמים. בחתונות ובאירועים גדולים אחרים, דוכן האסאדו ממנף את האירוע באופן משמעותי כאשר, מחד, יוקרתו המוצהרת של הבשר ממתגת את האירוע כיוקרתי ומרשים, ומאידך, תשומת הלב הבלתי פוסקת לה זוכה דוכן האסאדו מצד המוזמנים מרוממת את האווירה.

באירועים קטנים ובאירועים ביתיים, לעומת זאת, תפקידו של דוכן האסאדו הוא לשחרר את בעלי האירוע, הנוטים, במקרים רבים, ליטול על עצמם את העול הטכני הכרוך בניהול הפן הגסטרונומי של אירועים קטנים וביתיים, ומחמיצים על הדרך את ההתרגשות הגדולה הכרוכה באירוע.

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים מציע לבעלי האירוע שחרור מושלם מכל עול ומכל מחויבות ומזמין אותם לחוות את האירוע לכל רבדיו כשהם פנויים פיזית ורגשית לתפקיד האירוח ומותירים את ניהול הפן הטכני בידיו של מומחה האסאדו. כמובן, גם באירועים קטנים ובאירועים מצומצמים, דוכן האסאדו המדיף ניחוחות קסומים תורם רבות לשיפור האווירה ולגיבוש הקהל ומומלץ בחום לכל בעל אירוע באשר הוא.



נגישות