מבחר אטרקציות בירושלים שמתאימות לילדים

מבחר אטרקציות בירושלים שמתאימות לילדים

החל ממעלית הזמן ועד גן החיות התנ"כי – קבלו הצעות לשורת אטרקציות בירושלים שמתאימות לילדים וגם למבוגרים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

העיר ירושלים ידועה ביופייה הרב, במקומות הקדושים שבה ובאתרים בעלי משמעות בניהם כנסת ישראל, בית המשפט העליון ונוספים. בשנים האחרונות הפכה ירושלים ליעד פופולרי לטיולי משפחות, ליום אחד או יותר, ואף לחופשות מהנות המשלבות אטרקציות, פעילויות וחוויות לכל המשפחה.

פורטל קרמל, הפורטל המוביל לאטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, בדק ומצא אטרקציות בירושלים שמיועדות לילדים, אולם מהנות לא פחות גם להורים:

אטרקציית פחד קרייזי מרי

בית חשוך, רדוף רוחות ומלא בהפתעות, הדורש מן המבקרים לעבור במבוך סבוך על מנת להשתחרר, תוך חוויה המשלבת בובות, מכונות ושחקנים, ויוצרת חוויה חושית מלהיבה. הפעילות מתאימה למשפחות כאשר ילדים מתחת לגיל 13 נדרשים לליווי הורים. חוויה מגבשת ומשעשעת.

מעליות הזמן

אטרקציה בירושלים המחברת את המבקרים אל ההיסטוריה העתיקה של העיר באופן חווייתי. מעליות הזמן לוקחות את המבקרים אל מסע בזמן המשלב היכרות חווייתית עם נפלאות העבר כמו גם הצצה אל העתיד.

המסע מתאפשר באמצעות טכנולוגיה חדשנית היוצרת חוויה על חושית של ממש. המסע כולל מפגשים עם דמויות מוכרות מן התנ"ך, מסע בחלל ואטרקציות נוספות.

גן החיות התנ"כי

גן החיות התנ"כי בירושלים הוא גן עצום בגודלו המדמה תנאיה מחייה טבעיים לאלפי היונקים, העופות, הזוחלים, הדו חיים, הדגים, החרקים והרכיכות החיים בו. הגן בנוי משני מפלסים החוצים שבילים ירוקים, בריכות נוי ומפלים.

הגן מטפח חיות נכחדות ונדירות מכלל יבשות העולם ומהווה בילוי משפחתי ליום שלם למשפחות עם יחדים בכל הגילאים.

בחופשות ובחגי ישראל כדאי להתעדכן מראש על פעילויות מיוחדות, הופעות וסדנאות שמתקיימות בגן החיות.

אקווריום ישראל

אקווריום ישראל מציג בדרך חווייתית את הדגים והיצורים הימיים, תוך חלוקה למרחבים הימיים בהם הם חיים – הים התיכון, ים סוף, מפרץ סואץ והכנרת. הביקור כולל תצוגות רבות של אקווריומים בגדלים שונים, בהם מים המותאמים ליצורים החיים בתוכם על פי סביבת הגידול הטבעית. במקום מתקיימות גם הדרכות על הדגים, הכרישים, כוכבי הים, המדוזות, סוסוני הים, צבי הים ושאר היצורים הימיים החיים במקום.

שוק מחנה יהודה

לא ניתן לבקר בירושלים מבלי לצאת לסיור אפוף ריחות וצבעים בשוק המתוייר ביותר בישראל. הילדים ייהנו ממטעמי רחוב מפנקים במאפיות והדוכנים המקומיים, ממבחר מזכרות ומוצרי פנאי הנמכרים על ידי הרוכלים במקום, וביציאה מן השוק לא אחת מתקיימים מופעים של אומני רחוב מקומיים. מומלץ להגיע במהלך ימות השבוע ולא בשישי שבת (השוק סגור בשבת).

קיפצובה

פארק קיפצובה מצוי ביציאה מירושלים בקיבוץ צובה, ומספק חוויה נהדרת לילדים מגיל שנה ועד גיל ארבע עשרה. הפארק מציג עשרות מתקני שעשועים מאתגרים, רכבות הרים, סירה בסערה, קרוסלות ענק ומתנפחים- להנאה ולפעילות משותפת לכל המשפחה. בפארק פינות ישיבה מסודרות למנוחה ולארוחות.

בין אם מדובר בחופשה או בחיפוש אטרקציות בירושלים לפעילות יומית פורטל קרמל הוא הכתובת שלכם: https://www.karamel.co.il/.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות