בקרוב צפייה בהוט ללא ממיר? החל פיילוט חינם ללקוחות הוט

בקרוב צפייה בהוט ללא ממיר? החל פיילוט חינם ללקוחות הוט

לא כל לקוחות הוט יכולים להצטרף לפיילוט צפייה בהוט ללא ממיר. בשלב זה הפיילוט ללא תשלום, אך המחיר ייקבע בהמשך. פואנטה עם חדשות הטלוויזיה

הוט ללא ממיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




האם הממירים עומדים להיעלם מהעולם? חברת HOT משיקה בימים אלה פיילוט לשירותי טלוויזיה ללא ממיר, כשירות משלים ללקוחות. במסגרת הפיילוט, השירות החדש יוצע למספר מוגבל של לקוחות הוט, אשר מחזיקים בטלוויזיות חכמות של Hisense ו-LG או טלוויזיות וסטרימרים בעלי מערכת הפעלה AndroidTV. הפיילוט יאפשר ללקוחות אלה לצפות בכל התכנים של הוט.

צפייה בהוט ללא ממיר

הצפייה מתבצעת באמצעות כניסה לאפליקציית הוט, המאפשרת גם פעולות כמו הקפאת שידור, שירות Start Over ועוד. בהוט אומרים כי ממשק המשתמש של האפליקציה תוכנן על בסיס ניתוח של הרגלי צריכת התוכן בקרב לקוחות החברה.

לדברי טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט, זה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה: "אנו מתחילים היום בפיילוט, ובסופו יוצע המוצר כפתרון נוסף לצד מגוון הפתרונות של החברה".

המהלך של הוט לקידום צפייה ללא ממיר מגיע דווקא לאחר שהחברה השיקה ממירים חדשים. בהוט מתגאים בכך שממירי המולטי (Multi), הכוללים גם את אפליקציות נטפליקס ויוטיוב, מספקים שידורי טלוויזיה ו-VOD באיכות 4K, תמיכה במהירות אינטרנט של עד 500 מגה, ראוטר אלחוטי מתקדם וטלפון קווי. למרות זאת, הם מקדמים כעת גם צפייה ללא ממיר.

מה תהיה עלות מסלול טלוויזיה בהוט ללא ממיר? בחברה לא יודעים עדיין לומר, ומציינים כי בתום שלושה חודשי פיילוט יקבלו החלטה.

עוד שאלות ותשובות על שירות הוט ללא ממיר

האם הוט בוחרת את הלקוחות שמשתתפים בפיילוט או שהם פונים אליה?

חברת הוט פונה בעצמה למי שעומד בקריטריונים, אך לקוח יכול גם לפנות באופן עצמאי, והוא יחבר לשירות במידה שזה רלבנטי לציוד שיש ברשותו.

כמה לקוחות ייקחו חלק בפיילוט?

כמה אלפי לקוחות, בהוט לא נוקבים במספר המדויק.

מה ההבדל בין שירות כזה של צפייה ללא ממיר לבין אפליקציית הוט נקסט או הוט PLAY?

השירות כולל את כל התוכן של HOT, (כל הערוצים הלינאריים וכל שירותי ה-VOD). האפליקציה מבוססת על מערכת שידורי הכבלים של HOT.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר חדשות הצרכנות פואנטה:

הוט ללא ממיר





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות