לקוחות גולן טלקום בעבר או בהווה? אולי מגיע לכם פיצוי ופטור מדמי מעבר - פואנטה

לקוחות גולן טלקום בעבר או בהווה? אולי מגיע לכם פיצוי ופטור מדמי מעבר

פשרה בייצוגית נגד גולן טלקום: אלפי לקוחות שהחברה הכניסה אותם לחבילה יקרה במקום חבילת מבצע יקבלו פיצוי. בנוסף: כל המנויים ייהנו מפטור מדמי מעבר

ייצוגית נגד גולן טלקום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני כשלוש שנים פרסמנו כאן במדור תביעות ייצוגיות באתר פואנטה בקשה לייצוגית נגד גולן טלקום. התובע היה לקוח שביקש להתחבר לחבילת מבצע של גולן טלקום, ולא ידע כי יש זמן מוגבל שבו עליו לבצע אקטיבציה. לפי הבקשה, אשר הוגשה למחוזי ת"א ע"י עו"ד עומר פיינטוך, התובע גילה כי הוא צורף ללא ידיעתו לחבילה בעלות של 99 שקל לחודש, במקום חבילת מבצע של 29 שקל לחודש.



כידוע, גולן טלקום נוהגת להציע מבצעים רבים, ובמקרה זה הלקוח ביקש להצטרף לחבילת הכול כלול ב-29 שקל לחודש למשך שנתיים. החברה דרשה מהלקוחות להפעיל את הסים עד למועד מסוים שהיה מאוד סמוך למועד שליחת הסים, ולקוחות רבים כלל לא קיבלו את הסים (שנשלח בדואר) עד לאותו מועד. כתוצאה מכך, עם ההתחברות לחברה הם גילו שהם משויכים באופן אוטומטי לחבילה היקרה של החברה, שמחירה כ-100 שקל בחודש, וכדי לעבור למסלול המוזל הם נדרשו לשלם כ-50 שקל – מה שייקר את העסקה משמעותית.

התובע כמובן לא היה הלקוח היחיד שנפגע מהתנהלות החברה – ועל כן הוא הגיש בקשה לייצוגית נגד גולן טלקום (16-05-52969), אשר כעת מגיעה לידי פשרה ופיצוי של מאות אלפי שקלים גם ללקוחות הנפגעים וגם למנויים קיימים.

פיצוי ללקוחות גולן טלקום

ההטבה הכספית שגולן טלקום תיתן ללקוחות כפיצוי מסתכמת בסכום כולל של 901,765 שקל.

הפיצוי ללקוחות מתחלק לשניים:

  • פיצוי ישיר ללקוחות שנפגעו: במהלך הדיונים הסתבר כי 5230 מנויים של גולן טלקום נפגעו מהתנהלות זו של החברה – כלומר שילמו 99 שקל לחבילה למרות שביקשו להצטרף למבצע אחר, משום שאיחרו את מועד האקטיבציה. לקוחות אלה יקבלו חזרה את סכום החיוב ביתר לחודש אחד, שמהווה את ההפרש בין מחיר המבצע שאליו נרשמו לבין המחיר ששילמו בפועל – ישירות לחשבון האשראי שלהם. הסכום שיוחזר עומד על 389,225 שקל, והוא יוחזר תוך 45 יום ממועד אישור הסכם הפשרה.
  • פיצוי לכלל לקוחות גולן טלקום בעבר ובהווה: בשנה הקרובה יקבלו לקוחות גולן טלקום פטור של 25 שקל על דמי מעבר בין חבילות – וזאת עד לסך מצטבר של 512,540 שקל.

לאחרונה: עוד פשרה בייצוגית נגד גולן טלקום הסתיימה בפיצוי

זו אינה הפעם הראשונה של פשרה בייצוגית נגד גולן טלקום לאחרונה (ת”צ 27264-07-16). החברה תיתן פיצוי בשווי של 2.25 מיליון שקל – והכול בגלל גבייה לא חוקית על כרטיס סים.

מדובר בלקוחה שהצטרפה לגולן טלקום שנת 2015, וסופק לה כרטיס סים לצורך ההצטרפות תמורת תשלום של 49 שקל. לאחר שהכרטיס הגיע, הסתבר לה שלמכשיר שלה דרוש נאנו סים ולא כרטיס סים רגיל. היא ביקשה להחליף את הכרטיס – ונדרשה לשלם 49 שקל נוספים, משום שבחברה לא הסכימו להחליף כרטיס אחד בשני. החיוב הנוסף בוצע בניגוד לתנאי הרישיון של החברה (אגב, מאז הרישיון שונה והיום חברות הסלולר יכולות לחייב על סים נוסף).

עוד פרטים בכתבה על הפשרה בייצוגית נגד גולן טלקום.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות