חנות ראשונה לאופני ברומפטון (Brompton) נפתחה בישראל - פואנטה

חנות ראשונה לאופני ברומפטון (Brompton) נפתחה בישראל

בחנות אופני ברומפטון נמכרים מגוון דגמים של האופניים המתקפלים בעלי השלדה הקשתית. תל אביב מצטרפת לרשימת ערים מכובדת אך לא ארוכה שבהן נפתחה חנות Brompton

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם מתחשק לכם להתחדש באופניים מיוחדים ויש לכם לפחות 5,000 שקל להשקיע – שווה לבקר בחנות הראשונה שנפתחה למותג האופניים הבריטי ברומפטון (Brompton) בתל אביב.

בחנות, שנפתחה ברחוב אבן גבירול 35 ת"א קיימת תצוגה של אופניים קלים במיוחד (החל מ-9 קילו), בעלי פטנט המאפשר לקפלם. גודלם של האופניים כאשר הם מקופלים הוא כשל מזוודת טרולי, כך שאפשר לעלות איתם לאוטובוס, לרכבת, למטוס או לתא מטען ברכב.

אופני ברומפטון

אופני ברומפטון, אשר עד כה נמכרו בישראל בחנויות שונות ולא בחנות מותג, מיוצרים במפעל בלונדון כבר 35 שנה, ובשנת 2015 זכו בעיטור המלכה בתחום יזמות ומסחר בינלאומי.

כעת תל-אביב מצטרפת ל-15 ערים בעולם בלבד שבהן קיימת חנות Brompton Junction, בהן לונדון, ניו יורק, ברצלונה, מינכן, אמסטרדם ועוד. חנות הדגל תאפשר לבעלי אופני ברומפטון בארץ ליהנות מטיפולים אישיים, שדרוגים, התאמה אישית ואביזרים נלווים. ללקוחות חוזרים תציע החנות אפשרויות טרייד-אין משתלמות.

אופני ברומפטון

ככלל, בחנויות של ברומפטון יש אפשרות להתאמה אישית: "תוכלו לקבל כידון שמותאם לאופי הרכיבה שלכם ספורטיבית, אורבנית, טיולים ועוד", אומרים שם. "קיים מבחר עשיר של צבעים ואפילו שילובי צבעים, התאמה לגובה הרוכב והרוכבת, עם 1 עד 6 הילוכים שמאפשרים מהירויות שונות לפי סגנון הרכיבה".

המותג מתגאה בהיותו פופולרי גם בקרב מפורסמים ומובילי דעה, החל מהנסיך הארי שנראה רוכב על ברומפטון ועד השחקנים יו ג'קמן, אוון וילסון, ג'יימס מיי, הפוליטיקאי בוריס ג'ונסון ואפילו רוכבים מהטור דה פראנס. בביצה המקומית שלנו, אימצו את אופני ברומפטון מנשה נוי, רמי קליינשטיין, רון חולדאי, מיכל אנסקי, ארי פולמן ועוד.

לפי נתוני החברה, כיום יש בעולם למעלה מחצי מיליון רוכבי ורוכבות ברומפטון – וזאת למרות שמדובר באופניים לא זולים כלל, בין היתר משום שהם מיוצרים בעבודת יד בלונדון מ-1,200 חלקים. השלדה של אופני ברומפטון היא אחד מסימני הזיהוי של המותג, בזכות המבנה הקשתי של השלדה.

מחיר האופניים: החל מ-5000 ₪.

מנינטנדו ועד ברומפטון: מותגים בינלאומיים פותחים חנויות בישראל

לאחרונה נפתחו בישראל שורת חנויות מעניינות של מותגים בינלאומיים מתחומים שונים – החל מהחנות החדשנית ארמני ביוטי בקניון רמת אביב, דרך חנות DJI בהרצליה פיתוח המתמחה ברחפנים והחנות של מותג הסאונד B&O, ועד החנות החדשה של נינטנדו בדזינגוף סנטר בתל אביב.

באופן מפתיע, ישראל במקרים הללו היא לעתים קרובות בין המקומות הראשונים בעולם לפתיחת חנויות אלה.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות