5 סוגי אופנועים ממונעים לילדים - פואנטה

5 סוגי אופנועים ממונעים לילדים

אופנועים ממונעים לילדים מספקים להם חוויה של הנאה וסיפוק, כמעט כמו הדבר האמיתי… איך יודעים איזה דגם לבחור?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כל הורה רוצה לקחת סולם קטן ולהוריד עבור הילד שלו את הירח מהשמיים, כל הורה רוצה לראות את הילד שלו מחייך ולהגשים לילד שלו חלומות. בין אם יש לכם ילד ובין אם ילדה, ובין אם מדובר בחופש הגדול ובין אם ביום הולדת, יש משחק שרוב הילדים ממש אוהבים. משחק שמקנה להם תחושת עצמאות, ובאופן כללי הוא פשוט מאוד מהנה. אופנועים ממונעים. אין כמו לראות את האושר על פניו של הילד כאשר הוא סוחט את הדוושה…

אז איזה אופנוע רוכשים? להלן חמישה סוגים עיקריים של אופנועים ממונעים לילדים:

1. אופנוע 3 גלגלים

אם האופנוע מיועד לילדים קטנים, בטווח הגילאים של שנה וחצי ועד 4 שנים, מוטב לרכוש עבורם אופנוע על 3 גלגלים, וזאת כדי שהילד יחוש ביטחון וייהנה מתחושת שיווי משקל מלאה. חשוב להבין שגם אם האופנוע ממונע, אין זה אומר שילד שטרם יודע לרכב על אופניים ללא גלגלי עזר יוכל ליהנות ממנו, ובמיוחד כאשר הרגליים רוב הזמן באוויר. גם ילד שטרם רכש מיומנות שיווי משקל, ייהנה מהרכיבה וירכוש חוויה חדשה.

2. 6 וולט לגילאי 1.5-4

אופנועים לילדים נחלקים לדגמים שהם 6 וולט, לכאלו שהם 12 וולט ולדגמים חזקים יותר. הוולט מציין הן את העוצמה והן את המהירות, ולעתים גם את טווח הנסיעה בין טעינה לטעינה. לילדים עד גיל 4 לרוב נהוג לרכוש אופנוע כזה, משום שהם זקוקים להשגחה צמודה ואילו ההורה אינו שש לרדוף אחר הילד תוך כדי ריצה. בקטגוריה זו נהוג למצוא מגוון סוגים ממותגים, קרי אופנוע עם ציור של ספיידרמן, נסיכות, מפרץ ההרפתקאות ועוד.

3. 12 וולט לגילאי 4-8

אופנוע ממונע 12 וולט כבר מיועד לילדים מעל גיל 4, כאלו שאינם זקוקים להשגחה צמודה ומסוגלים לשלוט על הרכיבה במהירות יחסית גבוהה. מדובר בסוג אחר של חוויה ואף בסוג אחר של איכות. באופנועים מעין אלו לרוב ניתן למצוא ציוד משלים יותר איכותי, קרי צמיגים מגומי, ואף ציוד משלים כגון חגורת בטיחות.



4. אופנוע שטח

לא מעט ילדים חולמים לחקות ביצועים שהם רואים בסרטים, ועל כן הם אינם מסתפקים באופנוע ממונע רגיל, אלא חולמים על הדבר האמתי, על אופנוע שטח לילדים. כך למשל ניתן למצוא אופנוע ממונע מבית אינגיסו שמציע מנוע 12 וולט עוצמתי במיוחד לצד עיצוב ייעודי משלים. אופנוע מעין זה כבר יכול להגיע ל-8 קמ"ש ולשאת משקל של עד 50 ק"ג.

5. העתק מקורי

יש אופנועים ממונעים שאמנם מיועדים לילדים, אך המראה שלהם ללא ספק מיועד עבורנו ההורים בשל העיצוב מרשים, ופה נציג את הקטגוריה שמציעה עיצובים מדויקים אחד לאחד של המודלים האמתיים. כך למשל ניתן למצוא אופנוע ממונע לילדים שנראה בדיוק כמו DUCATI וספה וכמו פולאריס. אופנוע מעין זה לא רק נראה מרהיב, כמו כמו הדבר האמתי, אלא גם מגיע עם גלגלי גומי איכותיים עבור אחיזה מרבית.

מעלים הילוך

מרגישים יותר בעניינים? זה הזמן להעלות הילוך ולבחון איכות, אחריות, עיצוב ורזומה, ואם ניתן אז גם מבצעים שחבל לפספס. נציין שלצד האופנועים הממוצעים קיימים דגמים נוספים, לרבות ג'יפ לילדים. בררו על ממונעים מבעוד מועד, ובמיוחד עכשיו כאשר החופש הגדול כבר כאן, הביקוש גדול והתחרות על כל לקוח בשיאה. מה נותר? לעשות לילד הפתעה ולצפות היטב בפרצוף שלו כשהוא מקבל את המתנה.



1
נגישות