מפעל הפיס מגדיל את סכום הזכייה בלוטו ל-40 מיליון שקל ומייקר את טפסי הלוטו - פואנטה

מפעל הפיס מגדיל את סכום הזכייה בלוטו ל-40 מיליון שקל ומייקר את טפסי הלוטו

כאילו לא די בכספים שהישראלים מוציאים על הימורים חוקיים, מפעל הפיס החליט להגדיל את סכום הזכייה בלוטו מ-28 מיליון ל-40 מיליון שקל. בדאבל לוטו -80 מיליון שקל

פרס ראשון בלוטו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

האם הישראלים לא מהמרים מספיק? הפרס הראשון בלוטו יזנק החל מ-4 באוגוסט 2019 – כך החליטו במפעל הפיס. במקום 28 מיליון שקל, תעמוד תקרת הפרס הראשון בלוטו על 40 מיליון שקל, ובדאבל לוטו – עד 80 מיליון ש"ח. בנוסף, הפרס הראשון בלוטו יחל מ-5 מיליון שקל, במקום 4 מיליון (בהתאם, עד 10 מיליון שקל בדאבל לוטו, במקום עד 8 מיליון). במפעל הפיס מציינים כי הפרס השני יגדל מ-500,000 שקל ל-750,000 שקל. בכל הגרלה בה לא יילקח הפרס השני, יעלה הפרס ב- 750,000 שקל נוספים.

את הפרסים הנדיבים יממנו, לפחות באופן חלקי, ממלאי הלוטו עצמם, שכן הטפסים מתייקרים: טופס לוטו יעלה 42 שקל (במקום 40.6), ודאבל לוטו יעלה 60 שקל (במקום 58). טבלת לוטו תתייקר ב-10 אגורות ל-3 שקלים וטבלת דאבל לוטו תתייקר ב-20 אגורות ל-6 שקלים.



למה להגדיל את סכום הזכייה בלוטו?

לא צריך להתאמץ כדי להבין מה עומד מאחורי החלטת מפעל הפיס להגדיל את הפרס הראשון בלוטו. מנכ"ל מפעל הפיס,  עמרי לוטן, מסביר זאת היטב: "מהניסיון בחו"ל למדנו שפרסים גדולים מושכים קהל רב יותר להשתתף בחגיגה, מה שתואם את המטרה אליה חותר מפעל הפיס והיא צירוף מעגלים רחבים יותר של לקוחות, אשר נהנים מהמשחק, בהשקעה נמוכה יחסית", מסביר מ "הלוטו הינו מותג הדגל של מפעל הפיס כבר שנים רבות וראינו צורך לרענן אותו ולהזרים לתוכו אנרגיות מחודשות".

במקביל: מהלך קידום מנוי פיס

נזכיר כי רק לפני מספר חודשים יצא מפעל הפיס במהלך גדול נוסף במטרה להגדיל את מספר המנויים, והפך בעצם את מנויי מפעל הפיס לסוג של חברי מועדון צרכנות ענק. זאת, באמצעות מתן הטבות והנחות על מופעים ואטרקציות שונות (פרטים בכתבה על מנוי הפיס החדש).

את מנוי הפיס החדש מקדם מפעל הפיס באמצעות קמפיין משעשע שבו מככב ערן זרחוביץ', ואת הקמפיין לעידוד ההימורים בלוטו יובילו זוכי תוכניות ריאליטי שונות, כאשר המסר הוא שסכום הזכייה בלוטו גבוה יותר אפילו מהפרסים של כל הזוכים יחדיו.  "הבאנו לאיחוד חסר תקדים של זוכי הראליטי בישראל לדורותיהם: האח הגדול, הישרדות (כולל הזוכה הטרי ג'ובאני רוסו), המירוץ למיליון, 2025 והיפה והחנון", אומרת סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, דפנה נעים שאול. "הזוכים מעבירים מסר שגם אם יחברו את סכום הזכייה של כולם יחד, לא יגיעו למחצית מהסכום הגדול שבו אפשר לזכות בלוטו. הם מרכיבים ביחד שיר המספר על התלאות שעברו והכל בשביל מיליון אחד, בעוד שבלוטו צריך בסה"כ טופס וקצת מזל בשביל לזכות בסכום הענק".

עוד נזכיר כי מפעל הפיס נאלץ להפסיק את הגרלת ה-KINO (קינו). המשחק הופסק ב-23.11.2018, כך שייתכן שהגדלת סכום הזכייה בלוטו נועד להביא מהמרים נוספים שיפצו על ההפסד שנגרם מביטול ה-KINO. המפעל עדיין מפעיל מגוון סוגי הגרלות – לוטו, EXTRA, חיש גד, מנויי פיס, צ'אנס, פיס 123 ופיס 777.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות