דייסון V11 הושק בישראל. מה ההבדל בין דייסון V11 לבין V10?

דייסון V11 הושק בישראל. מה ההבדל בין דייסון V11 לבין דייסון V10?

דייסון V11 מבטיח שאיבה חזקה יותר וצג LED שידווח לכם כמה זמן נותר. כמה הוא עולה והאם ההפרש בין מחירו למחיר דייסון V10 משתלם?

דייסון V11
דייסון V11. צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




עוצמת שאיבה חזקה, התאמה אוטומטית של עוצמת השאיבה ומסך חיווי מובנה בשואב – אלה עיקרי ההבדל בין דייסון V11 לדייסון V10.

דגם V11 אמנם הושק בארץ באופן רשמי רק כעת, אבל בפועל הוא נמכר כאן כבר זמן מה גם בייבוא רשמי וגם בייבוא מקביל – וכבר הצליח להתברג בחיפושים של שואבי האבק בזאפ (השואב המחופש ביותר הוא דייסון V10 אבסולוט). מחיר ההשקה של V11 אבסולוט עמד על 3,500 ש"ח דרך היבואן הרשמי, אך הוא ירד מהר מאוד ל-3,290 ש"ח, ובמקביל ירד המחיר של הדגם הקודם – דייסון V10 אבסולוט – מ-2,600 ש"ח ל-2,390 ש"ח.

 

אגב, השואב האלחוטי Dyson V11 נמכר בעולם ב-3 דגמים: V11 אבסולוט, V11 טורק ו-V11 אנימל. בישראל, היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ מייבא רק את דייסון אבסולוט (V11 ABSOLUTE) ודייסון טורק (V11 TORQUE), אך אפשר למצוא בחנויות שונות את שלושת הדגמים בייבוא מקביל, כולל דייסון אנימל (V11 ANIMAL).

השוואה בין מחירו של דייסון V11 אבסולוט באתר של דייסון בריטניה לבין האתר של דייסון ישראל, המופעל על-ידי ב.נ.ז.כ סחר, מגלה פער מחירים גדול: המחיר לדגם זה בבריטניה הוא כ-2,335 שקל (כ-600 פאונד), ואילו המחיר בארץ כ-3,500 שקל.



דייסון V11 – אתגר החדשנות

כפי שסוקר כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, דייסון V10 הביא עמו כאשר הושק כמה חידושים שהפכו אותו לשואב נטען מוצלח מאוד, מבוקש מאוד ודי יקר. מחירו ההתחלתי של דגם V10 אבסולוט עמד על כ-3,200 שקל. כעת צריכה חברת Dyson לעמוד בסטנדרטים שהיא עצמה הציבה ולהביא שואב אלחוטי חדשני אף יותר, משום שאת דגם דייסון V11 אבסולוט היא מתמחרת כבר בכ-3,500 שקל.

אגב, זה לא המוצר היוקרתי היחיד שדייסון השיקה לאחרונה. ממש לפני חודשים ספורים הושק גם מעצב השיער דייסון Airwrap שמביא איתו חידושים לענף טיפוח השיער ונמכר במחיר גבוה (לקריאה לחצו על הקישור אל סקירת דייסון Airwrap שפורסמה כאן בפואנטה). בנוסף, בימים אלה משיקה דייסון גם מסנן אוויר ביתי (ראו כתבה נפרדת).

>> רוצים לדעת אם משתלם לקנות דייסון V11 אבסולוט אקסטרה?? היכנסו לכתבה >>

האם החברה הבריטית מצליחה לחדש עדיין בתחום שואבי האבק? בקרוב נפרסם סקירה מקיפה של דייסון V11, בינתיים, הנה כמה פרטים המאפשרים השוואה בין דייסון V11 לדייסון V10 – שניהם בדגם אבסולוט.

ההבדל בין דייסון V11 לדייסון V10

דייסון V11 אבסולוט דייסון V10 אבסולוט
מחיר באתר dyson.co.il נכון ליולי 2019 כ-3,300 שקל כ-2,400 שקל
כוח יניקה AW185 AW151
נפח המיכל 0.76 ליטר 0.76 ליטר
זמן פעולה מירבי 60 דקות 60 דקות
זמן טעינה 3.5 שעות 3.5 שעות
משקל 2.97 ק"ג 2.67 ק"ג
מסך חיווי (צג LED) מסך גדול עם מידע לגבי תחזוקת המכשיר ופירוט זמן השאיבה שנותר מסך קטן עם חיווי כללי לגבי רמת הסוללה
ויסות עוצמה אוטומטי לחיסכון בסוללה והתאמה למשטח יש אין

 

כמובן, יש לדייסון דגמים קודמים מוצלחים אף הם – וייתכן שהשקת DYSON V11 היא בכלל הזדמנות טובה לרכוש את הדגמים הקודמים שהושקו לפני דייסון V10, כמו דייסון V8, דייסון V7 או אפילו דייסון V6.

V11: שלושה מצבי עבודה ומסך LED שמציג כמה זמן שאיבה נותר

V11 מציע שלושה מצבי עבודה:

  • מצב אוטומטי -AUTO: מתאים את העוצמה באופן אוטומטי בין שטיחים לרצפות. במצב זה זמן השאיבה הוא כחצי שעה.
  • מצב מירבי – BOOST: ניקוי אינטנסיבי למצבים קיצוניים בלבד. במצב זה השואב עובד רק כ-5 דקות. בדייסון מדגישים כי הוא ממיועד ללכלוך מאוד קיצוני ולא משתמשים בו באופן שגרתי.
  • מצב חיסכון – ECO: זמן פעולה מרבי לניקיונות ארוכים יותר. מצב זה מאפשר כ-60 דקות של שאיבה.

כאמור, אחד ההבדלים בין V11 ל-V10 וקודמיו הוא מסך ה-LED, המציג את זמן העבודה הנותר לשימוש בכל מצב. מדובר במסך עגול המותקן על השואב. המשתמש לא רק מקבל אינדיקציה כללית לגבי מצב הסוללה (שעד כה הוצגה בפורמט של פסים, כאשר 3 פסים מצביעים על סוללה מלאה ופס אחד מצביע על סוללה חלשה), אלא ממש כמה זמן נותר לשאיבה. מן הסתם, זמן השאיבה הנותר מתבסס על עוצמת השאיבה שהמשתמש בחר בה, שהרי דרגת ECO היא כמובן חסכונית יותר מדרגת טורבו.

בדייסון אומרים כי כדי לחשב את זמן השאיבה הנותר, הם שילבו ב-V11 אלגוריתם הלומד כיצד פועל המכשיר של המשתמש במרוצת הזמן ומביא בחשבון את מצב השאיבה, סוג המכשיר וסוג המשטח. כאמור, המכשיר פועל עד 60 דקות עבודה רציפה בשימוש עם אביזר בלתי ממונע.

 

מסך דייסון V11
מסך LED בדייסון V11. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מה תראו במסך של V11?

המסך מציג לא רק כמה זמן עבודה נותר, אלא גם חיווי באשר לתקלה – וכיצד לתקן אותו. כך למשל, אם נתקע פריט כלשהו בשואב, המשתמש יקבל על כך הודעה וגם הנחיות כיצד לתקן את הבעיה. רק לאחר התיקון, השואב ימשיך לעבוד.

בדייסון אומרים כי ההחלטה לשלב צג עם מידע לגבי תחזוקת המכשיר התקבלה לאחר סקרים בקרב משתמשים, שאמרו שמה שחסר להם בדייסון זה מידע לגבי תחזוקה שוטפת.

סקירה: Roidmi NEX: שואב אלחוטי שגם שואב וגם שוטף

מחיר – דייסון V11

המחיר באתר דייסון גבוה יותר מאשר רוב המחירים באתרים שתמצאו בזאפ, משום שמדובר ביבואן הרשמי. להלן המחירים שמפרסם היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר ומתפרסמים באתר דייסון ישראל.

  • דגם אבסולוט ABSOLUTE V11כ-3,300 שקל בייבוא רשמי באתר דייסון ישראל. המחיר ירד ב-200 שקל מהמחיר המקורי שעמד על 3,500 שקל. באתר זאפ טווח המחירים הוא 3,000-3,525 שקל.
    דגם זה הוא המאובזר והיוקרתי ביותר. מגיע עם מברשת 'פלאפי' – רולר רך ממונעת לשאיבה ואיסוף של לכלוך גדול מרצפות ופרקטים, מברשת Torque מתכווננת אוטומטית לניקוי כל סוגי המשטחים, מברשת מיני ממונעת לספות ומזרנים, אביזר לפינות ומסילות, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, מברשת בוץ, מברשת רכה למשטחים עדינים, תופסן לאביזרים על גבי המוט, מטען ותחנת עגינה וטעינה לתלייה על הקיר.
  • דגם טורק Torque V11 – כ-2,900 שקל בייבוא רשמי באתר דייסון ישראל. במחיר ירד ב-300 שקל מהמחיר המקורי, שעמד על 3,200 שקל. באתר זאפ טווח המחירים הוא 2,400-3,600 שקל.
    דגם זו לא כולל את מברשת הפלאפי.
  • דגם אנימל V11 – כ-2,050-2,970 שקל.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה!

קשה להחליט? קראו עוד סקירות על שואב אלחוטי באתר חדשות הצרכנות פואנטה:

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות