גלקסי נוט 10: סמסונג משיקה לראשונה שני מכשירים בסדרה גלקסי נוט 10: סמסונג משיקה לראשונה שני מכשיריםגלקסי נוט 10: סמסונג משיקה לראשונה שני מכשירים בסדרה - פואנטה

גלקסי נוט 10: סמסונג משיקה לראשונה שני מכשירים בסדרה

גלקסי נוט 10 מביא איתו לא רק מסך ענק שמתקרב ל-7 אינץ', אלא גם כמה חידושים נוספים כמו טעינה סופר מהירה והפעלה ללא מגע

גלקסי נןט 10
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמדי שנה, סמסונג מכריזה על סמארטפון הדגל שלה גלקסי נוט, אלא שהשנה Galaxy Note 10 הוא למעשה סדרה הכוללת שני מכשירים: האחד הוא גלקסי נוט 10 עם מסך גדול, בגודל 6.3 אינץ’, והשני הוא גלקסי נוט 10 פלוס עם מסך ענק של 6.8 אינץ' – המסך הכי גדול אי פעם בסמארטפון של סמסונג.

שני המכשירים זהים בעיצוב מבחינת המסך המעוגל בצדדים ומצלמת הסלפי הזעירה שסמסונג השאירה שם (למרות שבגלקסי A80, שהוא סמארטפון פחות מתקדם, היא שילבה מצלמה מסתובבת נשלפת). אולם, הם נבדלים ביניהם בגודל הסוללה (3,500 מיליאמפר / שעה לגלקסי נוט 10 לעומת 4,500 מיליאמפר / שעה בגלקסי נוט 10 פלוס). שני הטלפונים תומכים בטעינה מהירה מאוד ובטעינה אלחוטית (אך הערכה לא כוללת את המטען המהיר ביותר של סמסונג).



הם שונים גם בזיכרון העבודה ובנפח האחסון: גלקסי נוט 10 מגיע עם זיכרון עבודה גדול של 8 ג'יגה RAM, אך לגלקסי Note 10 פלוס יש זיכרון עבודה נדיב במיוחד של 12 ג'יגה RAM. נפח האחסון של נוט 10 עומד על 256 ג'יגה, ואילו של נוט 10 פלוס עומד על 256 ג'יגה או 512 ג'יגה.

מה שלא תמצאו כאן הוא שקע אוזניות סטנדרטי – אשר בדרך כלל מהווה עבור צרכנים רבים דווקא יתרון במכשירי סמסונג, לאחר שאפל ביטלה את השקע הסטנדרטי כבר לפני כמה שנים. גלקסי גם לא מצרפת כבל מתאם בתוך הערכה, והוא עולה 10 דולר נוספים.

בגלקסי נוט 10 סמסונג גם ביטלה את חריץ ההרחבה (הוא כן קיים בגלקסי 10 פלוס).

ומה לגבי העט? העט (S-PEN) הוא כידוע סימן ההיכר של סדרת גלקסי NOTE. הוא מאפשר לכתוב בכתב יד על מסך המכשיר, ולאחר מכן להפוך את הטקסט לטקסט מודפס כדי שהוא יהיה קריא ואפשר יהיה לשתף אותו. אפשר גם לשלוט במכשיר באמצעות תנועות (Air motions). בין הפעולות: זום פנימה והחוצה, דפדוף בין תמונות ושינוי עוצמת הקול.

מחירי גלקסי נוט 10

מחיר גלקסי Note 10 בארה"ב לפני מסים: כ-950 דולר.

מחיר גלקסי Note 10 פלוס בארה"ב לפני מסים: כ-1,100 דולר.

מועד ההשקה בישראל הוא 21 באוגוסט 2019, והזמנה מוקדמת כבר החלה.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות