שיאומי Mi 9T PRO במחיר רצפה: גם 64 ג'יגה וגם 128 ג'יגה, עם קופון הנחה נוסף!

שיאומי Mi 9T PRO במחיר רצפה: גם 64 ג'יגה וגם 128 ג'יגה, עם קופון הנחה נוסף!

שיאומי רק הכריזה על Mi 9T PRO – מכשיר ההמשך המצוין של Mi 9T, אבל אתם כבר יכולים להזמין אותו במחיר רצפה. אל תשכחו את קוד הקופון

mi 9 t pro
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הסמארטפון החדש של שיאומי Mi 9T הוא אחד הסמארטפונים המשתלמים היום בשוק, כפי שגם פרסמנו כאן במדור שווה להכיר בפואנטה. למה משתלמים בשל השילוב בין חומרה טובה, מסך מצוין, סוללה חזקה ומחיר נמוך.

בימים אלה משיקה שיאומי בעולם את שיאומי Mi 9T PRO – שהוא אפילו מכשיר טוב יותר, משום שהוא מגיע עם ערכת שבבים Snapdragon 855 (לעומת סנאפדרגון 730 ב-Mi 9T). מדובר במכשיר המגיע עם מסך סופר-אמולד 6.39 אינץ' חלק ואיכותי שתענוג לצפות בו, במיוחד עבור מי שאוהב לצפות בנטפליקס. גם הוא מצויד במצלמת סלפי נשלפת שעושה עבודה מצוינת ומערך צילום אחורי של 3 מצלמות (הראשית מצלמת 48 מגה פיקסל).

לטלפון יש גם קורא טביעות אצבע מצוין מובנה במסך, כך ששחרור הטלפון מנעילה הוא מהיר ופשוט (יותר מהיר ויעיל מקורא טביעות האצבע בסדרת גלקסי A למשל).

דרך אתר Banngood אפשר ליהנות מהזמנה מוקדמת של המכשיר, כאשר תחילת המשלוח של המוצר תהיה ב-5 בספטמבר.

הוסיפו את קוד הקופון וקבלו הנחה של עשרות דולרים נוספים על שיאומי Mi 9T PRO בנפח 64 ג'יגה, ו-90 דולר הנחה על  שיאומי Mi 9T PRO בנפח 128 ג'יגה.

יש גם ביטוח מס!

אתר Banggood (באנגוד) מציע גם ביטוח מס – ומומלץ לרכוש אותו. ביטוח מס הוא ביטוח שמיועד למוצרים שמחירם מעל 75 דולר, אשר לפי החוק בישראל חייבים בתשלום מע"מ בישראל. הרעיון הוא שכאשר לקוח רוכש את הביטוח, הוא מקבל החזר על המס במידה שהוא נדרש לשלם מס על המוצר שרכש.

בעת ההזמנה – בטלו את ביטוח השבר במסך (הוא לא רלבנטי לישראל).

קבלו את הסמארטפון המצוין של שיאומי – במחיר מצוין לא פחות: 

לחצו להזמנת שיאומי Mi 9T PRO – נפח 128 ג'יגה – ב-1,761 שקל בלבד, כולל משלוח וביטוח מס, עם קוד קופון BGM9TP128

לחצו להזמנת שיאומי Mi 9T PRO – נפח 64 ג'יגה – ב-1,580 שקל בלבד, כולל ביטוח מס, עם קוד קופון BGM9TP64

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 





1
נגישות