המותג גאפ (GAP) החל להימכר דרך טרמינל X. בדקנו את המחירים - פואנטה

המותג גאפ (GAP) החל להימכר דרך טרמינל X. בדקנו את המחירים

לרגל ההשקה, הנחה של 20% לזמן מוגבל מאוד. האם משתלם להזמין פריטים של גאפ בטרמינל X? המחירים לא זהים למחירים בארה"ב, ויש הפתעות

גאפ ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מותג האופנה האמריקני GAP, שעזב את ישראל לפני כשנתיים – חוזר לארץ, אבל הפעם במתכונת שונה. כפי שפורסם כאן בפואנטה בחודש ינואר השנה, לא ייפתחו חנויות חדשות של גאפ בישראל. המותג גאפ נמכר בישראל רק אונליין. אלא ש-GAP לא מרחיבה את אתר גאפ האמריקני ופותחת אותו למכירה לישראלים בעברית. מוצרי גאפ נמכרים רק באמצעות אתר טרמינל X. המכירה מתחילה היום, ולרגל השקת גאפ בטרמינל X, ניתנת הנחה של 20% לזמן מוגבל מאוד באמצעות הזנת קוד קופון.



המחירים בגאפ ישראל: מעט יותר גבוהים מבארה"ב, אבל יש הפתעות

ומה עם המחירים? הצצנו לכמה מהם באתר גאפ ארה"ב. רוב הפריטים שבדקנו היו מעט יותר יקרים בגאפ ישראל דרך אתר טרמינל X. אמנם לא מדובר בפער של עשרות אחוזים, אך הוא קיים. הופתענו גם למצוא פריט זול יותר.

גאפ: ג'ינס סלים בגזרה גבוהה

  • אתר טרמינל X: כ-270 שקל
  • אתר GAP ארה"ב: כ-246 שקל (כ-70 דולר)

גאפ: סווטשירט gap logo anniversay

  • אתר טרמינל X: כ-250 שקל
  • אתר GAP ארה"ב: כ-229 שקל (כ-65 דולר)

גאפ: ג'קט ג'ינס כהה

גאפ ישראל

  • אתר טרמינל X: כ-260 שקל
  • אתר GAP ארה"ב: כ-246 שקל (כ-70 דולר)

חולצת פסים Cross-Button Boyfriend Shirt מכופתרת

גאפ בטרמינל X

  • אתר טרמינל X: כ-210 שקל
  • אתר GAP ארה"ב: כ-194 שקל (כ-55 דולר)

סריג Crewneck Sweater צמר מרינו

גאפ ישראל

  • אתר טרמינל X: כ-190 שקל
  • אתר GAP ארה"ב: כ-211 שקל (כ-60 דולר)

האסטרטגיה של טרמינל X

אתר טרמינל X נמצא בעיקר בבעלות קבוצת פוקס (56.25% מהמניות). השקת טרמינל X התקיימה לפני כמעט שנתיים (נובמבר 2017), והביאה איתה סטנדרט חדש של שילוח מהיר באמצעות קבלת המשלוח תוך יום אחד. בנוסף, הבשורה שהביא אתר TERMINAL X הייתה משלוח חינם – וכל זאת לצד קונספט חדש בנוף האי-קומרס הישראלי: מדובר למעשה בקניון אופנה ענק שבו נמכרים עשרות מותגים שיש להם הסכם עם קבוצת פוקס, החל מהבגדים של פוקס עצמה, דרך מותג הבית שנקרא טרמינל X, ועד המותגים הבינלאומיים שיש לה זיכיון עליהם כמו מנגו, אורבן אאוטפיטרס, אמריקן איגל, foot locker, נייקי ועוד.

כחלק מהאסטרטגיה של FOX, חלק מהמותגים הבינלאומיים שהיא חותמת איתם על הסכם זיכיון, מתחילים להימכר קודם כל באתר ורק בהמשך נפתחות גם חנוית פיזיות – כפי שהיה עם המותג Anthropolgy.

מי עומד מאחורי אתר טרמינל X?

כאמור, אתר טרמינל X נחשב לאתר של קבוצת פוקס, ובצדק, אך יש שותפים נוספים: פוקס מחזיקה בכ-56.25% ממניות טרמינל, אקס.טי מחזיקה ב-25%, והורוביץ יאנג החזקות מחזיקה בכ-18.75%.

אקס.טי היא חברה פרטית בבעלות עידן עופר ואודי אנג'ל. החברה רכשה את המניות מזכיינית הטלוויזיה רשת, אשר הייתה השותפה של קבוצת פוקס להקמת האתר, בתמורה לפרסום ברשת בשווי של 50 מיליון שקל. חברת הורוביץ יאנג שייכת לניר הורוביץ, מייסד חברת האופנה YANGA שהיא כיום חלק מקבוצת פוקס.

לפני כחודש אישרה הממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, לחברת פוקס להגדיל אחזקות בחברת יאנגה. כיום מחזיקה פוקס 50% ממניות יאנגה, ועם השלמת העסקה היא תחזיק בכ-80% מהמניות והורוביץ יאנג החזקות תחזיק בכ-20%. זאת, כאמור, בנוסף לשותפות באתר טרמינל X.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

פואנטה



תגובות: 0

נגישות