שואב דייסון V11 אבסולוט אולטרה בהנחה

שואב דייסון V11 אבסולוט אולטרה בהנחה

מחפשים שואב דייסון? מי שלא רוצה להוציא המון כסף על דגם דייסון V15, יכול למצוא את דגם V11 אבסולוט אקסטרה במחיר טוב

דייסון V11 TORQUE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(פרסומת)

שואב האבק האלחוטי דייסון V11 הושק אמנם כבר לפני כשנתיים, אבל הוא עדיין אחד השואבים הכי מבוקשים בישראל. אמנם לשואב דייסון יש כבר לא מעט מתחרים, אבל מעטים מהם מסוגלים להציע את עוצמת השיאבה שלו ואת הנוחות שהוא מציע. השואב הפופולרי הזה נמכר עכשיו בכמה מקומות בהנחה, בהשוואה למחיר באתר הרשמי של דייסון, העומד על 2900 ש"ח.

אלמ2653 ש"ח במקום 2900 ש"ח
KSP2329 ש"ח

בין השדרוגים בדייסון V11 בהשוואה לדייסון V10, אפשר למצוא את הסוללה שמאפשרת 60 דקות עבודה רציפה, ואת ריקון המיכל שמתבצע באמצעות לחיצת כפתור פשוטה.

אמנן, דייסון V15 הוא דגם משודרג, אבל הוא הרבה יותר יקר ולא בטוח שהשדרוגים הכרחיים. כך למשל, יש לו תאורת לייזר שמראה את האבק שנשאב. לכן, אם אתם מחפשים שואב דייסון מצוין מבלי לשלם את המחיר הגבוה, בהחלט כדאי לשלוט את דייסון V11 אבסולוט. ואם אתם קצת מתלבטים לגבי ההבדלים בין הדגמים השונים בסדרה 11, עשינו עבורכם השוואה מפורטת בכתבה מה ההבדל בין דייסון 11 אנימל לאבסולוט ו-Torque.

הטבה על שואב דייסון? אל תחמיצו

כאמור, כיום יש הרבה מאוד דגמים של שואבי אבק שהולכים בעקבות דייסון. מי שמחפש שואב אבק מומלץ מגלה טווח עצום של מחירים ומותגים, ואם תרצו להתרשם מסקירות, תוכלו לקרוא כאן למשל על שואב TINECO S12 PRO או שואב סמסונג JET 90 או שואב שוטף.אלחוטי של שיאומי. עם זאת, חשוב לדעת שהמותג דייסון ממשיך לשמור על ההובלה.

אגב, במידה שאתם מחפשים שואב דייסון במשקל נמוך יותר, כדאי לשים לב לדגם דייסון V12. יש לו תאורת לייזר, אבל הוא פחות משוכלל מדייסון V11.

כפי שציינו, כיום דייסון V15 הוא השואב הכי חדש של DYSON, אבל הוא יקר ויחסית כבד.

בכל מקרה, כל דגמי דייסון מציעים לצרכנים שואב נטען נוח במיוחד, המתאים לכל סוגי המשטחים: ניקוי מלא של רצפות, שטיחים, פרקטים וגם לבתים עם חיות מחמד.

אלמ2653 ש"ח במקום 2900 ש"ח
KSP2329 ש"ח
1
נגישות