טיסות לסיישל של אייר סיישל - כל הפרטים על היעד האקזוטי

מתלבטים לאן לטוס? איי סיישל קוראים לתיירים הישראלים

החל מסוף נובמבר תפעיל אייר סיישל מישראל טיסות לסיישל, ותוך קצת יותר משש שעות יהפכו צבי הים, אגוזי הקוקוס והחופים הזהובים לנוף הנשקף מהמלון

טיסות ישירות לסיישל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בטן-גב בחופים קסומים, טבע פראי, צלילה באתרים הטובים בעולם, אוכלוסייה אותנטית, בעלי חיים נדירים ואוכל מקומי מיוחד – איי סיישל הם אחד היעדים התיירותיים המגוונים בעולם, והישראלים עדיין לא התנפלו עליהם בהמוניהם. הדגש הוא על המילה "עדיין", משום שב-27 בנובמבר יושקו טיסות ישירות לסיישל באמצעות חברת התעופה אייר סיישל, וגורמי תיירות בכירים הגיעו לאחרונה לישראל כדי לקדם בקרב התיירים הישראלים את היעד הקסום הזה.

טיסה לסיישל של אייר סיישל נמשכת כ-6 שעות, ועולה בתקופת ההשקה כ-700 דולר הלוך-חזור. בדיקת פואנטה מגלה שאפשר למצוא לא מעט טיסות במחיר הזה, אך יש גם תאריכים שבהן כבר המחיר גבוה יותר ועומד על 1,025 דולר (הלוך-חזור במחלקת תיירים). בחברה אומרים כי בשלב ראשון מדובר בטיסה שבועית, ובהמשך תוכפל התדירות לשתי טיסות שבועיות, עם קונקשן למלדיביים.

אייר סיישל: טיסות ישירות לסיישל כל השנה

איי סיישל שבאוקיינוס ההודי, לא חדשים לישראלים, אך עד כה הטיסות הישירות לשם היו עונתיות. כך למשל, ארקיע מפעילה טיסות ישירות לסיישל בתקופות החגים, למשל חגי תשרי ופסח. החידוש שמביאה אייר סיישל היא טיסות ישירות לסיישל כל השנה. הטיסות ימריאו מסיישל לתל אביב בימי רביעי אחר הצהריים ומתל אביב לסיישל בימי רביעי בלילה, ויופעלו במטוס איירבוס A321NEO. השקת הטיסות של אייר סיישל לסיישל מקבלת רוח גבית חזקה מכל גורי התיירות שם, ובכלל זה משרד התיירות של איי סיישל.

ומה לגבי הלינה? "סיישל מציעה מלונות מרמת 3 עד 5 כוכבים, בעלות של החל מ-50 יורו ללילה ועד 500 ללילה ויותר", אומרת מנכ״לית משרד התיירות של איי סיישל, שרין פרנסיס, אשר הגיעה בראש המשלחת הגדולה לישראל לקידום התיירות לסיישל. "סיישל הוא יעד המתאים לכל אדם וכמעט לכל כיס, כולל למשפחות עם ילדים. המדינה מציעה – מעבר לחופים מרהיבים ונופים קסומים – גם פעילויות אקטיביות ומשפחתיות, ספורט ימי, צלילה, פארקים בסגנון טרופי עם בעלי חיים ומקומות לינה מגוונים".

אייר סיישל מציעה טיסות לסיישל

מילת המפתח בקמפיין של לשכת התיירות של סיישל היא "אותנטיות". בסיישל, בניגוד ליעדים רבים בעולם, אפשר עדיין ליהנות מנוף פראי ומטבע שנשמר כמעט בשלמותו מיליוני שנים, ומתרבות אותנטית. האוכלוסייה באיים מעורבת ומורכבת מאנשים שמוצאם באפריקה, באסיה ובאירופה. הסיישלים מתגאים במסר של אחדות וגיוון שהם מעבירים – גיוון דמוגרפי, גיוון גזעי וגיוון תרבותי. תיירים המגיעים לאי חווים את הגיוון הזה גם במישור הגסטרונומי, כאשר האוכל המקומי משלב בין דגים, מאכלי ים, ירקות ועוד.

 האי העיקרי, Mahe, הוא האי שבו נמצא שדה התעופה הבינלאומי, והוא מציע מגוון רחב של בתי מלון, כולל מלונות יוקרה. Mahe הוא גם נקודת יציאה לאיים אחרים כמו Praslin, האיש השני בגודלו, או La Digue (לה דיג), שהוא האי השלישי בגודלו בסיישל.

כאמור, אחת האטרקציות באיי סיישל היא הצלילה והמפגש עם עולם ימי מרתק מהמגוונים בעולם. אטרקציה אחרת לאוהבי הטבע היא טיולים רגליים ומפגש עם זנים נדירים של בעלי חיים. בסיישל מתקיימים גם פרויקטים של שימור צבי ים, ציפורים ומינים אחרים, כאשר אחד האיים מוקדש כולו לשימור.

ככלל, שימור והגנה על הסביבה הם ערכים מרכזיים בסיישל. מדובר במדיניות מכוונת של שנים, כשאחת המשימות שהממשלה לקחה על עצמה היא הגנה על הסביבה הימית ושימור בעלי החיים הימיים.

למרבה השמחה, וזו נקודה שמדינת ישראל צריכה ללמוד ממנה, בסיישל כבר הבינו מזמן שחובה לצמצם משמעותית את השימוש בפלסטיק, כך שאסור להשתמש שם בכלים חד פעמיים ובקשים מפלסטיק, וכעת עובדים על חוקים נוספים למיגור הפלסטיק באי.

 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות